Suomi24_Viihde

Suomi24 Viihde tarjoilee TV-maailman tuoreet uutiset, starojen haastattelut, henkilökuvat, nostalgiapläjäykset, kisat, reseptit. Nappaa oma päivittäinen viihdemakupalasi!
Aloituksia
2136
Kommenttia
5
Gallup: Minkä kouluarvosanan antaisit Ernest Lawsonille TTK-juontajana?
Professori Jorma Uotinen paljastaa, mitä mieltä on Ernest Lawsonista TTK-juontajana. Minkä kouluarvosanan sinä antaisi603724MTV: Emma Kimiläinen paljastaa TTK-kulisseista "Kolmiolääkkeistä meni kuuppa niin sekaisin, että..."
Ohhoh! Aikamoisia paljastuksia Kimiläisen TTK-matkalta. Harmi, että tippui juuri ennen finaalia, mutta taso on kyllä TTK173718Mikä on mielestäsi paras sairaalasarja?
Teho-osasto, Greyn anatomia, Syke, Holby City vai joku muu? https://www.suomi24.fi/viihde/pidatko-sairaalasarjoista-nur43717Muistatko? Martina Aitolehti veti tiukkaa linjaa kuumassa Thaimaassa...
Martina ja vähäpukeisia naisia kinkkisissä hommissa: https://www.suomi24.fi/viihde/kuumaa-kyytia-thaimaassa-martina-aito1153717Samuli Edelmann muistelee kipeää raitistumisprosessiaan: "Mä olin yhtä hauras kuin se perhonen"
Samuli Edelmann muistelin elämää 20 vuotta sitten. Suosikkiartisti palasi niihin aikoihin, kun hän raitistui ja elämä m243715Ernest Lawson on uusi TTK-juontaja - Vappu Pimiä uuden edessä: "Tulevalla kaudella mä siirryn..."
Oho, isoja muutoksia edessä. Ernest Lawson astuu Mikko Leppilammen tilalle Tanssii Tähtien Kanssa -juontajaksi ja Pimiä433711Onnea päivän synttärisankari Sofia Belorf 32 vuotta!
Sofia Belorf täyttää tänään 32 vuotta. Somevaikuttaja ja tosi-tv-tähti päivittää Instagramia ahkerasti ja hän on jakanut1693698Tällainen on Linna-sarjan Eve - Avautuu hulttio-menneisyydestä "Olen aina ollut älykäs, mutten..."
Eve on noussut otsikoihin Linna-sarjan myötä. Reality-sarjassa tuolloin 23-vuotias Eve mm. tekee avovankilan ulkopuolel283697Pelottaako katujengit Suomessa? Charlie on tuomittu seitsemän kertaa vankilaan eri rikoksista
Poliisi on varoittanut katujengien voimistumisesta, jengit ovat vakiinnuttaneet asemansa pääkaupunkiseudulla. Myös muiss1453695Presidentti Martti Ahtisaaren valtiolliset hautajaiset suorana lähetyksenä TV:ssä
Presidentti, Nobelin rauhanpalkinnon elämäntyöstään saanut Martti Ahtisaari menehtyi 16.10. Helsingissä. Hän oli kuolles2013688Ohoh! Heidi Willman jakoi vanhan missivideon -Tämä yksityiskohta hämmästyttää: "Ja kyllä, meidät..."
Oi aikoja, oi tapoja! Heidi Willman (ent. Sohlberg) kruunattiin Miss Suomeksi v. 2001. Tällaista ei enää näinä aikoina k523675Ötökät ja käärmeet riesana: Olen julkkis -realityssä Esko Eerikäinen, Antonio Flores, Sara Sieppi...
No nyt voi tulla hauskaa - tai sitten ei...! Ainakin julkkiksia mukana melkein yhtä paljon kuin tuhatjalkaisella on jalk323669Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon573668Sinkut paljaana ei ole pelkkää tirkistelyä - Katso, ketkä julkkisnaiset ovat mukana!
Sinkut paljaana -sarjassa mukana ovat mm. kauneudenhoitoalalla työskentelevä reality-tähti Meiju Koskela, vuoden 2021 We173665Farmi Suomi -matskua julki! Iida Vainio ja Archie Cruz intiimissä hetkessä: "...yölläkin sitten..."
Sutinaa kerrakseen… Rokkari Archie Cruzilla ja kultamekolla kohahduttaneella Iida Vainiolla on ollut mm. tällaista visp343649Seksi maistuu, mutta kondomi ei: Toni Kaijalalle tehtiin vasektomia "Oikeaa kumikaveria ei löytynyt"
Naisille hormoniehkäisyn haittavaikutukset ovat hyvin yleisiä ja niiden tunnistaminen on välillä hankalaa. Hormonihoidoi403626Löytyikö jo "se oikea"?!? Maajussi-Tarja paljastaa yllättävästi: "Kyllä minä luulen, että siellä..."
Oho, onko Tarjalla jo joku mielessä?! Kuka mielestäsi sopisi Tarjalle parhaiten? -“nuorekas” Rami -“mysteerinen” Juha -273614Yllätys! Katri Helena Elämäni biisi tv-sarjaan - Nähty enää harvoin julkisuudessa
Tämä on hyvä uutinen! Katri Helena on suomalainen ikoni ja sini-valkoinen ääni, joka on viihdyttänyt ja ihastuttanut lau263603Huumoria vai kriisi?! Aki Manninen lataa kovaa tekstiä Rita-vaimosta: "Nykyään EMÄNTÄ haukkuu ja..."
Voi tuota Akia, että itkeäkö vai nauraa… Ainakin omalaatuinen huumorintaju hänellä on, jos tämä on huumoria. Lue lisää:463602Ensitreffit alttarilla: Lauri kilahtaa Sallalle ja äidilleen juhannuksena: "Voitteko olla hiljaa..."
Alkaa Laurilta vieraskoreus olla poissa... Lauri ja Salla matkaavat Laurin sukulaisiin Puumalaan juhannuksen viettoon -133593