Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Plussa.päällä
profiilit
Plussa.päällä
Plussa.päällä
Vapaa kuvaus
Etelä-Suomessa opiskeleva miekkonen, jolla on pari hassua harrastusta.
Aloituksia
0
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+alasti+on+kiva+olla+sekä+yksin+että+hyvässä+seurassa.+Mulla+ja+mimmillä+on+tänä+kesänä+paljon+tilaisuuksia,+kun+mun+vanhemmat+aikoo+viettää+suuren+osan+kesästä+mökillä.+Mun+raukan+on+pakko+olla+suurin+osa+kesästä+kaupungissa+kun+pitää+olla+töissä.+Mä+olen+viime+kesänä+käynyt+mimmin+kanssa+alastonuinnillakin,+tosin+vain+sellaisella+syrjäisellä+rannalla+jossa+ei+iltakahdeksan+aikaan+ollut+muita.+
Sciuruksella+ja+Pojalla+taitaa+näinä+päivinä+tulla+kuluneeksi+kaksi+vuotta+ekasta+yhdessä+vietetystä+viikonlopusta?
01.06.2020 09:27
Kyllä+vain+-+huonot+työasennot+tuo+helposti+niskajännityksiä+ja+päänsärkyä+nimenomaan+iltaisin.+Kannattaa+pitää+taukoja+ja+venytellä+ja+yrittää+olla+ryhdikäs.+
Toinen+mahdollinen+selitys+voi+olla+liki-+tai+pitkänäköisyys.+Kannattaisi+käydä+optikolla+selvittämässä+tarviitko+kenties+lasit.
01.06.2020 09:15
Kerronpa+omasta+puolestani,+kun+nyt+pitkästä+aikaa+osuin+tänne,+että+olen+nyt+tullut+toimeen+sen+yhden+mimmin+kanssa+jo+toista+vuotta.+Tyttö+ei+ensin+ollut+hirveän+innostunut+eikä+vieläkään+sanottavasti+tykkää+haudutetuista+tuoksuista,+mutta+ei+juossut+pakoon+ja+on+nyt+uskaltautunut+itsekin+pari+kertaa+laskemaan+Liberoon.+Piti+olla+omassa+rauhassa+ja+piti+keskittyä+pitkään+ennen+kuin+sai+lopulta+tulemaan,+mutta+tyttö+myönsi+että+ymmärtää+ainakin+sen,+että+siitä+voi+ruveta+tykkäämään.
Hyvää+alkanutta+vuotta+minultakin.
14.01.2020 21:46
Jo+ns.+Kinseyn+raportti+(Sexual+behavior+in+the+human+male,+1948,+ei+suomennettu)+kertoo,+että+ekan+orkun+saaminen+köydessä+kiipeillessä+ei+ole+ollenkaan+harvinaista.+Muistan+omasta+nuoruudesta+että+yhdellä+ja+toisella+oli+pystyssä+kun+kiipeiltiin+ja+sitä+sitten+yritettiin+parhaansa+mukaan+peitellä.
Samaa+tapahtuu+kai+joskus+tytöilläkin.
14.01.2020 21:37
Jos+kerran+saat+nahan+vedettyä+taakse+niin+asia+on+mun+ymmärtääkseni+kunnossa.+Kyllä+se+siitä+vähitellen+venyy.
Jos+taas+tarkoitat+sitä+että+terska+on+arka+niin+se+on+nuorella+pojalla+ihan+normaali+juttu.
26.06.2019 10:56
Jassoo.+Vaippapoika.24v+kirjoitti+eilen,+että+on+kiva+kun+Hihhei+on+löytänyt+kaverin+ja+että+hän+löysi+itsekin+tytön+joka+tykkää+näistä+puuhista.+Nyt+kommentti+on+kadonnut.
En+pysty+ymmärtämään+mikä+siinä+oli+sääntöjen+vastaista.
Hyvää+kesää+joka+tapauksessa+kaikille+lukijoille!
21.06.2019 10:38
Hyvä+ettei+vaippoihin+uhrattu+raha+mennyt+hukkaan.
Itse+istuskelen+tässä+vapaapäivänä+kirjastossa+lukemassa+paria+vanhaa+juttua+ja+juuri+äsken+tuli+iltapäiväpissa+housuun.+Nyt+on+lämmin+ja+mukava+olo.+:+D
08.05.2019 15:09
Sitä+minäkin+että+Prisma+tai+Citymarket+on+kätevin+ostospaikka,+jos+sellainen+vaan+on+lähistöllä.+Libero+sleep+tight+10+on+aika+monen+suosikki+ja+muovikassiin+mahtuva+paketti+maksaa+alta+kympin.+Mut+jos+haluat+aikuisten+vaippoja+istuvuuden+tai+imukyvyn+takia+niin+asia+onkin+tietysti+jo+toinen.
22.04.2019 15:01
Olet+varmaan+oikeilla+jäljillä.+Tää+vaippailuhan+on+vähän+sellaista+yksinäisen+tai+ainakin+yksin+viihtyvän+ihmisen+hupia,+mutta+mulla+menee+nyt+kohtalaisen+hyvin+koska+se+yksi+kiikaroimani+mimmi+ei+lähtenyt+juoksemaan+karkuun,+kun+kerroin+että+joskus+on+kiva+lirauttaa+vaippaan+ihan+vain+huvin+vuoksi.+Katsotaan+nyt+tullaanko+juttuun+kestävämminkin.
27.10.2018 20:17
Tuossa+on+vinha+perä+-+hellekaudella+tuli+kasteltua+vähemmän+eikä+siitä+nyt+viitsi+pitää+meteliä.+Joskus+tietysti+lirahtaa+"vahingossa"+vaikka+juuri+telkkarin+ääressä+ja+täytyy+tunnustaa+että+kerran+laskin+koko+iltapäiväpissan+housuun+kirjastossa...+Tuntuipas+hyvältä+kävellä+kotiin+aika+paksu+ja+painava+pissavaippa+päällä.
30.09.2018 19:05
Mulla+on+intin+ilot+vielä+edessäpäin+ja+veikkaan+että+osaan+kyllä+siksi+aikaa+jättää+vaipat+sikseen.+En+mä+NIIN+paatunut+ainakaan+vielä+ole.
19.06.2018 12:48
Sciurus+vulgariksen+persoonallisen+urean+aromi+siis+indusoi+ja+katalysoi+sirkulatorista+blokkautumista...+siellä+alhaalla...?++;+)
Mulla+on+nyt+kiikarissa+sellainen+mimmi+jolle+varmaan+uskaltaa+tunnustaa+että+tykkää+silloin+tällöin+kastella+vapian.
18.06.2018 17:04
Eihän+ne+välttämättä+lopu+koskaan.+Faija+antoi+aikoinaan+seksivalistusta+ja+kertoi+että+vaikka+on+viisikymppinen+ja+lemmiskelee+kerran+pari+viikossa,+niin+silti+tulee+yöllä+about+kerran+vuodessa.
18.06.2018 17:01
No+mutta+asiahan+on+joka+vuosikerran+pojille+uusi+ja+ihmeellinen.
18.06.2018 16:59
Aha,+metsäpolun+linkki+kommentissa+johti+poistoon.+On+kyllä+huomattu+ennenkin+-+varmimmin+päätyy+poistoon+wikin+ja+Ylen+uutisten+linkeillä.
HihheiHelsingissä+kertoi+tuossa+että+oli+illalla+juonut+ihan+tarkoituksella+ihan+liikaa+kokista+ja+herännyt+siihen+että+tuli+ihan+oikeasti+housuun.+Oli+kuulemma+ihanaa.
Pitää+varmaan+kokeilla+itsekin.
23.02.2018 12:28
1 / 1