Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
turunen.mervi
profiilit
turunen.mervi
turunen.mervi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
55
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meidänkään koira ei tee tarpeitaan, jos katson siihen päin. Joskus on jopa jättänyt homman kesken kun olen kääntynyt katsomaan. Toiset vain haluaa hieman enemmän rauhaa...
28.02.2005 13:28
Kyllä voi saada. Jos epäilet että koirasi on saanut kapi tartunnan, ota heti yhteys el.lääk. ettei tartuta muihin koiriin ja ihmisiin.
28.02.2005 11:20
Juu, karvoja on joka paikka pullollaan, tosin koiran karvoja on vielä yllättävän vähän. Enimmäkseen sohvat on päällystetty kissan karvoilla. Onneksi on lyhyt karvainen koira, jos siitä lähtis yhtä paljon kun noista kissoista...
mä varmaan hukkuisin karvoihin.
25.02.2005 14:36
Käy katsomassa seuraavilta sivuilta
http://www.rivitanssi.net
http://www.countrylines.fi
http://www.westerndancers.fi
Kiva että tämäkin tanssi muoto saa lisää uusia harrastajia.
24.02.2005 14:58
Kiitos paljon Janna. Tollasta mä just etsiskelin, oletko itse tilannut heiltä? Minkä lainen on hinta-laatu suhde?
24.02.2005 12:33
Valitettavasti en omista mielä digikameraa. Olen kuullut jostain että myös suomessa olisi vastaavaa palvelua... kun on tuo kielipää hieman heikko.
22.02.2005 11:26
Käy kattomassa suomen metsästäjäliiton netti sivuilta niitä seuroja, joskaan siellä ei ole läheskään kaikkia pohjois-karjalassa toimivia seuroja.
22.02.2005 10:27
En ole varma minkälainen suosittelijan pitäisi olla, mutta omassa seurassani eduksi katsotaan aktiivinen toiminta esim. koirajärjestöissä, ampumaradoilla, riistanhoitopiirissä yms. Siitä hirven metsästyksestä, esimerkiksi meidän seurassa ei ole hirviseuruetta ollenkaan. Maat on vuokrattu vain pienriistan metsästykseen.
22.02.2005 10:24
Oma koirani ei onneksi ollut kovin paha tuholainen, mutta siskoni dreeveri oli pentuna aivan kauhea. Se puri sohvan, tuolit, lattia listat, kaakeli(!)seinään reiän ja minusta pahin, ainakin koiran kannalta, se puri sähkökiukaan kaapelin poikki, on suorastaan ihme että tuo koira on vielä hengissä.
22.02.2005 09:25
Kysymäsi rodut kuuluvat FCI roturyhmään nro 2. Tätäkö tarkoitit kysymykselläsi??
21.02.2005 15:11
Pyytä voi ampua, teeri on rajoilla, kyllä kai, mutta metsoa ei missään nimessä.
17.02.2005 20:37
Juu, mun sisko oli 2 vuotiaan tyttärensä kanssa kylässä viikonloppuna ja me käytiin kolmestaa lenkillä, yksi istui kyydisssä toinen jalaksilla ja kolmas juoksi. Meno oli välillä ihan hillitöntä, nauru raikui varmaan monen kilometrin päähän. Oli sen jälkeen todella ihanaa mennä lämpimään saunaa ja kyllä pikku tytölle maistui uni seuraavana yönä, vaikka oli uusi paikka.
17.02.2005 16:56
En ole varma, mutta eiköhän se mene niin että, otetaan koiralta sperma näyte ja katsotaan mikroskoopilla, että onko siellä vilskettä vai ei. Hinnasta ei ole tietoa.
17.02.2005 14:56
Itse ajelen ihan maantien reunassa, kun ei ole muuta mahdollisuutta. Onneksi täällä salolla ei ole paljoa liikennettä. Kannattaa aloittaa hiljemmalla vaudilla, että koira oppii miten potkurin kanssa kuljetaan. Itselläni on uroskoira ja ekalla kerralla tuli muutamia äkkipysäyksiä, kun piti haistella toisten koirien merkintöjä ja tehdä itse uusia... Tärkeintä on opetella jarrun käyttö.
17.02.2005 13:41
onnistuu varmasti, mutta kun ei ole kuin yksi koira...
15.02.2005 12:10
3 / 3