Vapaa kuvaus

Koulutus: --- Ammatti: Maanviljelijä Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

10

1. Onko mielestäsi vastine rahalle? Näkyykö tulokset?

Onko salilla jossa käyt ikinä ruuhkaa? - Kampissa on ainakin.

Ei ole vastine rahalle (74e kuussa, vuoden sopimus).
    Ei näy tulokset (ei ole paino pudonnut), tosin vähän on lihakset paremmassa kunnossa.

Itse olen käynyt noin puoli vuotta tuolla Kampin Healthexissä.

Viime viikolla kävin rauhallisessa jumpassa (pilates) muualla, testaamassa miltä tuntuu.
    Seuraavana ja vielä sitä seuraavana päivänä mulla oli peffa- ja vatsalihakset aivan kipeät.
    Eli silloin tietää onko jumpasta mitään hyötyä - kun lihaksissa tuntuu että on edellisenä päivänä tehnyt jotain.
    Pilateksessahan ei hypitä eikä mitään. Hikoilin ehkä saman verran kuin Healthexissa, eli en juuri mitään. Ehkä tein jotain väärin mutta ainakin reisilihakset tuntuivat siltä ettei ne ole saaneet treeniä ollenkaan.
    Mielestäni oli jotenkin outoa - olenko käynyt turhaan Healthexissä!?

Ehkä johtuu siitä että on väärät vastukset, tai siitä ettei Healthexin laitteet vain toimi.

Siitä syytän kuitenkin henkilökuntaa joka on tosi harvoin paikalla - ja jos on, he hoitavat markkinointia ja haalivat lisää höynäytettäviä "salille".

Pidän Healthexin hierontatuolista, ja siitä, että ideana on saada puolessa tunnissa treenit tehdyksi.
    Valitettavasti vain puolen tunnin liikunta pari kertaa viikossa ei ole mulle toiminut - ehkä jollekin toimii ja on todella hyödyksi. Mulle kyllä ei.
    Ja on aika rahan hukkaa verrattuna siihen mitä muualla saisi salin ja ryhmäliikunnan yhdistelmästä.

Plus Healthexin sopimukset on perseestä (vrt. toiseen kommenttiini tässä keskustelussa).
  2. ..etten päivääkään. Asettelet kysymyksen väärin, kun oletat, että tässä olisi lukija jätetty. Itse olen eronnut n.2 vuotta sitten pitkäaikaisesta suhteesta, ja silloin kyllä keskusteltiin pitkään keskenämme, sovittiin (aluksi tietysti sovittiin, että vielä yritetään yhdessä) ja siinä sitä huovattiinkin edes takas vuoden verran, ennen kuin tajuttiin, ettei tämä voi näinkään jatkua.

Meillä ei (onneksi) ollut yhteistä lasta (hänellä kyllä oli), eikä ollut edes koskaan suunnitelmissa (ainakaan hänellä).

Nyt olen ollut 2v. myös onnellisesti yhdessä uudessa suhteessa, vaikka ei sitä suunniteltukaan. Itse asiassa varauduin, että erosta selviytyminen kestäisi vuoden, enkä aloittaisi uutta suhdetta ennemmin, mutta niin se vain meni, ja itkemistä tavallaan sen n. vuoden verran kestikin. Kun toiseen uppoutuu täysin, entisen unohtaa pikku hiljaa. Uusi suhde tuli oikeastaan tasan oikeaan aikaan, ja olen siitä todella onnellinen.

Itse asiassa tajusin aivan äskettäin, että olen tosiaan elänyt aivan erillistä uutta elämää ja entinen on jäänyt kauas taa. Toki yhteys säilyy eri "välinein" exäänkin, mutta mitä vähemmän sitä pitää, sen parempi. Tietysti hankalaa on tässäkin se, että erosta jäi lapsi, ei tosin oma, mutta häneen ero on jättänyt haavansa, eikä se tunnu ikinä hyvältä jättää haavoja johonkin.

Tuntuu, että tosiaan elät vielä entisessä, etkä ole päässyt sen yli. Koitatko edes yrittää, vai oletko vain tavannut exääsi "huonompia", kun vertaat uutta vanhaan? Toki vanha suola janottaa joissain tapauksissa, mutta koita niellä "tappiosi"(?) ja ala rakentaa uutta elämää. Jos vanha ei tahdo unohtua, ehkä jo kannattaisi tuossa tilanteessa kääntyä ammattiavun puoleen? Tutuille ja tuntemattomillekin puhuminen (ja yleensäkin avautuminen) ja muiden mielipiteiden jne. kuuleminen auttoi ainakin omassa eroamisprosessissa.