Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pekka.iivonen
profiilit
pekka.iivonen
pekka.iivonen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Haluatko sä oikeasti jättää miehellesi ikuiset traumat. Itse olen nähnyt synnytyksen videolta ja meinaan oksentaa jo pelkästä ajatuksesta. On muillakin oikeus pelätä jotakin.
29.06.2012 20:25
No on siinä wannabe hevareita jos ei oo lävistyksiä. Emorokkarit on täynnä niitä mutta hevarit ( ainakin täälläpäin) pitää lävistyksiä. Mut elä toki omassa uskossasi ihan vapaasti
19.12.2011 17:20
Tästä puuttuu viel lävistykset
16.12.2011 16:35
Ne on sieluliekkejä. Kuolleiden sielut voivat palata juuri tällaisina valopalloina elävien läheisten luo. Mun luona pyörii kaksi tällaista. Ne on rauhanomaisia ja harmittomia mutta joskus ärsyttäviä. Ainakin kun törmäilevät öisin kitaran kieliin tai huuliharppuun. Ne ovat kuin pieni tuulenhenkäys mutta saavat silti huuliharpun soimaan vaimeasti.
03.11.2011 20:43
Saattas olla jonkun lapsen poltergeist. Kuullostaa kyl mielenkiintoiselta. Poltergeistit on raalla tavalla kuolleiden haamuja jotka sotkevat ja heittelevät tavaroita. Ja koska pahanteko on noin pientä on kyseessä lapsi.
Mun kotona asuu pari sieluliekkiä. Rauhanomaisia mutta häiritseviä valopalloja jotka seurailee täällä kaikkialle.
02.11.2011 15:51
2 / 2