Vapaa kuvaus

Olen entinen Unilin Sari.Lopetin heillä työni koska en halunnut pitkittää asiakkaan puhelua vaan katsoa hänelle asioita mistä hän kysyy. Olen teini-iästä asti nähnyt asioita niin kuvina kuin symboleina,nyt yhteensä noin 30v. Nykyään otan puh.1€/min. Saa minut myös kiinni sähköpostitse intuitiivinen@gmail.com puh 0413663180. Jos en vastaa puhelimeen yritä uuden kerran tai laita sähköpostia niin voidan katsoa sinulle parhaiten sopivaa aikaa

Aloituksia

0

Kommenttia

8

1. HeiOlen+pahoillani+että+tulkinnassa+on+sitä+mitä+et+ollut+halunnut.+Minusta+olisi+väärin+kirjoittaa+sinulle+ihan+kaikkea+muuta+kaunista+ja+seesteistä+jos+kerran+en+sellaista+näe.Tulkinnan+ottamisessa+on+aina+riski+kuulla+jotain+epämiellyttävää.+Minä+pysyn+periaatteessa+ja+vaikka+tiedän+että+asiakas+pahoittaa+mielensä+niin+kerron+ikävätkin+asiatMeillä+kenelläkään+ei+ole+elämää+jossa+kaikki+olisi+ihan+joka+hetki+hyvin+ja+niillä+asioilla+on+tarkoitus+ja+monesti+se+n+ikävän+asian+kokeminen+tuo+positiivisuutta+tullessaan+kun+sitkeästi+jaksaa+tahiaTerveisin:+Sari