ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
371
Kommenttia
1262
Huoli ei ole todiste uhasts lapselle
Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks388Miten "virheellinen" on "lakiin perustuva käsitys"?
https://tietosuoja.fi/usein-kysyttya-sosiaalihuolto Tietosuoja-asetuksen nojalla ei liioin voida oikaista lastensuojeluv087Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat
9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v087Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe087Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus
Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus Kuinka paljon uskonnollisen ajattelun ominaisuuksia sosiaalityöntekijän ajattel486Tyhmä auktoriteetti liikenteessä
Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. H1386Pakko noudattaa viranomaista
Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine285Sijaishuolto valehtelun avulla
Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam385Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen
196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt984Huostaanotto on syrjintärikos
Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö884Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
1. Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia183Taistele sosiaalilautakuntaa vastaan
Luulen, että olen valmis. Koska minut pakotetaan puolustamaan koko terveyttäni ja elämääni ja lapseni isää, kyllä se käy682Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija
Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään481Tapaaminen lastensuojelutoimistossa
Näin unta, että istuin lastensuojelutoimistossa lattialla ja Toivo leikki edessäni. Näin johtavan sosiaalityöntekijän ka280Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki
Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki Painaessa kuuluu rahinaa. Vaijeri kestää noin 30 tuntia kaupungissa. Kolmas vaijer1179Suojelun vääryys ei haittaa
Suojelun vääryys ei haittaa Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sinulta, ei auttaa, olettaen että meitä ei voi a279Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la21782.2. Johdanto huostaanoton kieltämiseen
2.2. Johdanto Koko sijaishuollon ajatus on toteuttaa lapsen etu vanhempia vahingoittamalla. Kyse pitäisi olla perheen ei078Lastensuojelun kyseenalaistaja on mielisairas
Valhe 11. Kyseenalaistin sossun arvovallan selittämällä huostaanoton lapselleni sossun virheeksi. Sossu väitti, että min177Sosiaalityöntekijät eivät ymmärrä tekevänsä väärin
Se on ideologia. Töissä käyvät kouluja käyneet ylempään keskiluokkaan kuuluvat keski-ikäiset sosiaalityöntekijät tunteva177