Vapaa kuvaus

Korppikotka jäi tämän vuoden viimeiseksi keramiikkatyökseni. Aloitin sen teon viime keväänä, mutta se jäi kesken koska korona lopetti kurssit. Sain sen lopullisesti valmiiksi 21.9.2020.

Aloituksia

5

Kommenttia

293

1. Mökilläni+kävi+energian+käyttömahdollisuuksien+arvioija.+Aurinkopaneelit+voisivat+etelä-länsi+rannallani+toimia,+mutta+investointi+olisi+kallis,+joten+ei.+Lämpöpumpun+uusiminen+voi+olla+ajankohtainen.+Käytössäni+on+ikivanha+lämpöä+keräävä+puhellin+siis+sellainen+muinaisajan+lämpöpumppu+on+sähkösyöppö+kuten+sähkötakka+pirtissä.+Ystäväperheemme+siirtyi+omakotitalossaan+maalämpöön+joku+vuosi+sitten.+Ovat+olleet+tyytyväisiä+ratkaisuun.En+ole+syvällisesti+miettinyt+maailman+kaikkeutta.+Järkihän+siinä+sekoaisi+jos+alkaisin+miettimään+mistä+kaikki+alkaa+ja+mihin+loppuu+jos+loppuu+ikinä.
  2. Mitä+mieltä+itse+olet?
  3. Kehtaatko+kaivaa+arkistoa,+itse+en+muista+montako+aloitusta+olen+Leskestä+tehnyt?No,+jos+palaamme+menneisyyteen+kenen+kirjoituksia+on+eniten+palstoilla+väärennetty+totuuden+vastaisiksi,+uskon,+että+minun.+Ja+kuka+on+vääristellyt?Itseasiassa+en+ole+kiinnostunut+yhdenkään+kirjoittajan+yksityiselämästä+ellei+henkilö+itse+kirjoita+muunneltua+totuutta++ja+julkaise+valheellista+tietoa+kirjoituksistani.