Vapaa kuvaus

Ulkomailla pitkään asunut paluumuuttaja. Asuu yhä kaukana entiseltä kotiseudultaan. Kolmen nuoren äiti. Eronnut. Koulutus: Lukio Ammatti: Kauppa/palveluala Työskentelen: lähihoitaja Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Skype: tytsi63

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Minulla on vain myönteisiä kokemuksia FH:sta. Palvelu on erittäin ystävällistä, tehokasta ja nopeaa. Myös hinnoittelu kohdillaan. Luotettavaa palvelua ja parempaa käytöstä kuin suomalaisilla koskaan. Eivätkä väheksy naisasiakkaita kuten suomalaisissa huoltoliikkeissä on tapana.
  2. Itse olin 19 vuotta uskollinen aviovaimo, jonka mies jätti. Eikä kyse ollut siitä, etteikö hän olisi saanut seksiä.Sen jälkeen olin vuosia selibaatissa. Sittenkin yritin vielä rakentaa pysyvän suhteen, mutta mies oli valehtelija ja huijari. Sen jälkeen olen harrastanut vain irtosuhteita. Tai voiko irtosuhteeksi sanoa sellaista, jos on parin vuoden ajan maannut aina silloin tällöin tietyn miehen kanssa ja suhteesta on tullut ikään kuin ystävyyttä? Kumpikaan ei odota toiselta mitään, uskollisuuden valoja ei ole vannottu, eikä kumpikaan kerro toiselle, jos joskus sattumoisin makaa jonkun muun kanssa. Suhde on siis ikään kuin uskollisuutta, kaveruutta, johon kuuluu myös pyyteetön seksi. Ei luvata toiselle mitään, eikä siten myöskään petetä lupauksia. Ei myöskään aiheuteta mielipahaa toiselle kertomalla muista mahdollisista kumppaneista. Silloin kun harrastetaan seksiä, tehdään se kunnolla. Muulloin voidaan auttaa toista jossakin arkisessa asiassa, pidetään yhteyttä, kysellään miten toinen voi. Se ei ole keneltäkään pois. Jokaisella on tarve tuntea olevansa haluttu, vaikka se haluaja olisikin sitten häntäheikki. Kummallista muuten, että tällä palstalla ei vielä olekaan puhuttu häntäheikeistä, vaikka jakorasioista on jo mainittu useaan otteeseen. Seksuaalinen tasa-arvo ei ole siis vieläkään toteutunut, eikä koskaan toteudukaan.

Annan itselleni oikeuden nauttia seksistä, koska en voi nauttia parisuhteesta ja sen eduista. Onhan sekin parempi kuin olla aivan yksin. Tietysti suurella paikkakunnalla tällainen on helpommin mahdollista kuin pienellä. Ja netin välityksellä anonyymimpää kuin iskemällä baarista joku ja "menettämällä maineensa", sillä niinhän sitä naiselle käy, jos yleisiltä paikoilta iskee joka ilta eri miehen. Miehellä maine sen kun kasvaa mitä useampi nainen on kainalossa. Hän on naisten mies ja sanontaan liittyy pelkästään positiivinen säväys. Mutta sanotaanko koskaan miesten nainen? Ei, vaan jakorasia. Mikä kauhea nimitys!