Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
2lesken
profiilit
2lesken
2lesken
Vapaa kuvaus
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Housutsil
Taxi+pyyhälsi+pois,+mutta+P.A.+jäi+odottamaan+jotain.+En+tiedä+vaikka+vieläkin+odottaisi.+Itse+astuin+maalaisbussiin.+Niin,+miksi+häntä++niin+tarkkalin,+johtui+siitä+ET+lehden+kuohuttavasta+artikkelista,+jossa+P.A+arvosteli+suomineidon+kropan+ja+koko+pukeutumisen,++pieruhousuista+persvsakoon+ja+niin+pois+päin.+Mietin+häntä+katsellesessani,+miten+arvostelija+itse+pukeutuu.+Ihan+ok,+että+kait+hänellä+on+varaa+arvostella.+En+ole+vieläkään+selvinnyt+noin+häkellyttävästä+julkkisnäkemisestä.+Miksi+minä+pöljä+en+mennyt+kännyni+kanssa+ottamaan+selfietä+meistä+ja+pyytänyt+nimikirjoitusta+käsivarteen.+Kun+ei+koskaan+Porissa+näen+ketään+julkkuja.+Tai+ainoastaan+jazzeilla+täällä+on+koko+Suomen+kerma.
16.03.2018 20:47
pal
Kieltämättä+on+vähän+roisia,+kun+vanha+nainen+esittää+jotain+ikipissistä.+Olisiko+niin,+että+julkkikset+jäävät+vangiksi+omaan+ulkonäköönsä.+Ja+se+pitää+aina+olla+rypytön+ja+amerikkalaishymyinen.+Vaatteet+sitten+ostetaan++nuorten+liikkeestä.+Ei+kertakaikkiaan+uskalleta+vanheta+omalla+naamallaan.+Jäädään+johonkin+iättömyyden+hattaraan+ja+ilmoitetaan+iäksi+ajaton.
16.03.2018 16:45
siile
Jos+on+valtavan+ylipainoinen+neito,+hän+ei+nouse+ainakaan+Onnibussin+kakkoskerroksesta,+kun+hän+ei+sinne+kapeita+portaita+pitkin+leveällä+ahterillaan+koskaan+pääse.+Itse+istuin+kakkosessa.
16.03.2018 16:37
voihanse
Kyllä+minä+nyt+Lenitan+tunnen,+jossen+muusta+niin+sileästä,lyhyestä++poikatukasta.+Eikö+se+niin+mennyt.++Ei+vaaksen,+Lenitan+persoonaa+ei+voi+millään+sotkea+Arstilaan.+Täysin+eri+tyyppiset.
14.03.2018 19:57
eikäkaunis
No+jos+minuun+vertaa,on+pituutta+ja+slieitä+kasvoja,+vaikka+muille+jakaa.+Siirryinkin+nooeasti+eri+laiturille,+kun+tunsin+itseni+lähinnä+kassi+Almaksi.
14.03.2018 19:52
henr
Ei+puhunut+sanaakaan,+kun+oli+yksin+liikkeellä.
14.03.2018 19:48
Vai
Oli.
14.03.2018 17:37
Ihana
Olet+kaivanut+esiin+vanhan+kirjoitukseni.+Olen+ilmeisesti+ollut+ääliösisareni+kanssa+jossain+yhteydessä,+kun+hän+on+sitä+mieltä+että+kuulumme+äitini+kanssa+hullujenhuoneelle.+Lapsuuteni+ja+nuoruuteni+olivat+todellakin+katastrofaalisia.Tuollahan+sitä+kerron.++Minulle+on+sanottu+monesti+tuosta+äitiydestä.+Millä+hemmetillä+olisin+pystynyt+olemaan+äiti,+kun+oma+sisäinen+maailmani++oli+täysin+lapsenkengissä,sekaisin.+Enkä+ole+lapsirakas,+enkä+ole+koskaan+halunnut+olla+äiti.+Vieläkö+tätä+asiaa+pitää+jankata.+Jos+se+on+tehnyt+minusta+ulkopuolisen,+epäsosiaalisen,+omassa+yksinäisyydessä+viihtyvän+tyypin,+olen+kait+jonkun+mielestä+täysi+luuseri+ja+mielipuoli.++Mutta+kun+viihdyn+näin.+En+kadu+mitään,+en+haaveile+mistään,+olen+realisti.+Hienoa+kun+on+lämmin+vuokra-asunnon+katto+päänpäällä,ruokaa+jääkaapaissa,+toistaiseksi,+ja+pystyn+liikkumasn+päivittäin+lenkillä.
13.03.2018 15:30
kun
Missä+hemmetin+täissä.+Ostakoot+täystuhoo.+Ei+siitä+todella+kannata+kylillä+huudella.+Tarttuvat+saivareet+vielä+naapuriin.+Tuo+sinun+puskasta+huutelusi+ei+oikein+vakuuta.++Niinkuin+täi+tervassa+tyyliin.+Sanoma+jäi+vähän+vajaaksi,+ikäänkuin+ohhoon+päälle.
12.03.2018 17:06
Jollo
"Minä+siis+haukun+koko+sakin.+Sinä+sitten+kuulut+samaan+porukkaan.+Kun+pöljäilen,+sinä+tyylikkäästi+oiot+virheelliset+länkytykseni.+Olen+hukkaanheitetystä+elämästäni++paasannut.+Ja+kuitenkin+elänyt+tärkeänä+ja+onnistuneena".+Laitan+sitaatteihin+koko+roskan.+En+ymmärrä+sanomaasi.++Kirjoituksesi+on+täyttä+tuubaa.
12.03.2018 16:57
Jolloti
Tarkkaan+olet+seurannut+ja+lukenut.+Kiitos+vain+mielenkiinnosta.
11.03.2018 10:39
siile
Teflonvastsus+on+yhtä+typerä+kuin+kysymys.+Kysytään+jotain+liirumia+ja+vastatataan+laarumia.+Ei+ole+mitään+kiinnitystä+koko+aiheeseen.+Heitellään+vaan+jotain+läppää,+lämpimikseen.+Mene+PP+ketjuun+miin+tajuat+teflonin.
10.03.2018 22:08
siile
Ei+ole+ainakaan+ollut+sinun+ukkosi,+kun+ei+ollut+niin+itseensä+kyllästynyttä+ukkoa,+että+olisi+sinut+kakaroinesi+vienyt+vihille.
10.03.2018 20:33
siile
Mutta+miten+oli+sen+papin+aamenen+kanssa.+Ja+lasten+isien+kanssa.+Oi+voi,+lapsiraukkoja.++Mummu+hoitajana..+Missä+oli+isän+malli.+Eikö+äitisi+olisi+halunnut+jo+levätä+lastenhoidosta,++kun+oli+omansa+hoitanut.+En+tajua+ajatusmaailmasi,+liekö+sitä+edes+olemassa+paljoakaan.
10.03.2018 20:30
hyti
Viimeksi+kun+olin+hammaslääkärissä,+luukun+takana+oli+entinen+työntekijä,+eläkeläinen,+lapsenlapsenlapsensa+kanssa.+Esittelemässä+jälkipolveaan+nykyisille+duunareille.+Oletko+kuullut+työpaikoista,+joissa+ei+olla+lukittujen+ovien+takana.
10.03.2018 20:23
siile
Meneppäs+ihan+kiltisti+toiseen+ketjuun+tekemään+duunia.
10.03.2018 20:16
hyti
Mitenkä+voi+saada+omaishoitajapalkkaa/tukea+ja+olla+työelämässä.+Leskeneläkettä+nauttivat+henkilöt,+jotka+ovat+virallisesti+menneet+avioliittoon,+eivätkä+lusmuile+avoliitto+tai+seurustelusuhteessa.+Nämä+jotka+eivät+virallista+suhdettaan+avioliitolla,+laskevat,+että+se+on+kannattavmpaa+ja+vapaampaa.+Voi+lähteä+helpommin+tai+heittää+toinen+hevon+kuuseen.+Leskeneläkettä,+josta+maksetaan+reilu+vero,+on+turha+kadehtia.+Menkää+naimisiin+ja+sitokaa+itsenne+kultaisiin+kahleihin.
10.03.2018 18:44
siile
Ja+siili+on+levittänyt+piikkinsä+alaikäisenä+alfauroolle+ja+kantanut+hedelmän+oman++mammansa+hoidettavaksi.+Lapsena+kun+aloittaa+pentujen+teon+ilman+papin+aamenta,+on+jo+nuorena++mummo.
10.03.2018 18:35
Yksi
Leski+ei+diggaa+naisia.+Leski+on+hetero.
10.03.2018 18:31
siile
Itseasiassa+kirjoitin+jo+työpaikan+jättäneistä,+fakkiutuneista+eläkeläisistä.+Kuulin+äskettäin+eläkeläiseltä+itseltään,+että++hänen.on+vaikea+suunnitella+omaa+vapaa-ajan+käyttöään.+Ennen+oli+työyhteisö,+jonka+kanssa+tehtiin+matkoja,+pidettiin+juhlia,+oltiin+kuin+suuri+perhe.+Raha+riitti,+terveydenhoito+oli+ilmaista,+verotus+pienempää.+Nyt+kun+hän++on+eläkkeellä,+romahtaa+tulot,+verotus+nousee,+lääkärit+ovat+kalliita.+Tälläkin+eläkeläisellä+oli/+on+puskurirahasto,+mutta+se+menee+nopeasti.+Tulee+asuntoon+putkiremppaa,+on+vuokrattava+toinen+kämppä.+Auton+pito+tuntuu+kalliilta.+Nämä+kaikki+asiat+ovat+tuttujen+eläkeläisten+kertomaa.+Niin+sinä+piikit+pystyssä+oleva,+suosittelen+että+menet+ikäluokkasi+palstalle+ja+unohdat+meidät+vanhukset.+Kun+tulet+tähän+ikään,+on+sinullakin+toinen+ääni+kellossa.+Ja+kunnioitahan+vanhempaasi.
10.03.2018 18:29
309 / 316