Vapaa kuvaus

Suomi24 Viihde tarjoilee TV-maailman tuoreet uutiset, starojen haastattelut, henkilökuvat, nostalgiapläjäykset, kisat, reseptit. Nappaa oma päivittäinen viihdemakupalasi!

Aloituksia

2136

Kommenttia

5

1. Gallup: Minkä kouluarvosanan antaisit Ernest Lawsonille TTK-juontajana?

Professori Jorma Uotinen paljastaa, mitä mieltä on Ernest Lawsonista TTK-juontajana. Minkä kouluarvosanan sinä antaisi
    Tanssii tähtien kanssa
    60
    3724
  2. MTV: Emma Kimiläinen paljastaa TTK-kulisseista "Kolmiolääkkeistä meni kuuppa niin sekaisin, että..."

Ohhoh! Aikamoisia paljastuksia Kimiläisen TTK-matkalta. Harmi, että tippui juuri ennen finaalia, mutta taso on kyllä TTK
    Tanssii tähtien kanssa
    17
    3718
  3. Mikä on mielestäsi paras sairaalasarja?

Teho-osasto, Greyn anatomia, Syke, Holby City vai joku muu? https://www.suomi24.fi/viihde/pidatko-sairaalasarjoista-nur
    Tv-sarjat
    4
    3717
  4. Muistatko? Martina Aitolehti veti tiukkaa linjaa kuumassa Thaimaassa...

Martina ja vähäpukeisia naisia kinkkisissä hommissa: https://www.suomi24.fi/viihde/kuumaa-kyytia-thaimaassa-martina-aito
    Kotimaiset julkkisjuorut
    115
    3717
  5. Samuli Edelmann muistelee kipeää raitistumisprosessiaan: "Mä olin yhtä hauras kuin se perhonen"

Samuli Edelmann muistelin elämää 20 vuotta sitten. Suosikkiartisti palasi niihin aikoihin, kun hän raitistui ja elämä m
    Terveys
    24
    3715
  6. Ernest Lawson on uusi TTK-juontaja - Vappu Pimiä uuden edessä: "Tulevalla kaudella mä siirryn..."

Oho, isoja muutoksia edessä. Ernest Lawson astuu Mikko Leppilammen tilalle Tanssii Tähtien Kanssa -juontajaksi ja Pimiä
    Kotimaiset julkkisjuorut
    43
    3711
  7. Onnea päivän synttärisankari Sofia Belorf 32 vuotta!

Sofia Belorf täyttää tänään 32 vuotta. Somevaikuttaja ja tosi-tv-tähti päivittää Instagramia ahkerasti ja hän on jakanut
    Kotimaiset julkkisjuorut
    169
    3698
  8. Tällainen on Linna-sarjan Eve - Avautuu hulttio-menneisyydestä "Olen aina ollut älykäs, mutten..."

Eve on noussut otsikoihin Linna-sarjan myötä. Reality-sarjassa tuolloin 23-vuotias Eve mm. tekee avovankilan ulkopuolel
    Maailman menoa
    28
    3697
  9. Pelottaako katujengit Suomessa? Charlie on tuomittu seitsemän kertaa vankilaan eri rikoksista

Poliisi on varoittanut katujengien voimistumisesta, jengit ovat vakiinnuttaneet asemansa pääkaupunkiseudulla. Myös muiss
    Maailman menoa
    145
    3695
  10. Presidentti Martti Ahtisaaren valtiolliset hautajaiset suorana lähetyksenä TV:ssä

Presidentti, Nobelin rauhanpalkinnon elämäntyöstään saanut Martti Ahtisaari menehtyi 16.10. Helsingissä. Hän oli kuolles
    Maailman menoa
    201
    3688
  11. Ohoh! Heidi Willman jakoi vanhan missivideon -Tämä yksityiskohta hämmästyttää: "Ja kyllä, meidät..."

Oi aikoja, oi tapoja! Heidi Willman (ent. Sohlberg) kruunattiin Miss Suomeksi v. 2001. Tällaista ei enää näinä aikoina k
    Kotimaiset julkkisjuorut
    52
    3675
  12. Ötökät ja käärmeet riesana: Olen julkkis -realityssä Esko Eerikäinen, Antonio Flores, Sara Sieppi...

No nyt voi tulla hauskaa - tai sitten ei...! Ainakin julkkiksia mukana melkein yhtä paljon kuin tuhatjalkaisella on jalk
    Kotimaiset julkkisjuorut
    32
    3669
  13. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
    Suomalaiset julkkikset
    57
    3668
  14. Sinkut paljaana ei ole pelkkää tirkistelyä - Katso, ketkä julkkisnaiset ovat mukana!

Sinkut paljaana -sarjassa mukana ovat mm. kauneudenhoitoalalla työskentelevä reality-tähti Meiju Koskela, vuoden 2021 We
    Suomalaiset julkkikset
    17
    3665
  15. Farmi Suomi -matskua julki! Iida Vainio ja Archie Cruz intiimissä hetkessä: "...yölläkin sitten..."

Sutinaa kerrakseen… Rokkari Archie Cruzilla ja kultamekolla kohahduttaneella Iida Vainiolla on ollut mm. tällaista visp
    Kotimaiset julkkisjuorut
    34
    3649
  16. Seksi maistuu, mutta kondomi ei: Toni Kaijalalle tehtiin vasektomia "Oikeaa kumikaveria ei löytynyt"

Naisille hormoniehkäisyn haittavaikutukset ovat hyvin yleisiä ja niiden tunnistaminen on välillä hankalaa. Hormonihoidoi
    Terveys
    40
    3626
  17. Löytyikö jo "se oikea"?!? Maajussi-Tarja paljastaa yllättävästi: "Kyllä minä luulen, että siellä..."

Oho, onko Tarjalla jo joku mielessä?! Kuka mielestäsi sopisi Tarjalle parhaiten? -“nuorekas” Rami -“mysteerinen” Juha -
    Maajussille morsian
    27
    3614
  18. Yllätys! Katri Helena Elämäni biisi tv-sarjaan - Nähty enää harvoin julkisuudessa

Tämä on hyvä uutinen! Katri Helena on suomalainen ikoni ja sini-valkoinen ääni, joka on viihdyttänyt ja ihastuttanut lau
    Suomalaiset julkkikset
    26
    3603
  19. Huumoria vai kriisi?! Aki Manninen lataa kovaa tekstiä Rita-vaimosta: "Nykyään EMÄNTÄ haukkuu ja..."

Voi tuota Akia, että itkeäkö vai nauraa… Ainakin omalaatuinen huumorintaju hänellä on, jos tämä on huumoria. Lue lisää:
    Kotimaiset julkkisjuorut
    46
    3602
  20. Ensitreffit alttarilla: Lauri kilahtaa Sallalle ja äidilleen juhannuksena: "Voitteko olla hiljaa..."

Alkaa Laurilta vieraskoreus olla poissa... Lauri ja Salla matkaavat Laurin sukulaisiin Puumalaan juhannuksen viettoon -
    Ensitreffit alttarilla
    13
    3593