Vapaa kuvaus

Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

Aloituksia

10

Kommenttia

345

1. Poju+en+ole+koskaan+väittänyt+että+jatko+ei+onnistusi,+tottakai+onnistuu+jos+sinulla+on+suomen+suurlähetystön+antama+todistus+että+olet+estynyt+poistumaan+maasta+viruksen+takia+tämä+maksaa+todennäköisesti+1260+paateroa,+mikäli+sinulla+on+yliaika+päällä+et+voi+saada+kuukauden+jatkoaikaa,+yksi+päivä+maksaa+500+paateroa,+siis+asia+on+tarkalleen+sama+kuin+olen+aamulla+kertonut.+En+ole+kiinnostunut+tapauksestasi+pennin+vertaa+mutta+muista+poliisin+checkpointteja+on+viruksen+takia+paljon+jos+sinut+tavataan+ilman+voimassa+olevaa+maassaololupaa+ja+sinut+karkoitetaan+ja+sinulle+määrätään+maahantulokielto,+tuolta+lisätietoja,+resupeppu.
  2. No+etpä+sinäkään+hääppönen+ole,+kerrot+että+olet+53+vuotias,+muutanut+43+vuotiaana+thaimaahan,+kustantanut+12.2017+elämäsi+osakaslainalla,+näin+olit+toiminut+vuoden+2010+alusta+siis+seitsemän+vuoden+aikana+kerroit+käyttäväsi+vuodessa+100.000+euroa+kuluihisi,+ja+lennät+aina+ekassa+luokassa,+ja+jaksat+velkoja+takaisin+kuin+jaksat,+samoin+veroja,++vuonna+2019+kerroit+että+sinulla+tai+firmallasi+ei+ole+yhtään+velkaa,+ja+tänä+vuonna+kerrot+että+sinulla+on+neljän+miljoonan+euron+omaisuus,+ja+vielä+miljoona+tulossa,+olet+vuokramorsiamen+kanssa+hankitun+lapsen+isä+joka+on+rakentanut+talon+takoilla+buriramiin,+ja+olet+itse+kaivanut+talosi+perustat+kun+pidät+niin+paljon+kaivinkoneista,+et+tiedä+mikä+on+arvonlisävero,+lisäksi+olet+kertonut+että+olet+ollut+tehnyt+konkurssin,+oliko+tässä+jotain+mitä+et+ole+kertonut,+olenko+vääristellyt+jotain+kirjoittamaasi,+ei+muuten+mutta+kerrot++numerosensei+olen+hieman+huonomuistinen,+luku+ja+kirjoitus+taidoton.Kerrot+että+minulta+puuttuu+alkeellisemmat+keskustelun+säännöt,+et+ole+itsekään+kovin+lahjakas,+ensimmäinen+mitä+voit+harkita+lopettamista+on+lerppattaminen,+mitä+et+nyt+tässä+kirjoituksessa+havainnut+,+toinen+vaihe+voisi+olla+erottaa+kirjoittajat+toisistaan+minä+ja+Senssu+emme+ole+sama+henkilö,+sitten+voisit+vaikka+kysyä+palstalla+lisää+vinkkejä+miten+kehität+kirjoitustaitojasi,+kiitos+kysymästä+olen+hua+hinissä,+ja+menen+pariksi+viikoksi+delfiini+lahteen,+katselemaan+tontteja,+paikan+nimi+on+sam+roy+yot+suomennettun+300+vuorta,+joka+on+mielestäni+yksi+thaimaan+kauniinpia+paikkoja,+sekä+se+että+siellä+on+nyt+erittäin+vähän+ihmisiä,+ja+uskomattoman+kaunis+18+kilsan+rantaviiva.
  3. Oletko+reppana+kuullut+joskus+vanhan+kansan+sanontaan,+"ei+työ+mies+pahenna+mutta+mies+voi+pahentaa+työnsä",+oletko+kuullut,+linjastotyö+on+ihan+yhtä+tärkeää+kun+vaikka+sairaalan+siivooja,+joka+saa+surkeaa+korvausta+erittäin+tärkeästä+työstään,+resupetteri+en+kukaan+arvostele+pattayan+turisteja,+vaan+sinua+ja+sinun+ongelmia+sekä+niiden+heikkoa+hoidon+tasoa,+pattayan+ilmaisfoorumilla,+jokainen+terve+suomalainen+saa+mennä+minne+haluaa+kunhan+sen+tekee+omalla+rahalla+jopa+kunnioitettavaa,+että+karttuu+elämänkokemusta,+sekä+näkee+miten+muualla+elämä+pyörii,+mutta+pattayan+kävijöissä+näyttää+olevan+muutama+yhteinen+piirre+joka+herättää+hieman+ihmetystä++rakennusalalla,+yrittäjä,+fyysinen+kunto+rauta+psyykettä+ei+kannata+edes+mainita,+onnistujia,+nostelee+kaltaisiani+ukkoja+yhdellä+kädellä+seinälle,+anonyymipalstalla,+tämä+tarinat+toistuvat+kerrasta+toiseen,+jatkuvasti...+jo++vuosien+ajan,+tästä+voi+tehdä+johtopåäätöksiä,+jopa+pitkälle+meneviä,+pattayan+kävijöistä.Jätän+nyt+mainitsematta+mielikuvituskavereistasi+lerpat,+onkopojat,+amaliat+jne.+näistäkin+voi+tehdä+johtopäätöksiä,+jopa+hyvin+pitkälle+meneviä...+aikuinen+mies+joka+lerpaattaa+palstalla+joka+helvetin+päivä+ei+varmasti+ole+täysillä+kelkassa+mukana,+jos+kelkassa+lainkaan.Joku+otti+palstalla+avauksessaan+kantaa,+tähän+lerpatus+ilmiöön,+olet+sitä+harrastanut+täällä+vuosia,+toistat+samaa+kaavaa+vuodesta+toiseen,+lerpatus+vaihtuu+amaliaksi+tai+onkopojaksi+tarpeen+mukaan,+anonyymipalstalla.
  4. Hienoa+kun+resukerrot.
  5. Mistä+päättelen+että+nauran+vuokrauksella,+no+tottan+kyllä+nauran+vuokramorsiamien+käyttäjille+oikein+päin+naamaa+jos+tarvetta+on,+vuokraaminen+on+oikeastaan+hyvin+järkevää,+vuokrasin+muutamia+vuosia+sitten+pcx:n+kuukaudeksi+kun+harkitsin+moottoripyöränvaihtoa,+ei+sopinut+minulle+vaimolle+kyllä,+sitten+vuokrasin+aeroxin+joka+taas+on+parempi+kokoiselleni,+olen+aina+pitänyt+siitä+että+vaimo+ajaa+omallaan+ja+minä+omallani,+turvallisempaa+niin...+Ihmettelen+suuresti+kommenttiasi+siitä+että+itä+lansi+suuntainen+tie+olisi+jotenkin+kuten+kutsuit+vähäliikenteinen,+tämäkä+on+ainoa+antisi+matkailupalstalle,+joka+sekin+on+pielessä,+oletko+koskaan+edes+käynyt+täällä,+tämä+pala-un+tie+on+erittäin+vilkas+tuolla+phetkasem+road+ja+ohikulkutien+välisellä+alueella,+ohikulkutien+jälkeen+tilanne+rauhoittuu+mutta+kun+käännytään+tielle+joka+vie+mustabuddhalle+alkaa+taas+aikamoinen+liikenne,+joskaan+ei+ihan+aina+eikä+illalla,+pala+un+tie+rauhoittuu+tuossa+klo+21+mutta+sitten+tulee+uusi+ongelma+liian+suuret+ajonopeudet,+joka+taas+aiheuttaa+ongelmia.++Melkein+päihität+minut+matkailukertomuksellasi,+kun+kävin+lopburissa+totesin+että+apinatemppelissa+oli+paljon+apinoita,+jos+oli+100%+totta,+mutta+sinun+toteaminen+oli+taas+ei+niin+totta.+Poju+ei+minua+pätkääkään+kiinnosta+uskotko+juttujani,+en+minäkään+usko+sinun+juttujasi,+pätkän+vertaa...+koska+ne+eivät+selvästi+pidä+paikaansa..+Ja+poju,+eilen+pyöri+facessa+mainos+missä+thaimaassa+markkinoitiin+35.000+paaterolla+tuota+amex+korttia,+siis+titaanista...