Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta+ainakin+kaksi,+tosin+100%+enemmän+kuin+sinä+olet+matkailukertomuksia+tänne+kirjoittanut,+vaikka+olen+vaikuttanut+palstalla+jopa+14+vuotta...+kello+alkaa+olla+11+parempi+lopettaa+tälle+päivälle.
10.01.2020 17:33
Et+olekaan+mutta+minäkään+väittänyt+sinun+asuvan+thaimaassa,+ja+onko+sillä+jotain+väliä+vaikutatko+thaimaasta+vai+suomesta+palstalla,+paikka+mistä+vaikuttaa+ei+ole+olennainen+vaan+se+missä+ja+miksi,+se+on+olennaista.+Miksi+sinun+pitäisi+olla+sankari,+en+minäkään+ole+vaikka+asun+täällä,+oletko+ihan+täysillä+mukana+keskustelussa.
10.01.2020 17:31
Varmaan+siitä+että+pattayaboyssi+on+kertonut+asuvansa+niuvanniemellä,+totta+täällä+on+monta+persoonaa+korkeintaan+viisi+fyysistä+henkilöä,+voipi+olla+että+olen+palstalla+kun+sinä+olet+lomalla,+mutta+sitten+olet+taas+10+kk+palstalla+suomessa,+käyn+lomalla+tarpeen+mukaan,+sorry+vaan+poju...+Virkavapaalla+pitää+olla+valtionvirkamies,+jota+et+todennäköisesti+ole,+matkailen+yleensä+muualla+kuin+thaimaassa,+joka+on+ollut+kotimaani+jo+toistakymmentä+vuotta.+Liikenne+thaimaassa+on+erittäin+hankalaa+erityisesti+suurissa+kaupungeissa+tänäänkin+näin+kaksi+kolaria+toinen+aika+paha+mopo+ajoi+suoraan+lava-auton+kylkeen,+kummassakin+tarvittiin+ambulanssia+toisessa+kahta.+Kannattaa+olla+varovainen,+mopot+eivät+paljon+maksa+eikä+kypärä,+se+olisi+täällä+pelastanut+tuhansia+henkiä,+ei+tämä+ole+mikään+harrastus,+teen+tätä+puhtaasti+vittumaisen+luonteeni+takia,+ja+siksi+että+metsä+vastaa+niinkuin+sinne+huutaa.
10.01.2020 16:41
Varmaan+siitä+että+pattayaboyssi+on+kertonut+asuvansa+niuvanniemellä,+totta+täällä+on+monta+persoonaa+korkeintaan+viisi+fyysistä+henkilöä,+voipi+olla+että+olen+palstalla+kun+sinä+olet+lomalla,+mutta+sitten+olet+taas+10+kk+palstalla+suomessa,+käyn+lomalla+tarpeen+mukaan,+sorry+vaan+poju...+Virkavapaalla+pitää+olla+valtionvirkamies,+jota+et+todennäköisesti+ole,+matkailen+yleensä+muualla+kuin+thaimaassa,+joka+on+ollut+kotimaani+jo+toistakymmentä+vuotta.+Liikenne+thaimaassa+on+erittäin+hankalaa+erityisesti+suurissa+kaupungeissa+tänäänkin+näin+kaksi+kolaria+toinen+aika+paha+mopo+ajoi+suoraan+lava-auton+kylkeen,+kummassakin+tarvittiin+ambulanssia+toisessa+kahta.+Kannattaa+olla+varovainen,+mopot+eivät+paljon+maksa+eikä+kypärä,+se+olisi+täällä+pelastanut+tuhansia+henkiä,+ei+tämä+ole+mikään+harrastus,+teen+tätä+puhtaasti+vittumaisen+luonteeni+takia,+ja+siksi+että+metsä+vastaa+niinkuin+sinne+huutaa.
10.01.2020 16:41
Voisi+joku+viisaampi+väittää+että+henkilö+joka+viihtyy+palstalla+ja+asuu+thaimaassa+on+todennäköisempää+kuin+henkilö+joka+asuu+suomessa,+sitä+voi+olla+monia...+Niitä+jokainen+arvuutelkoon+kykyjensä+mukaan,+asuminen+ja+lomalla+on+eivät+ole+synonyymeja.
10.01.2020 16:09
OLet+poju+täysin+oikeassa,+nauti+laatuajastasi+kuopiossa,+ainakin+hua+hinissä+on+paremmat+kelit,+eikä+täällä+ole+kelan+toimistoa,+mutta+yllätys+yllätys+poju+kuopiossa+on,+kelan+maksut+eivät+voi+minulle+aiheuttaa+ongelmia+kun+en+ole+kelan+asiakas,+ainakin+heidän+tulkinnan+mukaan,+ota+puju+selvää+toimiiko+matkavakuutuksesi+Thaimaassa+jos+ajat+vaikkapa+kolarin+mopolla.
10.01.2020 15:43
Resupetteri+kerroit+mitä+elämäsi+on+kaksi+kuukautta+vuodessa,+voitko+vielä+kertoa+mitä+elämäsi+on+valtaosa+eli+kymmenen+kuukautta,+säästät+taas+että+pääset+naisiin,+minun+ei+tarvitse+päästä+naisiin+olen+naimisissa,+aurinko+paistaa+täällä+ympärivuoden,+ei+tarvitse+palella+ns.+voin+valintani+mukaan+ajaa+moottoripyörällä+tai+autolla,+voin+lähteä+jos+mielitekee+bangkokiin,+milloin+vain+haluan,+samoin+pattayalle...+sinä+syöt+halvinta+mahdollista+paskaa+suomessa+kymmenkuukautta,+poika+olen+ihan+hyvilläni+siitä+että+saat+elää+edes+kohtuullista+elämää+kaksi+kuukautta,+saat+maksullista+rakkautta,+siis+sitä+30+euron,+voi+leikkiä+maailman+miestä,+kouluttamattomalle+vuokramorsiamelle,+sitten+taas+morsian+palaa+uudelleen+vuokraukseen,+kuten+sinulla+on+tapana,+sitten+palaat+suomeen+ja+odotat+seuraavaa+kahden+kuukauden+matkaa+paratiisiin,+reppana.
10.01.2020 15:26
Vai+niin+resupetteri,+en+muutakuin+pattayalle+ja+paratiisiisi,+sittenhän+voit+käydä+7/11+viisumia+ei+tarvitse+hoitaa+kuntoon+suomessa,+saat+helposti+pattayan+immigrationista+kuukauden+jatkon,+aikaa+menee+kymmenen+minuuttia+jos+et+mene+ruuhkaaikaan,+vai+oikein+elokuvissa+otatko+englannin+kielisten+vai+thaiksi+dupatun+version,+tällä+kertaa..+pattayan+teatterit+on+laadultaa+ihan+bueno,+mutta+empä+viitsi+niissä+käydä+kun+pitää+nousta+elokuvan+alussa,+ei+kuulu+sivistysyhteiskuntaan...+Äänen+laatu+korvataan+kovalla+voluumilla,+mutta+tosiaan+en+ole+vuosiin+käynnyt,+viimeeksi+vuonna+2006+taisi+olla+pattayalla,+royalissa.
Mikä+ongelmasi+oikeasti+on+minulla+on+nuo+kaikki+mainitsemasi+
"Aurinkoa,+uintia,+hymyä,+naisia,+seurustelua,+shoppailua,+herkullisia+ravintolakokemuksia+laidasta+laitaan,+baaria,+laulua,+uintia,+retkiä,+altaalla+makoilua,+aamukävelyitä,+auringonlaskun+ihailua,+kalastusta,+illanviettoa+ystävien+seurassa,+kokkailua,+uusiin+paikkoihin+tutustumista,+elämästä+ja+lämmöstä+nautiskelua,+lepoa+ja+rauhaa.+",+24/7/365+päivää+vuodessa+sinulla+60+päivää,+ja+sitten+odottaa+taas+maksalaatikko,+kymmenen+kuukautta.
Ja+ihan+oikeassa+olet+pattaya+on+kovin+erinlainen+sinulla+ja+minulla;+sinulla+60++päivää,+minulla+koko+vuosi...+Thaimaata+en+viitsi+nyt+mainita+edes,+reppana.
Olet+sinä+poju+onneton,+muista+ottaa+kelakortti+mukaan,+muuten+käyn+aina+silloin+tällöin+lomalla,+milloin+missäkin,+palaillaan+sekopää...
10.01.2020 15:11
Vai+niin+resupetteri,+en+muutakuin+pattayalle+ja+paratiisiisi,+sittenhän+voit+käydä+7/11+viisumia+ei+tarvitse+hoitaa+kuntoon+suomessa,+saat+helposti+pattayan+immigrationista+kuukauden+jatkon,+aikaa+menee+kymmenen+minuuttia+jos+et+mene+ruuhkaaikaan,+vai+oikein+elokuvissa+otatko+englannin+kielisten+vai+thaiksi+dupatun+version,+tällä+kertaa..+pattayan+teatterit+on+laadultaa+ihan+bueno,+mutta+empä+viitsi+niissä+käydä+kun+pitää+nousta+elokuvan+alussa,+ei+kuulu+sivistysyhteiskuntaan...+Äänen+laatu+korvataan+kovalla+voluumilla,+mutta+tosiaan+en+ole+vuosiin+käynnyt,+viimeeksi+vuonna+2006+taisi+olla+pattayalla,+royalissa.
Mikä+ongelmasi+oikeasti+on+minulla+on+nuo+kaikki+mainitsemasi+
"Aurinkoa,+uintia,+hymyä,+naisia,+seurustelua,+shoppailua,+herkullisia+ravintolakokemuksia+laidasta+laitaan,+baaria,+laulua,+uintia,+retkiä,+altaalla+makoilua,+aamukävelyitä,+auringonlaskun+ihailua,+kalastusta,+illanviettoa+ystävien+seurassa,+kokkailua,+uusiin+paikkoihin+tutustumista,+elämästä+ja+lämmöstä+nautiskelua,+lepoa+ja+rauhaa.+",+24/7/365+päivää+vuodessa+sinulla+60+päivää,+ja+sitten+odottaa+taas+maksalaatikko,+kymmenen+kuukautta.
Ja+ihan+oikeassa+olet+pattaya+on+kovin+erinlainen+sinulla+ja+minulla;+sinulla+60++päivää,+minulla+koko+vuosi...+Thaimaata+en+viitsi+nyt+mainita+edes,+reppana.
Olet+sinä+poju+onneton,+muista+ottaa+kelakortti+mukaan,+muuten+käyn+aina+silloin+tällöin+lomalla,+milloin+missäkin,+palaillaan+sekopää...
10.01.2020 15:10
Tämä+eräs+Johansson+surmasi+ampumalle+erään+kaverini,+P+.+Saastamoisen+...++Jeesus+pelastasi+tämän+Johanssonin,+Saastamoinen+ei+ole+tämän+hörhön+ainoa+uhri,+Paulia+ei+kukaan.
10.01.2020 05:03
Vai+oikein+tietäjä,+resuperse.
06.01.2020 06:54
Poju+ei+ja+vielä+kerran+ei,+sinä+et+ole+yrittäjä+etkä+edes+minkään+alan+ammattilainen,+olet+palstalle+pesiytynyt+trolli+ja+mielenterveysongelmainen+kaikkien+mielenterveysongelmaisten+äiti,+ei+isoäiti,+todennäköisesti+kuopion+suunnalta,+kuljet+verovaroin,+syöt+verovaroin,+asut+verovaroin,+vai+oikein+naaras+vierellä,+mikä+siinä+on+niin+ihmeellistä,+että+pitää+erikseen+mainita+normaali+ihmisen+ei+tarvitse,+yksinkertaisesti+hullu+sinä+olet,+aivan+varmasti.
06.01.2020 06:39
Resupetteri+olet+täysin+oikeassa,+itseasiassa+huoneiston+omistaa+eräs+venäläinen+liikemies,+itseasiassa+monta+niistä+asunnoista,+se+ei+ole+edes+hotelli,+sama+ukko+omistaa+myös+useita+muita+huoneistoa+pattayalla+mm.+soi+4+olevan+kerrostalon+en+tiedä+omistaako+koko+taloa+mutta+ainakin++monen+monta+huoneistoa,+kerroksia+on+kahdeksan.
Katsoppas+poju,+60+neliön+huoneistoista+saadaan+helposti+240+kun+laitetaan+seinät+sileäksi,+ja+peruskorjataan+koko+huoneisto,+näin+hän+on+juuri+tehnyt,+itselleen.
Reppana+sinulla+on+hieman+omalaatuinen+tapa+harrastaa+tuota+totuustarkkailua...+
Katso+petteri+kun+tietää+tosiasiat+ei+tarvitse+arvuutella,+muuten+voit+käydä+siellä+katsomassa,+kattohuoneistoon+vie+oma+hissi,+joka+on+hieman+piilossa+mutta+löytyy+kun+viitsii+hieman+ympärilleen+katsella.
Mutta+tosiaan+jatka+arvuuttelua,+jos+se+saa+olosi+tuntumaan+paremmalle,+voit+etsiä+sitä+siihen+että+olen+sinua+nuorempi,+komeampi,+rikkaampi+ja+ennen+kaikki+seksuallisesti+aktiivimpi,+kun+en+tarvitse+siihen+aina+1000+paateron+seteliä
pitää+käydä+nukkumaan...+hyvää+yötä+sekopää.
05.01.2020 19:31
Tuohon+on+pakko+ottaa+kantaa+"+Meillä+oikeilla+menestyvillä+yrittäjillä+ja+ammattilaisilla+on+rahaa+ja+omaisuutta,+emmekä+ole+riippuvaisia+mistään+eläkekertymistä.+Köyhät+eläkkeitään+mainostaa."+
ei+poju+toimintasi+vaikuta+kovinkaan+yrittäjämäiselle+ja+ammattimaiselle,+roikut+palstalla+24/7+miten+helvetissä+sinä+reppana+kuvittelet+olevasi+yrittäjä+ja+jonkin+alan+ammattilainen,+tuo+vaatii+kovaa+itsekuria+sekä+rajusti+ammattitaitoa,+eikä+sitä+saada+mitenkään+täällä+palstalla+rääkymällä,+totuustarkkailemalla+kirjoittelemalla+mielikuvituskaverista,+Kalervoista,+onkopojista,+sika-amaliasta+ja+muutamasta+kymmenestä+mielikuvitus+kaveristasi.
Syö+nyt+poju+oikeesti+lääkkeesi,+ja+hae+itsellesi+apua,+tai+no+taitaa+olla+liian+myöhäistä.
hörö+naurua.
Ja+resupetteri+katson+joka+päivä+ylen+uutiset+areenasta,+kun+herään.
05.01.2020 19:08
Kiitos+kun+kerrot,+tällä+asuinalueella+ei+ole+tietääkseni+koskaan+vuokrattu+yhtään+taloa,
05.01.2020 18:50
En+tiedä,+vosut+eivät+ole+kovinkaan+kunnioitettuja+mutta+ymmärrettävää+että+ruokaa+pitää+saada.
31.12.2019 13:41
Siksi+että+alastomuus+ja+bikinit+on+tabu+Thaimaassa,+he+uivat+myös+uimaaltaalla+vaatteet+päällä,+ei+koske+vuokravosuja.
31.12.2019 13:27
tänäkin+jouluna+joulurauha+ja+sen+vastaanotto+tapahtui+Jompan+baarissa+hua+hinissä,+klo+17.00+,+tämän+jälkeen+oli+tarjolla+uskomaton+joulubuffet,+oli+riisipuuroa,+kinkkua,+lohta,+silliä,+laatikoita,+kalkkunaa,+ja+ennenkaikkea+hyvää+seuraa.+
Pattayan+pojilla+joulu+on+ollut+perinteisempi,+palstalla...+palailaan+asiaan+joulun+jälkeen,
26.12.2019 04:27
Hienoa+olet+myynyt+yli+miljoona+tölkkiä+classic+6.4+jota+ei+ole+edes+olemassa,++on+4.8+tai+5.0+%+katso+kuvaa...+
RjVRDs
by+numball
20.12.2019 14:32
Tuossa+on+asian+todellinen+laita,+lähes+kaikki+oluet+on+4.5+-+5+välillä+thaimaassa,+kuvassa+on+thaimaalaisia+rohtoja,+sekä+620ml+ja+320+ml+changit++versio+classic+sekä+singha+kaikki+on+5.0+volttista,+viinakaupassa+kerrottiin+että+changia+on+vielä+4.2+voittista+4.5+ja+harvoin+4.8+volttista,+se+on+erikseen+pantavaa+esim.+joihinkin+jalkapallo+kisaaikana.+
Huomattakaa+kuksa+ja+yritit.+reppanat-
RjVRDs
by+numball
20.12.2019 14:30
13 / 18