Vapaa kuvaus

Kylmä ja karu, ja niin pieni, että Magneettikenttä häipyi aikoja sitten. Kuita ei ole, kaartelu kiertoradan ympäri kestää kauan, kuten myös pyörähtelyaika oman akselin ympäri. Kvantti x kvantti, lomittunut, jämähtänyt ja gaigel- viissii silleikun tollei, mutta ei muotoudu präiskäleeks. Ajoittain pitää outoa jyminää.

Muita kuvauksia: "Heliosentrismiin uskova fundamentalisti."

Aloituksia

4

Kommenttia

102

1. >Onko+ensin+havaittu,+että+universumilla+on+alku+ja+sen+avaruus+laajenee,+ja+sitten+tehty+asiasta+teoria?+Ei+varmasti+ole+tapahtunut+näinpäin.+Olli.+Mistä+muka+varmasti+tiedät?+Olen+tästä+aiemminkin+maininnut.+Heittelet+sinnetänne+sitäsuntätä+etkä+ilmeisesti+vaivaudu+itse+epäilyksiäsi+edes+tarkistamaan.+Kysyt+ja+vastaat+itse+arvauksillasi.+Miksi+toimit+noin?+Voi+tietysti+olla,+että+tiedät+hyvinkin+asioiden+laadun,+mutta+siinä+tapauksessa+todistat+muuta.+Sanotaanko+sitä+teilläpäin+narraamiseksi?+Jos+et+välitä+tietää+mistä+puhut,+olet+kai+perillä+edes+siitä+kuinka+pitkän+ajan+ja+kuinka+monen+henkilön+työn+tuotos+vaikkapa+teoria+punasiirtymästä+on+ja+kuinka+paljon+havaintoja+ja+muuta+tukevaa+tutkimusta+siihen+liittyy?+(Linkki+Punasiirtymään:+https://fi.wikipedia.org/wiki/Punasiirtymä+)Jos+et+pidä+naamoista,+minkäs+sille+sitten+voi,+mutta+heidän+työnsä+sinun+pitäisi+pystyä+kaatamaan,+tai+esittämään+niihin+korjauksia+tai+parannuksia.+Niin+Einsteinkin+toimi,+toi+uutta+tuulta+Newtonin+fysiikkaan.+Siitä+olet+joskus+sanonut,+että+et+vaan+osaa.+Tai+resursseja+puuttuu.+Tai+molempia.Mikä+siis+ratkaisuksi?+Höpöhöpö+ei+aja+asiaa+eteenpäin,+päinvastoin.