Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän+sinä+minullekin+olet+voitelua,+saippuoimista+ja+muistaakseni+jotain+aika+intiimiä+kylpyläreissua+(kun+olin+ollut+kirjautuneena++1+tai+2+vko),+vaikket+edes+tunne+minua+irl+ja+et+voi+tietää+miten+tunteesi+(ja+halu)+käyttäytyisi+oikeassa+elämässä.+Ja+silti+olen+nuo+”kutsut”+kuullut.+
Olen+täällä+vain+kunkin+kirjoittajan+omaan+mielikuvitukseen+perustuva+mielikuva.+
Intiimikanssakäyminen+tuo+melkein+aina+tunteita,+mutta+se+tunne+on+aika+eri+kaliberiltä+kuin+se+miltä+suuret+ja+syvät+tunteet+tuntuu+(jo+ennen+voitelua).
11.08.2022 00:21
Eikun+fanikirjettä+Harmis+vaan+sitten+vaan+postiin!
11.08.2022 00:08
Joskus+on+parempi+hetken+levätä+jarru+päällä,+ennen+kuin+suuntaa+jonnekin+minne+ei+oikeasti+halua+mennä.+Jarrun+saa+kevyellä+liikkellä+auki,+kun+tahtoo+(irl).
11.08.2022 00:06
Itse+en+vaadi+hulluna+olemista,+mutta+en+lähtisi+suhteeseen+tai+suhteen+alkuun,+jossa+toinen+on+oot+ihan+kiva,+ja+tää+riitä+ja+odottelen+tässä+koska+tunteet+syttyy.+Ensi+tapaamisessa+tai+tapailussa+ei+nyt+tunteita+ehkä+kannata+miettiä,+vaan+käyttää+läsnäolo+kokonaan+tutustumiseen.+Jotkut+ihmiset+vaan+kolahtaa+heti,+ja+sen+jälkeen+tunne+syvenee+ja+toiset+ei+kolahda+koskaan.
Toi+tunneäly+on+hyvä+lisäys+listaan.+Täysin+tunneälyttömän+kanssa+menee+hermo+aika+helposti+ja+taas+tunneälykäs+on+hyvää+seuraa+ja+osaa+luovia+tilanteissa.+Lämpimyys+on+iso+iso+plussa+(Should)+ja+ihon+tuoksunkin+unohdin+(MUST).+Tosin+ilman+tuoksua+ei+ole+tunteita,+eli+periaattessa+sama+asia+eri+kantilta.+Noissa+esteissäkin+on+tärkeitä+asioita,+varsinkin+itsekkyys/epäitsekkyys-pari+pelkästään+yksinään+lisää/rajoittaa+suhteen+onnellisuutta.+
Sinulla+ei+ole+yhtään+ulkoista+asiaa+must+tai+este-listalla.+Eikä+esteitä+myöskään+mt-ongelmia,+päihteitä,+väkivaltaa+tms.+Olisiko+ne+oikeasti+ok?
11.08.2022 00:01
Kun+tein+pitkää+listaa+ominaisuuksia+en+miettinyt+itseäni+vaan+mitä+nyt+tuli+mieleen+ja+kun+aloin+siirtämään+noita+eri+laatikoihin+totesin+ettei+miehen+(olen+hetero)+suuret+rinnat+ole+välttämättä+suurin+hot,+mutten+kuitenkaan+loppujen+lopuksi+mitään+vaikuta.+
Ärhäkkyys+ja+älykkyys+välissä+oli+tarkoitus+olla+pilkku+ja+itsellä+nuo+kaksi+meni++eri+paikkaan.+😁+Toki,+jos+ärhäkkä++’älykäs+kiehtoo,+saa+nuo+pitää+kimpassa.+Itse+arvioisin,+että+älykäs+++ärhäkkä+on+usein+aika+rasittava+yhdistelmä.+Tyhmää+ärhäkkää+voi+kauniisti++ohjata,+älykästä+ei.
10.08.2022 23:43
Ei+näitä+asioita+ihmisen+kansaa+silmiin+tuijottelemaan+TIETENKÄÄN+enää+mieti!!!+Tämä+on+vain+kuivaharjoittelua.+Mutu+perustuu+usein+alitajuntaan,+mutta+vaikka+halusi+saada+naista+voi+sotkea+arviointikykysi+ja+mutu+keskittyy+sen+jälkeen+vain+yhteen+asiaan+(ainakin+putkiaivoilla).+
Sehän+tässä+se+on+ongelman+ydin+on,+että+saadakseen+on+pakko+antaa+ja+olla+itse+aktiivinen.+Prosessin+turhauttavuus+joku+muu+asia+mitä+en+itse+vielä+tunnista+jarruttaa.+Koska+käsijarru+on+ylhäällä,+olen+vielä+paikoilla.
10.08.2022 23:35
Ja+saattaa+olla+jo+pelastanutkin?
10.08.2022 23:28
Työni+tulee+pelastamaan+ihmishenkiä+ihan+konkreettisesti.+Työlläni+on+arvo.
10.08.2022 23:27
Sinulle+itsellesi+riittää+läheisyyden+ja+seksin++tuoma+oksitosiini+ja+dopamiini+rakkaudeksi?+Oletko+koskaan+rakastunut+jäätävän+kovaa?
10.08.2022 23:26
ole+väliäkään+(jatkuu).+
Minua+ahdistaa+noin+kerran+vuodessa+ja+nyt+oli+se+hetki!+Ahdistus+tuli+siitä,+että+pariutuminen+on+niin+turhauttava+prosessi+ja+vaatii+luultavasti+iterointeja+(jos+ei+käy+hyvä+tuuri).+Enkä+jakso+alkaa+mitään+sarjadeittailua+vetämään,+eikä+elämäni+siihen+edes+taivu.+Turhaumaa+aiheutta+myös+se,+ettei+edes+lottoa,+ja+”odottaa”+silti+päävoittoa.
Olen+kirjoittanut+paljon+ronskimpia+aloituksia+pari+pv,+mutta+jättänyt+julkaisematta,+
Olet+väärässä+siinä,+ettei+rohkeus+ole+ongelmani+eikä+haasteeni.+Olen+hyvinkin+rohkea+tarvittaessa.+Silti+käytän+rohkeutta+kohtuullisen+hillitysti.
10.08.2022 23:16
Tulkitset+väärin+ja+oikein.+Minua+hyvin+harvoin+ahdistaa,+mutta+tällä+viikolla+sellainen+(ohimenevä,+tiedän)+vaihe+on+ollut.+Tai+ahdisti,+on+oikeastaan+jo+ohi.+Kun+saan+asiat+paremmin+omassa+päässä+järjestykseen,+helpottaa.
Loman+jälkeen+töihin+paluu+oli+henkisesti+haastavaa.+Olin+kerrankin+loman+ilman,+että+seuraan+projektia,+enkä+tiennyt+yhtään+missä+mennään.+Tilanne+oli+yllättävän+positiivinen,+mutta+muuten+on+tunnin+töissä+olon+jälkeen+joutunut+hyppäämään+suoraan+ylinopeutta+ajavan+junan+kyytiin+ja+arvioimaan,+että++junaa+pysyy+oikeilla+raiteilla+(onneksi+en+yksin)+vaan+yhteistyössä)+ultranopeassa+tempossa.+Ja+kun+tosiaan+oma+tarvitsevuus+iski+taas+maton+alta+itselle+näkyväksi+aiemmin+mainitsemistani+syistä,+aloin+pohtimaan+omaa+itseäni:+mitä+arvotan,+arvotanko+oikeita+asioita,+mikä+on+tärkeää+ja+mikä+vain+ihan+kiva-osastoa+jne?+Pohdin+myös+omaa+kelpaavuuytani,+vaikka+tiedän+että+sellaiselle+joka+minut+joskus+tulee+haluaman+kyllä+kelpaan+ja+muista+ei+niin
10.08.2022 23:09
Hakea+mitä?+Suomalaista?+Mikset+hae+vaikka+venäläistä+tai+ukrainalaista,+jos+osuu+paremmin+omiin+toiveisiin?
10.08.2022 22:49
Älykkäitä+on+n.10-20%+populaatiosta,+joten+yksi+kriteeri+on+jo+vaativa+ja+molemmin+puoliset+tunteet+karsii+myös+rankasti.
10.08.2022 22:46
Niin+eikä+niitä+miehiä+nyt+vain+valita.+Molempien+pitää+valita+toisensa,+jotta+tulee+Match,+oli+sitten+kyse+virtuaalinen+vai+oikea+maailma.
10.08.2022 22:44
Totta,+Ihminen+voi+myös+muuttua.+Parin+voi+valita+intuitiolla+(joka+voi+tosin+sokeutua+vaikka+progesteronin+pitoisuudesta+ja+ihmisen+henkisten+vajeiden+takia+väliaikaisesti).+Vaikka+kaikinplisi+täydellistä,+ihmissuhde+voi+jäädä+lyhyeksi.+Silti,+olen+sitä+mieltä,+että+jos+onnistuu+lähtökohtaisesti+osumaan+mahdollisimman+lähelle+tärkeitä+asioita+ja+esteitä+ei+löydy,+onnistumisen+mahdollisuus+on+paljon+korkeampi,
10.08.2022 22:40
Kannattaa+lukea+alustus+uudestaan,+jos+mietit+tämän+olevan+pääsykoe.+Siellä+kyllä+sanoin+miksi+tätä+asiaa+pohdin.
10.08.2022 22:36
Eihän+asiat+ole+koskaan+joko+tai+vaan+asian+vakavuudella+on+toki+merkitystä.+Esim.+Eron+jälkeinen+ohimenevä+masennus+on+elämää,+mutta+masennus+pysyvää+tai+toistuvaa+työkyvyttömyyttä+aiheuttavana+sairautena+on+jo+hyvin+rankka+puolisolle+pitkällä+aikajänteellä+oli+sitten+ihminen+kuinka+ihana+vaan.+
Yksi+mielenkiintoinen+valinta+tuossa+oli…+Se,+että+toinen+rakastaa+on+MUST,+mutta+sinulle+ei+ole+välttämätöntä+että+rakastut/rakastat.+Miksi+noin?
10.08.2022 22:33
Lukihäiriö,+sorry.
10.08.2022 22:28
Omilla+tai+toisen+tunteilla+ei+ole+merkitystä?+Vai+uskotko,+että+tunteet+tulee+kun+alkaa+öljyllä+kroppaa+voitelemaan.+😁
10.08.2022 22:27
Sorry,+ei+auta+kuin+jättää+välistä.+Vapaaehtoista+vastata,
10.08.2022 22:21
6 / 89