Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sinkku_02
profiilit
sinkku_02
sinkku_02
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pari+naista+saan+seurakseni+lomalle.+Toisella+on+kahden+viikon+matka+ja+lähtee+viikkoa+ennen+kun+minä+menen+ja+toinen+on+lähtenyt++Alanyaan++jo+heinäkuun+puolessa+välissä.+Minne+laitan+meili+osoitteen?+en+haluaisi+täällä+julkaista+sitä.++Oletko+nainen+vai+mies+ja+montako+viikkoa+olet+matkalla?
31.07.2019 10:32
En+peru+Alanyan+matkaa.+Osaan+olla+varvovainen+siellä.+En+kulje+yksin+siellä++yöllä+ja+juon+aina+lasin+tyhäksi+ennen+kun+poistun+pöydästä.
19.07.2019 11:55
Ihanaa+matkaa+teille.
19.07.2019 11:44
Harmi.++Hyvää+matkaa+sinulle.+Oletko+yksin+lähdössä?
12.06.2019 19:27
Sama+täällä+miksi+ylläpito+ei+ota+kantaa+asiaan?
31.05.2018 12:25
Sama+täällä+ei+toimi+s-posti.+Miksei+suomi24.fi+ylläpito+ota+kantaa+asiaan?
31.05.2018 12:19
Ei ollut Robin Hood vaan ruokapaikka. Ruokapaikan seinällä oli alakerrassa lappu, että on Alanya suomalaisten keskuudessa hyvä paikka? Toisessa paikassa missä sain raakaa ruokaa oli 25.kadulla. Ostin yhden kanasämpylän, mut otin mukaan ja huomasin sen vasta hotelilla. Eikö robin Hood ole bilepaikka ja auki vaan iltaisin? olin päivällä syömässä. Ulosteviljelyt jätin tänään, että selviää viimeistään ensi viikolla mikä minua vaivaa.
19.05.2009 20:44
hei! en muista ravintolan nimeä, mutta on alanya suomalaisten keskuudessa tuttu paikka. oli ainakin joku merkki siitä mitä tarjoilija esitteli meille. ravintolalla on ruotsalainen omistaja. lähellä basaareita satama-alueella. ravintola on kaksikerroksinen. auttaako yhtään?
18.05.2009 21:23
Hei, Ei finnamatkat ottaneet mitään kantaa vaikka ilmoitin heille ruuasta joka ei ollut kypsää.Mitään toimenpiteitä ei asian tiimoilta valiettavasti tehty.Minun olisi kuulema pitännyt lihavarrasta tilatessani sanoa haluanko kypsänä vai mediumina? oli ravintolan kanta ja jouduin maksaa täyden hinnan ruusta mitä en pystynyt syömään. Mikä minulle oli järkytys, koska jos tilaan vartaan, niin aina aiemmin ollut kypsää. En syö majoneesia missään muodossa,koska en tykkää siitä. on myös terveysriski ulkomailla. Desifektioaine aina kulki mukana ja käytin sitä ahkerasti. Hanavettä en käyttänyt hampaiden pesuun vaan pullovettä.
18.05.2009 20:54
Hei! Olen kanssa lähdössä huomenna ko.kohteeseen, ja haluan takuuvarman rusketuksen saateelle ei aikaa. Yöllä kyllä voi sataa, niin päivällä kivempi olla.
08.05.2009 19:54
Olen 35-v. nuori neitokainen ja kiva olisi saada menokaveria, jos ette halua lähteä porukalla esim. iltaelämään. Kenen lennolla tulette ja mikä on tiedän matkajärjestäjä? olisi kiva jos kirjoitat sähköposti os. suoraan.
25.04.2009 18:03
Hei! Finnamatkojen kautta. N. 1 km keskustaan ja rantaan 400m. lento lähtee aamulla klo 6.00.Seura voi olla minkä ikäistä tahansa. Voit kirjoittaa minulle vsimies@city.fi
24.04.2009 20:53
Hei!
Minä olen lähdössä Turkin Alanyaan 9.5 viikoksi jos seura kelpaa, niin laita viestiä. Olen 35-v. heteronainen Helsingistä. Kirjoittaa voit vsimies@city.fi
30.03.2009 21:20
Hei!
Kiva juttu. Itse olen menossa Fnnmatkojen kautta.
Mihinkä aikaan sinun lento lähtee? minulla klo 0600 aamulla. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia mieluiten sähköpostin kautta. Mullakin aika heikko kielitaito, mutta aina olen matkalla joten kuten pärjännyt. :)
23.03.2009 12:30
Kenen matkatoimiston kautta olet lähdössä? Oletko aikaisemmin ollut kohteessa? voisit laittaa viestiä minulle vsimies@city.fi
21.03.2009 20:33
1 / 1