Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokineh
profiilit
jokineh
jokineh
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
72
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei tuo syöpä ikää katso, kyllä siihen voi sairastua ihan pikkulapsetkin...
24.04.2005 16:03
Korjataan sen verran, että se leikkaus oli tietenkin viime viikolla...
18.04.2005 08:21
Itse löysin kiveksestäni patin, kun alkoi kasseja pestessä jomottaa tosi vähän. Kipeä kives ei kuitenkaan ollut millään lailla. Kävin näyttämässä lääkärille ja määräsi ultraan, jossa todettiin kasvain. Tällä viikolla kives leikattiin pois ja nyt odotellaan patologin lausuntoa kasvaimesta.
Mene ihmeessä sinne lääkäriin mahdollisimman pian.
18.04.2005 08:20
MYös minä olin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten. Kävin liikkeessä katsomassa Canon D300:a ja Nikon D70:ä. Ostin sitten Nikonin omalla Nikkorin kittiputkella. Lähinnä Nikon siksi, että tuntui istuvan käteen aika paljon paremmin. Olisihan tuo Canon ollut edullisempi...
Tosi tyytyväinen olen ollut Nikoniin. Minkätahansa digijärkkärin ostatkin, niin hyvän laitteen saat!
06.04.2005 10:14
Ihan asiallista keskustelua, mutta en kyllä millään ilveellä saa yhteyttä järjestelmädigeihin!!!
05.04.2005 13:44
Resurssipula on, en kiistä, mutta ennenkuin asia menee tutkinnanjohtajalle, joka tekee päätökset, on ilmoitus kirjattava poliisille. Ei poliisimies, joka on ottanut ilmoituksen vastaan, ole välttämättä nähnyt kyseistä tilannetta/peliä ja vaikka olisikin, niin tutkinnanjohtaja tekee päätökset, ei ilmoituksen vastaanottaja.
Uskon, ettei asiaa kyllä kauaa poliisi tutki.
04.04.2005 20:04
Kyllä toi otsikko on aika harhaanjohtava, ei se ainakaan kehu poliiseja.
Jos on otettu rikosilmoitus vastaan, pitäähän sitä selvittää, mitä on käynyt ja mikä rikos olisi mahdollisesti toteutunut. Pakkohan sitä on ensin tutkia ja sitten vasta tehdään syyttämättäjättämispäätös ja päätetään tutkinta (ei rikosta, asianomistajarikos tms). Ja kai syyttäjälläkin on jotain sanottavaa...
04.04.2005 17:09
Taas haukutaan poliisia ilman mitään taustatietoja. Ottakaa selvää taustoista, ennekuin auotte päätä ja haukutte poliisia...
04.04.2005 15:15
Ei se vuosia muhi. Yleensähän sen huomaa siitä, että kivekseen on tullut jonkinlainen "patti" tai muu muutos. Sen takia pitäisikin tarkkailla kiveksiä usein, vaikkei oireita olisikaan.
30.03.2005 12:44
Käypä tuolla www.cancer.fi sivustolla katsomassa. Itselläni havaittiin tässä alkuviikosta kasvain toisessa kiveksessä ja suurella mahdollisuudella se on syöpä.
Välillä kives on arka ja välillä taas ei vaivaa mitenkään. Jotenkin tuntuu säteilevän myös nivuseen. Jollain voi olla myös alaselkä kipeä.
Nuorilla miehillä kivessyöpä on yleisin pahanlaatuinen syöpämuoto ikäryhmässä 15 -35 v.
25.03.2005 15:08
Leikataanko kives aina pois, jos siinä on kasvain? Tehdäänkö kudostutkimus vasta sitten, kun kives on leikattu pois?
24.03.2005 15:41
Riippuu tietenkin vähän siitäkin, missä patti on? Jos se on ihossa kivespussissa, niin tod. näköisesti ei ole syöpä, mutta jos taas on kiinni itse kiveksessä, niin äkkiä lääkärille...
24.03.2005 15:38
4 / 4