Vapaa kuvaus

Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

Aloituksia

10

Kommenttia

345

1. Odottelen+kanssa+suurella+mielenkiinnolla+tuota+suurta+paljastusta,+on+nämä+tolloja+vain+tositollo+2010+puutuu+vielä+joukosta,+joten+antaa+tyhmyyden+tiivistyä.
  2. totta+mutta+miksi+se+pitäisi+mahtua,+kaiketi+löytyy+myös+pienempiä+pakkauksia+kuin+kilon,+ja+ainahan+voi+pussi+sulkea+kuminauhalla,+ja+säilyttää+otökkäsuojatussa+laatikossa+seuraavaan+täyttöön,+en+pidä+näistä+kirjoituksia+kovikaan+hauskoina,+vaan+vakavana+huomiona+suomalaisten+miesten+mielenterveyden+massiivisista+ongelmista+huoletuneena+seurasin+duunissa+kuin+miehet+sukupolvi+toisensa+jälkeen+oli+edellistä+huonommassa+kunnossa,+pidän+suurimpana+syyllisenä+90+luvun+alussa+ollutta+lamaa,+joka+vei+mielenterveyden+monilta.+Laitan+hieman+kevennykseksi+tästä+https://www.ultimate-guitar.com/contribution/correct/create?id=2813882;+kannattaa+lukea+sanoitus+tai+kuunnella+biisi+youtubesta;+sen+nimi+on+sammutetuin+lyhdyin+freud,+marx+engels...++mutta+enpä+ole+juuri+koskaan+edes+7+päivää+lehteä+lukenut+paskalla.Eilen+tuli+syötyä+isohko+hampurilainen+ranskalaisilla,+erinomaiset+naudenliha+pihvit,+ranskiksilla+juomaksi+soodaa,+tänään+pitää+käydä+kävelemässä+muutama+kilsa,+matolla...+tuossa+lähellä+on+hyvä+kuntosali+johon+ostin+kausikortin+viime+vuoden+alussa,+alku+oli+hankalaa,+kun+olin+aika+vähän+liikkunut,+mutta+nyt+se+menee+jo+helpommin.+Muuten+Senssu+aivan+oikein+kertoi+mitä+olin+täältä+ostanut,+eli+hänellä+on+joku+joka+osaa+lukea+thaikieltä,+muut+eivät+siihen+pystyneet,+en+edes+minä++mutta+tiedän+mitä+olen+ostanut,+toki+minäkin+voin+kuitin+tulkkauttaa+vaimolla+mutta+harvoin+näkisin+sitä+tarpeelliseksi.Muuten+näissä+vuokravosuissa+on+sellainen+ongelma+että+kaikki+eivät+osaa+edes+lukea+kunnolla,+paljon+tietysti+on+asiaan+vaikuttanut+se+että+nämä+kännykkä+hommat+tulivat,+joten+on+pakko+lukea+ainakin+välttävästi.
  3. Resupetteri+minä+olen+sitä+mieltä+että+sinä+olet+homofobinen+ihmissuhderajoittelinen+reppana,+joka+on+ottanut+tämän+palstan+temmellyskentäksi,+toki+sinä+olet+thaimaassa+käynnyt+mutta+kokemuspohja+on+samaa+tasoa+kun+tällä+nasulla,+joskin+nasulle+piste+siitä+että+uskaltaa+asian+myöntää+reilusti,+joskin+se+oli+selvä+asia...+eli+olen+itsekin+joskus+ollut+thaimaan+suhteen+noviisi,+mutta+en+ole+enää,+20+vuotta+aviota+opettaa+yhden+jos+toisenkin+asian,+mutta+en+minä+mikään+thaimaan+asiantuntija+ole,+enkä+koskaan+tulekkaan,+mutta+se+kokemuspiiri+mitä+sinä+esität+ja+mikä+minulla+on+eivät+vaan+matsaa+mitenkään,+silloin+ei+ole+paljon+vaihtoehtoja.Tuokin+lause+on+täysin+käsittämätön+jos+et+jotain+tiedä+älä+kysy+sitä+kylän+mieheltä+tai+naiselta,+mistä+helvetistä+sinä+sitten+kysyt,+totta+on+se+että+thaikut+ovat+kaikkien+alueiden+asiantuntijoita,+ymmärtämättä+asiasta+mitään,+mutta+he+ovat+kuitenkin+maan+kansalaisia+joista+on+helvetisti+apua+jos+olet+vaikeuksissa,+tai+et+jotain+ymmärrä+ja+thaikut+pitävät+sinusta...+ota+tämä+huomioon+kun+juttelet+heidän+kanssa,+täällä+ei+opetata+kansalalaistietoa+mistä+saat+mitä,+jos+tarvitset+jotain+vaan+99%+prosenttia+asiaa+kysytään+juuri+kylän+miehiltä+ja+naisilta.+Ja+muista+yksi+asia,+sinä+et+saa+auttaa+siis+tehdä+työtä,+missään+farmilla,+ilman+työlupaa+ja+sinut+epäilemättä+karkoitetaan+jos+jokin+naapuri+polttaa+sinut,+olet+kusessa,+felleja+on+lähtenyt+maasta+väheisemmästäkin+Toinen+asia+mikä+sinun+on+syytä+ottaa+huomioon+on+se+että+ns.+talosi+kustannukset+joudut+jossain+vaiheessa+selvittämään+viranomaisille,+taitaa+nykyään+olla+yli+30.000+usd,+mistä+raha+on+peräisin,+onko+lupa+rahan+maahantuontiin,+siihen+mihin+se+on+anottu+myös+käytetty...+minäkin+olen+joutunut+asian+selvittämään+jo+useampaan+kertaan,+maksa+kaikki+verot+mukisematta,+ja+teen+ositus+että+sinä+olet+oikeutettu+asumaan+talossasi+lopunelämäsi,+ja+se+merkitään+rasiteeksi+tontille,+samoin+vuokrasopimus...+rasitteeksi...+äläkä+missään+vaiheessa+luota+siihen+että+lastesi+äiti+voi+asian+hoitaa,+häneltä+vaaditaan+tarkaalleen+samat+paprut+kuin+sinulta.
  4. Mielenkiintoinen+komentti+mutta+täynnä+ristiriitoja+toteat+että+sinulla+on+kokemusta+lähinnä+vuokramorsian+alueilta,+kuten+nanalla+hotellin+nanan+edustalla,+ja+pattayalla+500+metrin+alueelta+kävelykadulta,+siis+mitä+pystyt+päättelemään+että+t2010+kirjoitukset+on+kokemusperäisiä,+ettei+ne+vaan+vahvista+sitä+kuvaa+mitä+olet+saanut+thaimaasta+vuokramorsianten+kautta+joka+on+hieman+omanlaisensa,+yleensä+heikossa+varoissa+olevia+kouluttamattomia+reppanoita+joille+elämä+on+jakanut+heikot+kortit.+Jo+aikaisemmassa+avauksessa+tietosi+ovat+pielessä,+en+henkien+talot+eivät+ole+mitenkään+liittyviä+uskontoon+tai+uskomuksiin,+vaan+yksinkertaisesti+siihen+että+näin+on+toimittu+satoja+jopa+tuhansia+vuosia,+ja+yritetään+saada+henget+pysymään+pois+mesoamasta,++joita+thaikut+pelkäävät+kuollakseen,+yleinen+harhaluulo+on+se+että+he+tekevät+siinä+buddhalaisia+toimituksia,+eivät+tee,+vaan+ainoastaan+antavat+uhrilahjan+hengille.Thaimaalaiset+eivät+ole+yhtään+sen+uskovaisempia+kuin+suomalaisetkaan,+aivan+samoin+kuin+me+olemme+minä+en+ole+tapakristittyjä,+he+ovat+tapabuddhalaisia,+toki+heitäkin+on+fanaattisia+kuten+kristittyjäkin+mutta+ne+on+hyvin+harvinaisia.+Lyönpä+vetoa+että+kaikilla+tällä+palstalla+perustuu+joko+nettitietoon+tai+hyvin+suppean+alueen+tietoon+thaimaasta,+minua+ja+pohjoisen+miestä+lukuunottamatta,+sen+huomaa+myös+siitä+että+tämä+maa+on+niin+monimutkainen+että+täällä+ei+ole+oikeaa+tai+vasenta+joka+välillä+on+vasen+ja+oikea,+tämä+on+vertaus+kuva.Se+kokemusperäisyys+on+hyvin+suhteellista+joka+suuntaan,+ja+sorry+vaan+poju+vaikka+olet+käsitykseni+mukaan+minua+muutaman+vuoden+vanhempi,+ihmettelen+suuresti+miten+voit+pitää+itseäsi+asiantuntijana+kun+sinun+asiantuntemus+rajoittuu+vuokramorsian+alueiseen,+jotka+on+häviävän+pieni+mutta+näkyvä+asia+thaimaassa,+lisäksi+minua+askarruttaa+mitä+sinulle+on+oikeasti+elämässäsi+tapahtunut+että+olet+joutunut+valitsemaan+tuollaisen+elämän+polun,+vuokramorsianten+kanssa+ja+paljonko+olet+tuohon+kohtaloon+itse+syyllinen.