Vapaa kuvaus

Perus Äijä, kahden lapsen ylpeä isä, asentaja, joka paikan höylä, sinkku, huumorintajuinen, hauska, kielitaitoinen, kätevä käsistään lähes kaikessa,itse ironiaa, mustaa huumoria, rehellinen, rakastava, mielipiteitä, roteva, ylipainoinen, työssäkäyvä, asuntovelallinen, keskustelutaitoinen, ei pahan näköinen, muut huomioiva, auttavainen,fiksu, oikeudenmukainen Suomalainen mies.... Suosikkibändit/artistit: kolmas nainen, Popeda, Sting, Aerosmith, David Bowie, Eput ym.... Suosikkileffat: komedia, Seikkailu, draama, toiminta ilman ufo juttuja! Lempikirjat: Dekkarista seikkailuun Vapaa-aikanani: Kalastus, Pyöräily, biljardi, remppa ja muu tee se itse... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: - Katson tv:stä mieluiten: Max, Discovery, JIM Kotieläimet: - En pidä: epärehellisyys, talvi, liian kuuma Parhaat matkakohteet: Tallinna Ruoka & juoma: melkein kaikki menee... Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Asentaja Ase tai siviilipalvelus: Hennala, kuljetuskomppania Yhdistykset/kerhot: - Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: juhnu68@suomi24.fi

Aloituksia

6

Kommenttia

6

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. SCF "huolto"...

SCF.... Vein kolme viikkoa sitten pojan santsunkin kyseiseen "huoltoon" latausongelmien vuoksi, varsinainen laturi oli o
    Boikotit
    10
    473
  2. VARKAUS YLÖJÄRVEN VUORENTAUSTASSA

No niin, taas kerran joku työtön näppylänaama oli poikennut keskiyön marketissa joka nyt sattui olemaan minun vaatimaton
    Autovarkaudet
    0
    115
  3. JOPO meeting Tampereellekkin!

Mahtaisko täältä löytyä aktiivista puuhamiestä tai naista järjestämään Jopo meetingin myös Tampereelle, mukaan tulijoita
    Pyöräily
    0
    45
  4. Löydetty maastopyörä Ylöjärvi

Eli löydetty 26 tuumanen maastopyörä 7.7.sunnuntaina, luovutus tuntomerkkejä vastaan. 0400-637690
    Kadotettu / löydetty
    0
    42
  5. Ajattelemisen aihetta...

Presidentin vaalit, kaksi ehdokasta yli muiden, Niinistö vastaan Soini. Juuri supersuosioon nousseen Perussuomalaisten
    Vaalit
    0
    28
  6. Ajattelemisen aihetta...

Presidentin vaalit, kaksi ehdokasta yli muiden, Niinistö vastaan Soini. Juuri supersuosioon nousseen Perussuomalaisten
    Yleistä politiikasta
    0
    16