Vapaa kuvaus

Vapaa kuvaus: pk-seudulla asuva ja jo 60 täyttänyt vanhapiika.

Aloituksia

0

Kommenttia

27

1. Kiitos+kertomuksesta+ja+terveisistä!+Minäkin+lähetän+terveiseksi+kielisuukon+vapaavalintaiseen+paikkaan.Herr+Schäfer+tuli+seitsemän+aikaan+lähentelemään+niin+leikinhaluisena,+että+oli+aivan+pakko+asettua+selälleen+sängylle+ja+antaa+ison+pojan+ensin+nuolla+ja+sitten+astua.+Se+on+oppinut,+että+emäntä+pitää+tästä+asennosta+enemmän+kuin+takaapäin+astumisesta,+koska+kasvokkain+ollessa+emäntä+voi+halata+koiraa+ja+koira+voi+nuolla+emännän+kasvoja+ja+korvia.+Kasvokkain+ollessaan+koira+on+myös+hellempi+kuin+takaapäin+astuessaan.Astutuksen+jälkeen+lähdettiin+sitten+aamulenkille.
  2. On+pakko+sanoa+samaa+kuin+Helsinki42:+aivan+ihanaa!+Nyt+tekee+entistä+enemmän+mieli+päästä+itsekin+kielittelemään+isoa+tyttöä.+Lapsena+en+rohjennut+maistella+schäfernarttujamme,+vaikka+toisinaan+työnsin+sormeni+syvällekin+sisään+ja+annoin+koirien+vuorostani+nuolla+omaa+pikkupimppiäni.+(Tarkkaan+ottaen+tämä+tapahtui+ennen+zoofilian+laillistamista,+joka+tuli+voimaan+1971,+mutta+kukapa+voisi+syyttää+uteliasta+pikkutyttöä?)+Helsinki42+on+varmaankin+oikeassa+siinä,+että+nuo+suolaiset+aromit+ovat+yhteisiä+eri+lajienkin+naaraille,+ja+miesten+touhutippoja+eli+kiihottumisvaiheen+kirkasta+nestettä+olen+nuorempana+maistellut+itsekin.En+tiedä,+mikä+minut+sai+vieraantumaan+miehistä.+Mitään+yksittäistä+laukaisevaa+tekijää+en+nimittäin+muista.+Jotenkin+vain+yleisesti+ottaen+petyin+ja+tämä+pettymys+"jäi+päälle".+KoiraKaverin+yksityisviesti+on+muistaakseni+minulla+tallessa+ja+kuvat+isosta+tytöstä+myös.+Taisin+sanoa,+että+se+näyttää+enemmänkin+ehtoisalta+emännältä+kuin+seksikkäältä+tytönheilakalta,+ja+hyvä+niin.+Iso+tyttö+tuntuu+tietävän+mitä+milloinkin+haluaa.+Hki42:kin+teki+partacollierouvan+kanssa+vain+sen,+mitä+koira+selvästi+mielihyvin+salli+tehdä.Helsinki42+näkyy+selvitelleen+vaippatilanteen+aika+perusteellisesti+ja+saattaapa+olla,+että+tilaan+itsekin+tuolta+Metsäpolulta.+Olisi+tavallaan+mielenkiintoista+kokeilla+todellista+heavy+duty+-vaippaa,+mutta+saatan+tyytyä+keskimmäiseen.+Hki42:n+ja+muistaakseni+myös+Kettusen+ja/tai+RobinHundin+tavoin+olen+huomannut,+että+nuo+Liberon+tähänastiset+venyvät+käytössä+hämmästyttävän+vähän.+Hki42:n+kielisuukkoterveiset+on+toimitettu+perille+ja+ne+johtivat+tietysti+siihen,+että+Herr+Schäfer+sai+taas+nauttia+täysimittaisesta+purkautumisesta.+Tekisi+todella+mieli+tietää,+mitä+Kettuselle+ja+Kultapojalle+sekä+RobinHundille+ja+naapurinpojalle+kuuluu!+Kumpikin+varmaan+jatkaa+leikkejään+entiseen+tapaan.Katsoin+tuon+National+Geographicin+Land+of+the+tigerin+ja+se+on+todella+upea.+Minulla+on+mielikuva,+että+olisin+joskus+15+-+20+vuotta+sitten+nähnyt+sen+joltakin+kaapelikanavalta.+Olikohan+se+NBC+Super+Channel,+joka+jossakin+vaiheessa+täällä+näkyi?+Muistelen+sen+olleen+vähän+samaa+maata+kuin+meikäläinen+AlfaTV+-+pääosin+kaikenlaista+himphamppua,+jonka+seassa+on+siellä+täällä+aivan+asiallisia+dokumentteja.+Esimerkiksi+juuri+eilen+AlfaTV+esitti+dokumentin+ensimmäisestä+varsinaisesta+suomenkielisestä+kirjailijasta+Jaakko+Juteinista.Tiesin+että+Helsinki42:lla+on+hyvin+syvä+tunneside+susiin,+mutta+en+ainakaan+muista+hänen+aiemmin+maininneen,+että+sudet+vierailevat+hänen+unissaankin.+Olisiko+oikein+arvata,+että+ne+ovat+hiljaisia+ja+lempeitä+laajojen+metsien+vaeltajia?Tämä+englantilaisen+1960-luvun+Settlers-folkpopyhtyeen+Lightning+Tree+oli+1970-luvulla+Ratsutilan+nuoret+-nuorisodraamasarjan+tunnussävelenä.+https://www.youtube.com/watch?v=oVo7BFss8Vc
  3. Huomenta!+Herr+Schäfer+on+käytetty+aamulenkillä+ja+ruokittu+ja+nyt+se+torkkuu+tuossa+vieressäni.+KoiraKaverin+vaippakokemus+kuulostaa+minustakin+vähän+oudolta,+koska+käytän+itse+toisinaan+juuri+noita+Helsinki42:n+mainitsemia+Libero+kymppejä+ja+noin+165/70-kokoisena+mahdun+niihin+kohtalaisen+hyvin,+kunhan+vähän+venytän+vyötärönauhaa+ennen+kuin+"avaan"+vaipan+ja+pujotan+sen+jalkaan.+-+Tuota+puhdistuspyyhettä+en+ole+ennen+hoksannutkaan.+Täytyypä+kokeilla.Kettusen+tarinoita+on+tosiaan+ikävä+-+ja+minusta+on+jotenkin+kiehtovaa,+että+hänellä+ja+äidillä+on+sillä+tavoin+luottamuksellinen+suhde,+että+äiti+voi+hellästi+sanoa+aikuista+tytärtä+äidin+pikku+pissahousuksi+ja+ymmärtää+ja+hyväksyy+tytön+vaippaleikit.+Miten+ihanaa+olisikaan+päästä+lukemaan+Kettusen+uusia+astutustarinoita!+Onneksi+minulla+on+yhtä+ja+toista+tallessa.+Ymmärrän+*erittäin*+hyvin,+että+schäferpojan+paksu+punainen+elin+jätti+varhaismurrosikäisen+pojan+mieleen+lähtemättömän+jäljen!+Jos+oikein+muistan,+olisit+halunnut+jo+ensimmäiseksi+koiraksi+uroksen+juuri+siksi+että...+mutta+pentueessa+oli+jäljellä+vain+yksi+narttu.+Jos+edelleen+muistan+oikein,+tästä+partacollietytöstä+ei+oikein+ollut+eläjäksi+ja+se+piti+nukuttaa+alle+vuoden+vanhana,+ja+sitten+taloon+tuli+sen+emo+eli+se+partacollierouva,+jonka+kanssa+pääsit+sitten+leikkimään+"niitä"+leikkejä.+Pitääkö+paikkansa?Hauskoja+tapauksia+nuo+koiraunet+-+taidat+nähdä+niitä+aika+paljon!+Ymmärrän+sen+kyllä+hyvin,+kun+tiedän+miten+läheinen+fyysinen+suhde+Koiralla+ja+sinulla+oli.+Sinähän+olit+perheen+estottomin+koiranhalaaja+ja+vaihdoit+aina+tervehtiessä+märkiä+koiransuukkoja+ja+nukahdit+kerran+jos+toisenkin+Koira+kainalossa.Toivottavasti+laukeamislakko+tuottaa+tulosta+ja+ennen+pitkää+"lasket+housuun".+Voi+kyllä+olla,+että+kyllästyt+odottamiseen+ja+otat+sildenafiilia+ja+alat+leikkiä...+En+muuten+ole+koskaan+kuullut,+että+masennuslääkkeen+sivuvaikutuksena+voi+olla+aamuerektioiden+lisääntyminen!+Niillä+on+kai+ennemminkin+tapana+vähentää+potenssia?Minäkin+kiitän+KoiraKaveria+sydämellisesti+loppulauseesta.+Minulla+on+kyllä+tallessa+ainakin+se+kuva,+jonka+liitit+Eläimet-ketjuun,+mutta+olen+pilvipalveluasioissa+täysi+tumpelo+enkä+ainakaan+tällä+erää+keksi+mitään+keinoa,+millä+saisin+sen+sinun+näkyviisi.