Vapaa kuvaus

Olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maa jossa elämme, on oikeasti litteä. Pohjoisnavaksi kutsuttu napa on maailmannapa, jonka ympärille maanpiiri levittäytyy. Antarktis muodostaa jäävallit ja maanääriin ei pääse kukaan, koska luonnon karut olot eivät sitä salli. Äärimmäinen kylmyys, railot jäässä yms. korjaavat pois uteliaat. Maan todellisesta muodosta tietoiseksi tulleet, eli ns. valaistuneet aistivat kuitenkin maan todellisen muodon. Emme elä siis missään epämääräisessä pallossa, joka sijaitsisi jossain järjettömässä tyhjiössä, joka vilisee loputtomiin erilaisia palloja, joista osa olisi itsevalaisevia (tähdet) ja osa heijastavia (planeetat) On vain yksi valonlähde, eliaurinko ja sitten himmeämmät taivaan kappaleet, eli kuu, tähdet ja revontulet.

Aloituksia

20

Kommenttia

320

1. Puhut tosi ikävästi mulle! 😥
  2. kopulta = lopulta
  3. Jumala ei luonut sellaisia fysiikanlakeja, jotka noudattaisi suuren pallon kaavaa. Eli pallomaisuus on siinä mielessä maan muodon suhteen varsin absurdi ja käsittämätön, ettei mahdu ainakaan minun järkeen näin ihmeellinen väittämä. Se vain menee yli hilseen. Miksi pallon vetovoima olisi juuri sen keskukseen päin. Minulle on yritetty selitellä auki tätä palloteoriaa ja sen "lainalaisuuksia", mutta ne vain menee järkiään yli hilseen. Ei sellaisessa voi olla mitään järkeä. Viime aikoina olen yrittänyt mahduttaa järkeeni, että olisiko maa sittenkin pallo. Mutta sitä en vain saa järkeeni menemään. Olen tullut siihen lopputulokseen, että maa ei millään muotoa voi olla pallo, eikä Jumalan luomien fysiikan laidenkaan mukaan näin voi olla!