Vapaa kuvaus

shakki ja matti! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

79

Kommenttia

31

1. dvd elokuvasta

yritin alkaa kattomaan elokuvaa mutta näyttää siltä et kone pitä sitä tyhjänä näyttää että tyhjää tilaa olis 4,7Gb,mistä
    Apua aloittelijalle
    1
    255
  2. työ kysymys

kun pitkäaikaistyötön joutuu kaikkiin toimenpiteisiin niin kuin pitkäksi aikaa pitäs mennä palkkatöihin että sais noista
    Työttömyys
    5
    255
  3. muistien yhteensopivuus

mulla on koneessa ram muistia ja vanhoja muistikampoja on sdram muistina voiko ne laittaa tuohon koneeseeni
    Apua aloittelijalle
    2
    247
  4. kiintolevystä

mulla on kiintolevy jaettu kahteen osaan miten saan niin että yhdistäisin ne yhdeksi osaksi
    Apua aloittelijalle
    2
    240
  5. etuvalo

mulla ei etuvalo toimi vaihoin polttimon palaneen tilalle ei auttanu mis vika?
    Moposkootterit
    1
    238
  6. työryhmästä kysymys

tietääkö joku millon se työryhmä saa työnsä valmiiksi joka miettii kaikkien niiden oikeudellista asemaa jotka eivät ole
    Työ ja opiskelu
    3
    236
  7. yks kysymys

jos on kuntouttavassa työtoiminnassa niin noudatetaanko siellä samoja työlakeja kuin mikä koskee niitä jotka siel on vak
    Työelämä
    2
    234
  8. perustulo

kuka uskoo että sata komitean esittämä perustulo joskus toteutuu,itse en usko koska ei oikeisto tuota voi hyväksyä kosk
    Työttömyys
    1
    227
  9. kummassa parempi työttömyysturva?

kummassa maaassa on parempi työttömyysturva suomessa vai usassa,veikkaisin et usassa koska suomessa joutuu tekeen paljon
    Työttömyys
    1
    218
  10. sonera music player ongelma

kun yritän käynnistää tuon tulee teksti:nojvm could be found on your system.Please define EXE4J_JAVA_HOME to point to an
    Apua aloittelijalle
    0
    201
  11. miten haluat avata tiedoston?

jatka tämän sovelluksen käyttämistä microsoft windows based script host muut vaihtoehdot etsi kaupasta sovellusta.Tällän
    Apua aloittelijalle
    2
    197
  12. kiintolevykotelosta

mulla on vanha ata kiintolevy katoin netistä kiintolevykoteloita mutta niissä oli aina sata eli käykö tuollanen mulle?on
    Apua aloittelijalle
    2
    193
  13. kiintolevyn tyypistä

luulin että on ata tai sata kiintolevy mut mulla on ultra-ata/133 onko tuo sama ku ata,sopiiko tuo tavallisen atan yhtey
    Apua aloittelijalle
    2
    179
  14. nba vedoista

olen lyöny nba vetoja under over vetoina 428kpl joista 245 on osunu,joka on tuottanu selvää voittoa jos olet kiinnostunu
    0
    169
  15. kumpi on parempi

kumpi on vakaampi aallokossa 4metrin soutuvene vai 3metrin moottorivene,eli kumpi on parempi kapea pitkä vene vai lyhyt
    Moottoriveneily
    2
    145
  16. sonera music playeristä

kun yritän käynnistää tuon tulee teksti:nojvm could be found on your system.Please define EXE4J_JAVA_HOME to point to an
    0
    133
  17. eston purkaminen

sain irc galleriaan porttikiellon ja kokeilin rekisteröityä uudestaan anonyymi palvelun kautta mutta ei onnistu koska il
    Yleistä somesta
    0
    96
  18. youtube ongelma

en saa näkymään videoita full screen tilassa,sillon näkyy vaan mustaa,pienenä ruutuna näkyy videot,mistä johtuu?
    Apua aloittelijalle
    4
    93
  19. seaking finland

onko kokemuksia tuosta pienestä moottoriveneestä?onko tuossa veneessä tapahtunu suunnitteluvirhe kun perämoottoria ei py
    Veneily
    0
    83