Vapaa kuvaus

Moikka

Olen lukenut yhä uudelle Keskusteluja Jumalan kanssa.
Aijon vastata haasteeseen jota sielu on minulle tarjoamassa.
Kyse on tilaisuudesta ymmärtää ja kokea jotain aivan uutta.
Elämää sielun tasolla.
Olen lupautuntu Jumalan homiin, hän on luvannut pitää huolen liksan maksusta.
Mielekiintoisia aikoja.

Nyt on oikea hetki koska olen pian työtön

Tule mukaa keskustelemaan, sinä jota tämä kiinostaa.
Ota reippaasti yhteyttä

t. Pasi Kähkönen

kahkonenp@hotmail,com

041-5347924

Koulutus: Ammattikoulu

Ammatti: kokki

Siviilisääty: avoliitto

Lapset: kolme

Hakusanat: Jumala, luoja, onnellisuus, hyvyys, ilo, rakkaus, mestari

Aloituksia

6

Kommenttia

8

1. olen kiinnostunut
  2. Moi minä olen väkialtaisen alkoholsti isän lapsi. Olin kiusattu jo ala-asteella. pelkäsin koviksia jo ensiluokalla. Kiusaaminen jatkui yläasteella ja armeijassa koin todellisen romahduksen kun minua haukuttiin usean kk ajan maailman tyhmimmäksi mieheksi, naiviksi ja lapslliseksi.

Olen kysynyt ammattiauttajilta apua koska räjätelin ja käyttäydyin väkivaltaisesti perheenjäsenilleni. En ymmätänyt mikä minua vaivasi. En ollut hiljainen vaan taiteellinen ja vilkas lapsi. Muistan nuoruudesta että en uskaltanut kysyä työpaikkaa tai soittaa virastoihin. Pelkäsin vähättelyä tai muuta kiusaa.

Ole ymmärtänyt että onglmani johtuvat huonosta itsetunnosta, Luin että ego on väärin ymmärrtty. Ego on hyvä asia kun ihminen on tasapainoinen mutta ego voi olla mitätön eli sama kuin huono itsetunto. mutta liian suuri ego aiheutta kiukkuisuutta ja komentelua. tässä siis kiusaajien syy kiusaamiselle.

On siis kiusatun mitätön ego ja kiusaaja liian suuri ego. Näen että tämä tarjoaa kasvun molemmille.
    kiusatun tulee oppia puolustamaan itseään = puhua totta siitä pitääkö kiusaamisesta vai ei.
    ja tällätavalla opettaa kiusaajalle tapoja kunnioittaa sinua.

Itse näen että sinulla on upea mahollisuus kasvaa täyteen mittaan ja olla onnellinen
    iste olen 40 nen ja kokoajan huomaan vahistuvan ja se tuo onneellisuutta.

Olen lukenut että kojvaava sosiaalinen kanssakäyminen turvallisten ihmisten kanssa parantaa. Mutta uskon että myös esiityminen, myyminen ja vaikeiden ihmistsen kassa kassakäyminen parantaa ja kasvattaa myös

Olet hyvällä tiellä, et ole vaipunut synkimpään helvettiin jonne surkeat egot saattavat joutua. Esim Helvetin keittiön Ramseyn haukkumia kokkeja on tappanut itsensä, todennäköisesti samasta syystä.

Pää pystyy ja kohti uusia seikkailuja sinulla on mahdollisuudet mihin vain : )

En oikein tiedä mikä tekee lapsesta hiljaisen tai ujon. Onko syynä ollut se ettei häntä ole noteerattu, arvostettu, kuunneltu, pidetty sylissä... vai syntyvätkö meistä jotkut arempina, herkempinä? jos näin on heitä tulisi kannustaa ja rohkaista ja myös ymmärtää ja arvostaa, kunnoittaa, hyväksyä sellaisena kuin he ovat.
    Me emme ole homogeenisiä. Yhtälailla herkempien tulee hyväksyä tiuskijat.

t. kovia kokenut