Vapaa kuvaus

Aloituksia

371

Kommenttia

1262

1. Huoli ei ole todiste uhasts lapselle

Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks
    Politiikka
    3
    88
  2. Miten "virheellinen" on "lakiin perustuva käsitys"?

https://tietosuoja.fi/usein-kysyttya-sosiaalihuolto Tietosuoja-asetuksen nojalla ei liioin voida oikaista lastensuojeluv
    Laki ja rikos
    0
    87
  3. Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat

9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v
    0
    87
  4. Lapsentapaamislakko

1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe
    Politiikka
    0
    87
  5. Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus

Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus Kuinka paljon uskonnollisen ajattelun ominaisuuksia sosiaalityöntekijän ajattel
    Maailman menoa
    4
    86
  6. Tyhmä auktoriteetti liikenteessä

Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. H
    Liikenne
    13
    86
  7. Pakko noudattaa viranomaista

Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine
    Vapaa-ajattelu
    2
    85
  8. Sijaishuolto valehtelun avulla

Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam
    Laki ja rikos
    3
    85
  9. Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen

196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt
    Maailman menoa
    9
    84
  10. Huostaanotto on syrjintärikos

Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö
    Laki ja rikos
    8
    84
  11. Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?

1. Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia
    Politiikka
    1
    83
  12. Taistele sosiaalilautakuntaa vastaan

Luulen, että olen valmis. Koska minut pakotetaan puolustamaan koko terveyttäni ja elämääni ja lapseni isää, kyllä se käy
    Maailman menoa
    6
    82
  13. Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija

Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään
    Maailman menoa
    4
    81
  14. Tapaaminen lastensuojelutoimistossa

Näin unta, että istuin lastensuojelutoimistossa lattialla ja Toivo leikki edessäni. Näin johtavan sosiaalityöntekijän ka
    Kasvatus
    2
    80
  15. Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki

Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki Painaessa kuuluu rahinaa. Vaijeri kestää noin 30 tuntia kaupungissa. Kolmas vaijer
    Yleistä autoilusta
    11
    79
  16. Suojelun vääryys ei haittaa

Suojelun vääryys ei haittaa Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sinulta, ei auttaa, olettaen että meitä ei voi a
    Laki ja rikos
    2
    79
  17. Olen pohjalla lastensuojelussa

Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la
    Maailman menoa
    21
    78
  18. 2.2. Johdanto huostaanoton kieltämiseen

2.2. Johdanto Koko sijaishuollon ajatus on toteuttaa lapsen etu vanhempia vahingoittamalla. Kyse pitäisi olla perheen ei
    Politiikka
    0
    78
  19. Lastensuojelun kyseenalaistaja on mielisairas

Valhe 11. Kyseenalaistin sossun arvovallan selittämällä huostaanoton lapselleni sossun virheeksi. Sossu väitti, että min
    Laki ja rikos
    1
    77
  20. Sosiaalityöntekijät eivät ymmärrä tekevänsä väärin

Se on ideologia. Töissä käyvät kouluja käyneet ylempään keskiluokkaan kuuluvat keski-ikäiset sosiaalityöntekijät tunteva
    Politiikka
    1
    77