Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Poju+en+ole+koskaan+väittänyt+että+jatko+ei+onnistusi,+tottakai+onnistuu+jos+sinulla+on+suomen+suurlähetystön+antama+todistus+että+olet+estynyt+poistumaan+maasta+viruksen+takia+tämä+maksaa+todennäköisesti+1260+paateroa,+mikäli+sinulla+on+yliaika+päällä+et+voi+saada+kuukauden+jatkoaikaa,+yksi+päivä+maksaa+500+paateroa,+siis+asia+on+tarkalleen+sama+kuin+olen+aamulla+kertonut.+En+ole+kiinnostunut+tapauksestasi+pennin+vertaa+mutta+muista+poliisin+checkpointteja+on+viruksen+takia+paljon+jos+sinut+tavataan+ilman+voimassa+olevaa+maassaololupaa+ja+sinut+karkoitetaan+ja+sinulle+määrätään+maahantulokielto,+tuolta+lisätietoja,+resupeppu.
25.03.2020 16:09
No+etpä+sinäkään+hääppönen+ole,+kerrot+että+olet+53+vuotias,+muutanut+43+vuotiaana+thaimaahan,+kustantanut+12.2017+elämäsi+osakaslainalla,+näin+olit+toiminut+vuoden+2010+alusta+siis+seitsemän+vuoden+aikana+kerroit+käyttäväsi+vuodessa+100.000+euroa+kuluihisi,+ja+lennät+aina+ekassa+luokassa,+ja+jaksat+velkoja+takaisin+kuin+jaksat,+samoin+veroja,++vuonna+2019+kerroit+että+sinulla+tai+firmallasi+ei+ole+yhtään+velkaa,+ja+tänä+vuonna+kerrot+että+sinulla+on+neljän+miljoonan+euron+omaisuus,+ja+vielä+miljoona+tulossa,+olet+vuokramorsiamen+kanssa+hankitun+lapsen+isä+joka+on+rakentanut+talon+takoilla+buriramiin,+ja+olet+itse+kaivanut+talosi+perustat+kun+pidät+niin+paljon+kaivinkoneista,+et+tiedä+mikä+on+arvonlisävero,+lisäksi+olet+kertonut+että+olet+ollut+tehnyt+konkurssin,+oliko+tässä+jotain+mitä+et+ole+kertonut,+olenko+vääristellyt+jotain+kirjoittamaasi,+ei+muuten+mutta+kerrot++numerosensei+olen+hieman+huonomuistinen,+luku+ja+kirjoitus+taidoton.
Kerrot+että+minulta+puuttuu+alkeellisemmat+keskustelun+säännöt,+et+ole+itsekään+kovin+lahjakas,+ensimmäinen+mitä+voit+harkita+lopettamista+on+lerppattaminen,+mitä+et+nyt+tässä+kirjoituksessa+havainnut+,+toinen+vaihe+voisi+olla+erottaa+kirjoittajat+toisistaan+minä+ja+Senssu+emme+ole+sama+henkilö,+sitten+voisit+vaikka+kysyä+palstalla+lisää+vinkkejä+miten+kehität+kirjoitustaitojasi,+kiitos+kysymästä+olen+hua+hinissä,+ja+menen+pariksi+viikoksi+delfiini+lahteen,+katselemaan+tontteja,+paikan+nimi+on+sam+roy+yot+suomennettun+300+vuorta,+joka+on+mielestäni+yksi+thaimaan+kauniinpia+paikkoja,+sekä+se+että+siellä+on+nyt+erittäin+vähän+ihmisiä,+ja+uskomattoman+kaunis+18+kilsan+rantaviiva.
20.03.2020 10:58
Yksityissairaalat+on+nihkeitä+ottamaan+viruspotilaita,+heillä+ei+ole+juurikaan+eristysmahdollisuutta,
14.03.2020 10:50
Nyt+pattisboissi+on+hyvin+hiljaa,+lieneekö+balettia+tanssimassa.
14.03.2020 09:07
umpitollo++laitot+elämän+risaseksi+ja+ostot+tavaraa+15+eurolla,+voi+vittu+mikä+hönö+55555
Songkraniin+en+ota+enää+kantaa,+ole+luja+uskossasi..++resupetteri+astrologialla+ja+astronomialla+ei+mitään+tekemistä+toistensa+kanssa.Ohessa+muutama+kuitti,+ostin+safkaa+ja+bensaa+eilen+,+tällä+kertaa+toyota+camryyn++R6rBvB
13.03.2020 16:08
Mielenkiintoista+kommentointia+taas+nyt+siitä+mitä+naamaasi+vedät,+tuollainen+liiallinen+pallomaha+tulee+nopeasti+thaimaassa,+kahdesta+eri+syystä,+vedetään+kaljaa+kohtuutomia+määriä+eikä+maksa+pysty+sitä+enää+polttamaan,+ja+liika+neste+kertyy+elimistöön,+toinen+suuri+ongelma+on+piilosuolaa+ruuassa,+suolalla+on+sellainen+harvinainen+ominaisuus+että+se+sitoo++vettä+kehoon+tamän+takia+paino+nousee+thaimaassa+nopeasti+koska+syödyssä+safkassa+on+paljon+suolaa,+thaimaassa+on+kolme+maustetta+ylitse+muiden+glukomaatti,+suola+ja+chili,+näitä+käytetään+surutta,+kaikessa+ruan+valmiksessa,+todella+runsain+mitoin.
Saatat+kahden+viikon+aikaa+lihoa+thaimaassa+5+kiloa+etkä+silloin+vedä+kaljan+kaljaa,+silloin+on+kyse+vaan+piilosuolasta,+kun+palaat+suomeen+normaali+ruokavalioon+kilot+häviävät+muutamassa+viikossa.
Yleensäkin+jos+paino+nousee+yli+kaksi+kiloa+kolmessa+päivässä,+kyse+on+liian+suolaisesta+ruuasta,+hiilihydraateilla+ei+ole+asiaan+mitään+vaikutusta,+se+tuotaa+nopeasti+paljon+energiaa,++paino+ei+voi+nousta+rasvana+noin+nopeasti+aina+on+kyse+liiasta+nesteestä+elimistössä.
Mitens+tämä+sinun+kirjoituksesi+on+taas+tarkaalleen+toisinpäin+kuin+mikä+on+totuus,+alkaa+usko+sinuun+voimakkasti+vähetä.
Elohopea+on+ihmiselle+tappava+myrkky,
13.03.2020 10:38
Jep+olet+täysin+oikeassa,+noin+juuri+toimin,+kiitos+siitä,+en+kuitenkaan+pidä+pattaya+paratiisina,+kuten+sinä,+palaillaan+paratiisissasi+asiaan+jooko+umpitollo,+tosin+korjaan+että+en+ole+käynyt+vuonna+2019+pattayalla+kuin+kerran+10+päivää+huhtikuussa,+tänä+vuonna+todennäköisesti+en+kertaakaan,+tai+no+vaikea+sanoa,+onhan+tästä+helppo+sinne+mennä,+jos+hua+hin+puuduttaa..
13.03.2020 05:36
Enpä+viitsi+nyt+asiaan+enää+muutasanoa+kuin+sen+että+thaimaan+uusivuosi+on+sidottu+hyvin+voimakkaasti+satokauteen+ja+sen+alkamiseen.
13.03.2020 05:00
OIen+pahoillani+tarkoitin+tietysti+ole+uskossasi+vahva,+minun+tietoni+thaimaasta+ei++perustu+googletietoon,+vaan+20+vuoden+avioliiton+kautta+hankittuun+tietoon,+jos+vaimoni+sanoo+että+vesijuhla+on+uuden+satokauden+juhla,+minulla+ei+ole+mitään+perustetta+tarkastaa+asiaa+netistä,+yleensäkin+sanomisiini+on+syytä+suhtautua+vakavuudella,+jos+sanoin+eritavalla+kuin+googlaamalla+tieto+löytyy+on+syytä+epäillä+googlen+tietoja,+siis+edelleenkin+vesijuhla+on+uuden+sattokauden+alunjuhlana,+mutta+on+se+myös+uudenvuoden+juhla,+tai+oikeammin+vuoden+vaihtuminen+joka+on+thaimaassa+vahvasti+kiinni+satokauden+alkuun.+thaimaassa+on+monista+maista+poiketen+useita+satokausia,+tuo+määräytyy+riisin+mukaan...joskin+riisiäkin+viljellään+thaimaassa+useaan+eri+aikaan,+hieman+sijainnista+riippuen.
Muuten+en+ole+vielä+kertaakaan+ollut+väärässä+mitä+olen+täällä+kertonut,+sinä+taas+et+ole+kertonut+muista+kuin+lerpoistasi,+amalioistasi+ja+onkopojistasi,+tosin+olet+itkenyt+useasti+matkailukertomuskia,+eikä+minulla+ole+moottoriratoja,+jahteja+sen+enempää+kuin+merenranta+huviloita,+umpitollo.
13.03.2020 04:58
En+ole+koskaan+maininnut+mitään+mainitsemistasi+housuista,+minä+käytän+vain+farkkusellaisia,++oletko+muuten+joko+rakennusmies+tai+linjastolla+vaikuttava,+vaiko+jopa+umpitollo,+kannattaa+kiinnittää+huomiota+että+en+ole+kaikkien+pattayarakkaita+"arvostavien"+kirjoitusjuttujen+takana.
13.03.2020 04:37
Olemme+tarpeeksi+keskustellut+songkranista+viime+vuonna,+ei+ole+tarvetta+enää+keskustella+asiasta+kanssasi,+olen+poju+uskossasi+vahva.
13.03.2020 03:44
Oletko+reppana+kuullut+joskus+vanhan+kansan+sanontaan,+"ei+työ+mies+pahenna+mutta+mies+voi+pahentaa+työnsä",+oletko+kuullut,+linjastotyö+on+ihan+yhtä+tärkeää+kun+vaikka+sairaalan+siivooja,+joka+saa+surkeaa+korvausta+erittäin+tärkeästä+työstään,+resupetteri+en+kukaan+arvostele+pattayan+turisteja,+vaan+sinua+ja+sinun+ongelmia+sekä+niiden+heikkoa+hoidon+tasoa,+pattayan+ilmaisfoorumilla,+jokainen+terve+suomalainen+saa+mennä+minne+haluaa+kunhan+sen+tekee+omalla+rahalla+jopa+kunnioitettavaa,+että+karttuu+elämänkokemusta,+sekä+näkee+miten+muualla+elämä+pyörii,+mutta+pattayan+kävijöissä+näyttää+olevan+muutama+yhteinen+piirre+joka+herättää+hieman+ihmetystä++rakennusalalla,+yrittäjä,+fyysinen+kunto+rauta+psyykettä+ei+kannata+edes+mainita,+onnistujia,+nostelee+kaltaisiani+ukkoja+yhdellä+kädellä+seinälle,+anonyymipalstalla,+tämä+tarinat+toistuvat+kerrasta+toiseen,+jatkuvasti...+jo++vuosien+ajan,+tästä+voi+tehdä+johtopåäätöksiä,+jopa+pitkälle+meneviä,+pattayan+kävijöistä.
Jätän+nyt+mainitsematta+mielikuvituskavereistasi+lerpat,+onkopojat,+amaliat+jne.+näistäkin+voi+tehdä+johtopäätöksiä,+jopa+hyvin+pitkälle+meneviä...+aikuinen+mies+joka+lerpaattaa+palstalla+joka+helvetin+päivä+ei+varmasti+ole+täysillä+kelkassa+mukana,+jos+kelkassa+lainkaan.
Joku+otti+palstalla+avauksessaan+kantaa,+tähän+lerpatus+ilmiöön,+olet+sitä+harrastanut+täällä+vuosia,+toistat+samaa+kaavaa+vuodesta+toiseen,+lerpatus+vaihtuu+amaliaksi+tai+onkopojaksi+tarpeen+mukaan,+anonyymipalstalla.
13.03.2020 03:35
Hienoa+kun+resukerrot.
13.03.2020 02:36
Noin+taitaa+käydä,+myös+hua+hinissä+on+juhlat+peruutettu,+sinänsä+ikävää+onhan+juhla+yksi+vuoden+kohokohta.
13.03.2020 02:35
kiitos+kun+kerroit,+jatka+samaa+thatiin.
12.03.2020 15:54
Kamala+ajatus+palstalla+vain+minä,+ja+sitten+tämä+pattayaan+suunnattomasti+rakastunut+mielenterveyskuntoutuja.
Mutta+asiaa+kolme+tai+neljä+pankkia+sulkee+rahanvaihtopisteensä.
12.03.2020 15:37
Mistä+päättelen+että+nauran+vuokrauksella,+no+tottan+kyllä+nauran+vuokramorsiamien+käyttäjille+oikein+päin+naamaa+jos+tarvetta+on,+vuokraaminen+on+oikeastaan+hyvin+järkevää,+vuokrasin+muutamia+vuosia+sitten+pcx:n+kuukaudeksi+kun+harkitsin+moottoripyöränvaihtoa,+ei+sopinut+minulle+vaimolle+kyllä,+sitten+vuokrasin+aeroxin+joka+taas+on+parempi+kokoiselleni,+olen+aina+pitänyt+siitä+että+vaimo+ajaa+omallaan+ja+minä+omallani,+turvallisempaa+niin...+
Ihmettelen+suuresti+kommenttiasi+siitä+että+itä+lansi+suuntainen+tie+olisi+jotenkin+kuten+kutsuit+vähäliikenteinen,+tämäkä+on+ainoa+antisi+matkailupalstalle,+joka+sekin+on+pielessä,+oletko+koskaan+edes+käynyt+täällä,+tämä+pala-un+tie+on+erittäin+vilkas+tuolla+phetkasem+road+ja+ohikulkutien+välisellä+alueella,+ohikulkutien+jälkeen+tilanne+rauhoittuu+mutta+kun+käännytään+tielle+joka+vie+mustabuddhalle+alkaa+taas+aikamoinen+liikenne,+joskaan+ei+ihan+aina+eikä+illalla,+pala+un+tie+rauhoittuu+tuossa+klo+21+mutta+sitten+tulee+uusi+ongelma+liian+suuret+ajonopeudet,+joka+taas+aiheuttaa+ongelmia.++Melkein+päihität+minut+matkailukertomuksellasi,+kun+kävin+lopburissa+totesin+että+apinatemppelissa+oli+paljon+apinoita,+jos+oli+100%+totta,+mutta+sinun+toteaminen+oli+taas+ei+niin+totta.+
Poju+ei+minua+pätkääkään+kiinnosta+uskotko+juttujani,+en+minäkään+usko+sinun+juttujasi,+pätkän+vertaa...+koska+ne+eivät+selvästi+pidä+paikaansa..+
Ja+poju,+eilen+pyöri+facessa+mainos+missä+thaimaassa+markkinoitiin+35.000+paaterolla+tuota+amex+korttia,+siis+titaanista...
15.02.2020 03:58
No+tuleeko+sitä+infoa...+tiedustelen+jo+toiseen+kertaan...+onko+kyseessä+mielikuvitus+ystäväsi+kalervo,+tälläistä+henkilöä+ei+ole+olemassakaan+hua+hinissä.
14.02.2020 15:48
Resu+olet+taas+täysin+väärässä,+olen+ihonväriltäni+varsin+ruskea+joka+johtuu+siitä+että+vaikka+vältän+aktiivista+auringonottoa,+saan+aurinkoa+joka+päivä+ainakin+kaksi+-+neljä+tuntia,+milloin+kun+ajan+moottoripyörällä,+milloin+autonikkunan+läpi,+vaikka+suojakalvo+tummentaa+60%,+ja+suodattaa+100%+pois+uv,+en+tarvitse+d-vitamiinia+sitä+tulee+auringosta+tarpeeksi.
Kela+ei+maksa+tapauksessani+enään+mitään,+ei+ole+vuosiin+maksanut,+en+kuulu+suomen+sosiaaliturvaan,+enkä+edelleenkään+tunne+ketään+kalea,+saattohoitolaa+ei+ole+koskaan+vastaan+tullut.
Minulla+ei+ole+ilmainen+wifi,+se+on+true:n+1gt,+makkarat+saan+makrosta+omalla+rahalla,+joskin+ne+on+huomattavasti+kalliimpia+kuin+suomessa,+mutta+keittämäni+makkarakeitto+onnistui+erittäin+hyvin.
14.02.2020 15:46
No+tuleeko+petteri+infoa...+taidat+olla+paskan+puhuja..
14.02.2020 14:46
10 / 18