Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kostiook
profiilit
kostiook
kostiook
Vapaa kuvaus
54v leskimies Turun lähettyviltä,
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin että vahingossa olet muutaman kerran saanut orkun. Kuulostaa että orkku on sinulle pakkomielle.
Jospa vaan rentoudut ja nautit siitä seksistä ilman pakonomaista orkun metsästystä. Kyllä se rakastelu on ihan mukavaa puuhaa ilman sitä orkkuakin, älä väkisin siihen tähtää. Ota silti rennosti vaikka huomaat huipun lähestyvän. Aika usein väkisin yrittämällä jännittää paikkoja liikaa ja tunto katoaa.
Rennosti vaan ilman paineita nauttien niin voit onnistua ihan vaan sattumalta ja opit jatkossa olemaan liikaa yrittämättä. Olette naiset kaikki niin erilaisia, muutama saanut orkun vaikken ole kuin rintoja pidellyt tovin.
18.01.2024 14:47
Miten on, löytyykö turunseudulta naista joka antaa rintansa nautittavikseni?
Voit olla ihan hyvin varattukin, minua ei haittaa. Jollet halua pettää miestäsi, niin saat pitää housut jalassa. Vähän kyllä epäilen että housusi kostuvat ja haluat ne riisua :)
04.01.2024 08:50
Yhden rohkean naisen löysin. Tapasimme useamman kertaa. Ei oma miehensä kuulemma pahemmin rinnoista välitä. Nyt kun maitoa tuli niin ei niihin edes koskenut. Harmi kun muuttivat ja nyt välimatkamme on turhan pitkä.
Löytäisinpä uuden "ystävän". Etsinnässä siis seksiä jossa rinnat ovat tärkeässä roolissa. Eikä maito ole pakollista, mutta jos valinta on tehtävä niin maidolla. Varattu sopii paremmin, jää se turha säätäminen pois.
17.10.2023 13:12
Lisään vielä
Maitorinnat olisivat minulle unelma. Sellaisista haluaisin nauttia.
Harmi että ne ovat melkein kaikki varatuilla naisilla :(
Jos ei miehesi kotona ymmärrä pidellä ja imeä rintojasi niin ota minuun yhteyttä. Tee uusi sp sitä varten niin sinulla ei ole pelättävää häiriköinnistä.
Vaihdellaan viestiä ja ehkäpä kuviakin.
07.09.2023 08:57
Ihana tarina. Olisinpa ollut tuo mies.
Maidon imeminen rinnasta on tosi kuuma juttu.
07.09.2023 08:44
Muutaman kerran olen maitotissiä saanut imeä. Täytyy myöntää että siinä on oma mukava lisä. Nämä muutama nainen ovat itsekin nauttineet kun imin maitoanormaalia enemmän. Ainakin yksi sai imemisen aikana upean orkun.
02.09.2023 16:32
Voi+vastata+kikiin+kosti.koo
02.11.2018 14:09
Tarjoaako+joku+Turusta+samaa?
02.11.2018 14:07
Jos+et+hirveän+kaukaa+ole+niin+laita+viestiä.++Jutellaan+siitä+ja+muusta+:)
17.10.2018 22:34
Oisko+parikymppistä+tänään+halukkaana?
17.10.2018 20:42
Mistäpäin+olet?++Ehkei+tarvitse+baarista+hakea+++:)++Minä+turunseudulta.
17.10.2018 20:31
Laita+tuonne+Suomi24+postiin+ehdotusta+mitä+haluaisit+tapahtuvan.
16.10.2018 15:16
Kaksikymppinen+nainen+olisi+herkkua+😋
16.10.2018 15:14
1 / 1