Vapaa kuvaus

Krisse vm-84 moikka espoosta.. oon alun perin Kouvolasta mutta asunu pk seudulla jo 6 vuotta. Oon avoliitossa ja tykkään mm. kesästä, autoista, siideristä ja Suomi Rokista esim. Popedasta.
https://www.facebook.com/krisse.kolehmainen/

Aloituksia

2

Kommenttia

1

1. 1. Ikä ja sukupuoli?
    39, nainen.
    2. Oletko sinkku vai varattu? Jos sinkku niin miksi, jos varattu niin kauan olet seurustellut?
    Varattu, avoliittossa. Ollaan oltu yhessä 11 vuotta.
    -3. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
    Uskon!
    4. Kuinka monta yhdenillanjuttua sinulla on ollut ja koska viimeisin?
    Muutamii ollu elämän aikana.... nuorena oli enemmän ehkä noin kymmenen tai jotain. Viimesintä kertaa en kyll kehtaa kertoo. :)
    5. Voiko mies ja nainen olla VAIN ystäviä?
    Voi olla mulla on paljon kavereita jotka on miehiä ja ne on vaan mun kavereit.
    6. Oletko pettänyt koskaan ja kuinka monesti, oletko jäänyt kiinni vai itse tunnustanut ja jatkuiko suhde?
    Joo valitettavasti ja jäin kiinni tuli kamala riita mutta sovittiin se sitten ja ollaan yhdessä vieläkin.
    7.Onko sinua petetty, kuinka monesti, onko kumppani jäänyt kiinni vai itse tunnustanut ja jatkuiko suhde?
    On kerran joo. Tiedän sen muijan jonka kanssa mun mies petti mua ja inhoon sitä.
    8. Mitä mieltä olet pettämisestä, onko se anteeksiannettavaa, jos ei niin miksi, jos on niin mitkä on hyväksyttäviä syitä?
    En osaa oikein selittää... jos sitä tapahtuu paljon niin sitten ei voi enää olla yhdessä mutta jonkun kerran voi antaa anteeksi vaikka riita kyll tulee.
    9. Oletko bi, hetero, lesbo, gay vai transu?
    Oon iha hetero. :)
    10. Onko jokaiselle olemassa vain se yksi ja ainoa oikea?
    Voi kai olla useempia mutta ei montaa yhdellä kertaa. Oon mä ollu rakastunut ainakin kolmeen mieheen mun elämässä mutta eri aikaan.
    11. Oletko ollut ihastunut tai rakastunut koskaan kaverisi poika tai tyttöystävään?
    Joo oon. :) Nuorena joskus.
    12. Flirttailetko paljon?
    En mä ees tiedä miten se tehdään. Tai ehkä mä teen niiin iha etten huomaa.. hihh :)
    13. Teetkö usein aloitteita?
    Mitä ne on? En tiiä.
    14. Oletko saanut pakkeja ja kuinka monet, jos niin mistä luulet sen johtuvan?
    En oo saanut enkä mitä nekää on.
    15. Pitääkö väite paikkansa, että parhaat on varattuja?
    Öööö joo pitää... Niinku mä ja mun mies!! :)
    16. Mitä mieltä olet yhdenillanjutuista? Minkälainen fiilis niistä jäänyt jos olet harrastanut?
    Joskus morkkis jos ollu kännissä vaikka mutta joskus ei niin paha.
    17. Otatko vai annatko?
    Kumpaakin. :)
    18. Yhdenillanjutut vai seurustelu?
    Eiks tätä oo jo kysytty?
    19. Oletko harrastanut sääliseksiä ja kuinka monesti?
    Oon ainaki kerran tai ehkä kaks kertaa mutta ei siitä sen enempää.
    20. Ihastutko helposti?
    Joo vähä :)
    21. Mitä olet mieltä vapaasta suhteesta ja onko sinulla ollut sellaisia? kuinka monta kertaa?
    Kai se on ihan ok jos niiin sopii yhessä että kumpikin vapaa.
    22. Kuinka monta kertaa max seksiä viikossa pitää saada?
    Joskus pari kertaa joskus 0 kertaa se vaihteelee.
    23. Mitä katsot ihmisessä ensimmäisenä?
    Kasvoja tietty :)
    24. Oletko pinnallinen?
    En omast mielestä mutta joku sanonu että oon. :(
    25. Oletko kihloissa tai naimisissa tällä hetkellä, oletko joskus ollut ja kuinka monesti, tai haluaisitko joskus?
    Avoliitossa vaan.
    26. Pitääkö lapset tehdä avioliitossa vasta?
    En tiiä. Minulla ei oo suunnitteilla.
    27. Kauneinta mitä vastakkainen sukupuoli on sinulle sanonut?
    Oon valoisa ja ihana.
    28. Ruminta mitä vastakkainen sukupuoli on sinulle joskus sanonut?
    Huoraks on sanottu joskus.
    29. Mitä mieltä olet koeajosta, pitääkö toinen ensin testata sängyssä, ennen kuin voi sanoa haluaako vakavampaa?
    En mä osaa sanoo... hih :)
    30. Valot päällä vai pois?
    Joku valo pitää olla päällä muttei kaikki.
    31. Aamu, päivä, ilta vai yöseksi ja miksi?
    Oikee hetki ei katso vuorokauden aikaa :)
    32. Mikä on romanttisinta?
    Meren rannalla yhdessä.
    33. Oletko harrastanut ryhmäseksiä ja kuinka monesti, tai voisitko kuvitella harrastavasi?
    En oo yhtä aikaa monen kanssa ikinä ollut mutta kerran oli muutama jäbä samana iltana kun olin nuori.... oli niitä kännisekoiluja ja kaduttaa.
    34. Oletko harrastanut roolileikkejä ja millaisia, tai voisitko joskus kokeilla?
    En ooo kokeillu.