Vapaa kuvaus

Olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maa jossa elämme, on oikeasti litteä. Pohjoisnavaksi kutsuttu napa on maailmannapa, jonka ympärille maanpiiri levittäytyy. Antarktis muodostaa jäävallit ja maanääriin ei pääse kukaan, koska luonnon karut olot eivät sitä salli. Äärimmäinen kylmyys, railot jäässä yms. korjaavat pois uteliaat. Maan todellisesta muodosta tietoiseksi tulleet, eli ns. valaistuneet aistivat kuitenkin maan todellisen muodon. Emme elä siis missään epämääräisessä pallossa, joka sijaitsisi jossain järjettömässä tyhjiössä, joka vilisee loputtomiin erilaisia palloja, joista osa olisi itsevalaisevia (tähdet) ja osa heijastavia (planeetat) On vain yksi valonlähde, eliaurinko ja sitten himmeämmät taivaan kappaleet, eli kuu, tähdet ja revontulet.

Aloituksia

20

Kommenttia

320

1. VK:ssa niin paljon sellasta kirjoitusta, että siellä nyt en ainakaan halua olla. Voi olla, että joku maatietoinen ihminen voi kokea sen kodikseen. Minä en. On paljon asioita, miksi en venäläisiin palveluihin mene. Vaikka ilokseni olen saanut huomata, että venäjällä maatietoisuutta ei sentään sensuroida niin, kuin meillä. Muutoin siellä on kapeampi sananvapaus. En saa siis kaikkia asioitani siellä vapaasti julistaa.
  2. Ite olen valanut tätä aihetta jo riittämiin. Nytkin yrittäisin mutta mun aivostoani on typerrytetty lääkeaineilla. Olin siis hiljattain taas suljetulla. Koska totuus sattuu! Minut laitettiin "häkkiin", ja lisättiin täppä: vaaraksi itselle ja muille. Siis mitä? Kuinka se voi olla vaarallista minulle ja muille, että käsittää maan muodon oikein? Mitään muuta syytä ei ole sillä, että minut aika ajoin laitetaan suljetulle, ettei vain totuuden sana saisi julistua keskuudessamme. Mun sanavarastoni on typerrytetty pienemmäksi. Ja aivostoni toimii hitaammalla. Auringon lasku kuitenkin toteutuu litteässä maassa juuri paremmin, mitä pallomaassa. Eihän palloteoriassa edes ole auringon laskuja, kun ne väittää, että pallo pyörii auringon ympäri ja aurinko se olis, joka seisoo ja maa vain pyörii ja heiluu ku mikäki kauko-ohjattu hyrräpallo.

Eli maateoriassa ei tunneta auringon laskua, mutta maatietoisessa ajattelutavassa, eli litteän maan mallissa auringon lasku on konkreettinen. Mutta ei se tässä maatietoisessakaan mallissa sananmukaisesti laske. Valo oivertaa. Eli valo toimii maan vetovoimaisuuslakien mukaan aivan samalla tavalla, kuin vesi, jota ruiskutetaan ilmaan. Se menee kaarella. Osaisin ilmiön selittää paremminkin jos aivostoni toimis kuten ennen. Mutta tätä asiaa on avattu täällä jo riittämiin useiden maatietoisten kautta. Juuri litteän maan mallissa auringon laskut ja nousut toteutuu järkevämmin, mitä palloteoriassa. Jos siis vähääkään omaa päätä, niin ymmärtää tämän!

Ja maa ei ole sellainen frispeen tapainen kiekko, niin ku sinä irvikuvissa väittelet. Maan alapuolella ei vaeltele sen enempää aurinkoja, kuin tähtiäkään. Maa seisoo lujilla perustuksilla ja niiden alla ei taivaan kappaleet vaeltele.
  3. Asian tuominen esiin ei ole enää niin helpolla tolalla, joten viestini voi olla nyt sekavaa. Mutta rakkaat maatietoiset, älkää välittäkö. Minun aivonystyröitä on pehmennetty erillaisilla lääkeaineilla ja siksi olen nyt vähän sanallisesti kömpelö.

Tiedän, että saan välillä paremman otteen aivojeni toiminnasta, mutta liikaa mieli sakkaa sumussa ja varjossa. Olen kuitenkin onnellinen siinä määrin, että olen pystynyt kaiken tämän keskellä pitämään maatietoisen ajatteluni. Minua yritetään tarkoituksellisesti typerryttämään maapalloluuloiseksi. Kun aivosto, eli "oma aivokoneisti" ei kykene käsittelemään asiaa, ajattelun hitaus vaikeuttaa järkiajattelua. Yksinkertaisemmat aivot taipuu vain muiden ohjaamaan maailmankäsitykseen. Eli summa summarum. Kun olet riittävän "aivoton", sitä enemmän olet riippuvainen ympäristön sanelusta. Ja kun ympäristö tuuttaa sulle palloteorian mukaista näkemystä, imet sen pesusienen lailla, kun aivostosi ei pysty itse laskemaan asiaa ja sen kokonaisuussuhteita.

Itse olen siinä määrin kuitenkin tietoisuuden polulla vielä, että ymmärrän maanmuodon oikein. Maa on litteä. Ja silloin kuin epäilyksen siemenet alkaa itää ja alan uskoo palloteorian mukaisia juttuja, niin erityisesti silloin mun täytyy mantran tavoin toistaa itselleni, että maa on litteä, jotta palaan takaisin oikeaan näkemykseen asiassa. Minusta siis yritetään tehdä palloluuloista, mutta en aio antaa periksi. Sen verran kuin aito maatietoisuus kuitenkin helpottaa elämää ja olemista. Ja erityisesti se tekee uskomisesta helpompaa. Jaksaa paremmin turvata Jeesukseen!
  4. Sotaan on aina syynä synti. Ja syntiinlangennut ihminen. Ukrainan sota on Venäjän aikaan saamaa, mutta tämän kaiken takana on itse sielujen vihollinen, Perkele! Ja ne, jotka tämän pahan voiman alla toimii, eivät toteuta Jumalan Pyhää tahtoa, vaikka väittäisivätkin niin. Pimeyden voimat jyllää nyt monella sektorilla täällä maanpiirillä ja sen huomaa jokainen, jonka silmät ovat vähääkään auki. Hyökkääminen suvereeniin valtioon on aina sielunvihollisesta! Ukrainalaisilla on oikeus omaan maahan siinä, missä meilläkin täällä Suomessa. Oman maan puolustaminen on Jumalan mielen mukaista ja siihen meitä jopa kehotetaankin. Palvellaan sitä maata, johon olemme syntyneet, mutta älkäämme viekö toisilta heille kuuluvaa maata! Johan tämän pitäisi jokaisen Jumalan lapsen tietää täällä maanpiirillä.

Mitä valtamedian uutisoinnin tulee, se ei ole puolueetonta, vaikka siellä totuuden rippeitäkin on. Ensinnäkin oikea maatietoinen ajattelu ei saa palstatilaa, eikä kristillisyyskään ole valtamedian agendalla ollut enää aikoihin. Pimeyden voimat ovat ottaneet haltuun tätä mediaakin. Täysin puolueetonta ja Jumalan mieleistä mediaa ei ole olemassa. Meidän on yritettävä Jumalan sanan valossa etsiä ne totuuden rippeet sieltä saastan ja loan seasta. Siihen meidän on rukoiltava Pyhän Hengen avaamia silmiä, joilla kykenemme näkemään totuuden. Vaikka siihen kovasti pyrimmekin, olemme syntiin langenneita ja viallisia. Me teemme virheitä, mutta emme tee tahallaan, vaan haluamme kaikin mokomin laittaa virheitä ja vikoja pois ja kasvaa ihmisinä. Maatietoisuus avaa paljon silmiä monille asioille ja siksi se on vain etu kristitylle, että saa samalla olla maatietoinen. Maatietoisuus ei kuitenkaan ole edellytys pelastumiselle. Myös palloihin uskova Jumalan lapsi saa pelastuksen, kun vain uskoo, että Jeesus on Herra ja haluaa elää koko elämänsä hänelle!
  5. Eliitti on saanut uskomaan maatietoisista mm. seuraavia

- venäjän trollien uhri joka on aivopesty trollien taholta flättäriksi
    - trolli, joka ei usko maatietoiseen ajatteluun oikeasti itse
    - venäjämielinen, kuten esimerkiksi Ano Turtiainen, joka on myös flättäri
    - mielisairas, jonka jorinoita ei kannata ottaa enää vakavasti
    - äärimmäisen taantunut fundamentalisti
    - enkelioppiin hurahtanut (Vaikka enkeleitä on kristinuskossakin, enkeliusko ei ole kristinuskoa)

Mutta voin sanoa, että näitä flättäri, tai flättärinä esiintyvä ei todellakaan aina ole.
    Flättärinä esiintyvä voi olla oikeasti

- aito maatietoinen joka tuomitsee hirmuteot, teki ne sitten kuka tahansa. Ei kumartele ainuttakaan suurvaltaa, edes Putinin hallintoa, vaikka olisi sen maan kansalainen

- elävässä uskossa oleva, joka tuomitsee jyrkästi Venäjän ortodoksikirkon lähtemisen Putinin kelkkaan.

- Trolli, joka esiintyy flättärinä, mutta tarkoituksena on mustamaalata oikeat flättärit, tai saada ihmiset uskomaan, ettei oikeita flättäreitä ole.

Itse kuulun ensimmäiseen. Olen aidosti maatietoinen ja tuomitsen jyrkästi hirmuhallinnot kaikkialla maailmassa. En kumartele suurvaltoja, en edes yhdysvaltoja. Vaikka asuisin Venäjällä, en kumartelisi Putinia senkään uhalla, että hän laittaisi minut vankileirille tms. Aito maatietoinen ei ole taantumuksen äänitorvi, vaikka arvot olisivatkin erittäin konservatiiviset. Konservatismi, eli vanhoillisuus ei tarkoita taantumuksellisuutta, vaan perinteiden kunnioittamista ja niissä pysymistä!