Vapaa kuvaus

Rauhallinen, hidas perushämäläinen. Ei kiirettä mihinkään muualle kuin syömään. Lempikirjat: Monte-Criston kreivi Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: eslest@suomi24.fi

Aloituksia

33

Kommenttia

401

1. Nimim. teu:n puheenvuoroja on kieltämättä paljon ja olen joskus miettinyt ehdottaisinko vähän määrän rajoittamista. On kuitenkin vaikea tehdä mitään määrällistä rajaa. En ymmärrä kaikkea mitä hän kirjoittaa, mutta selvää on että hän ei ole pahantahtoinen eikä vainoa ketään.

Joten annetaan Teun:n kirjoittaa. Hänen puheenvuorojaan ei kenenkään ole pakko lukea, varsinkin kun hän viime aikoina on kirjoittanut omalla nikillään, sikäli kun olen havainnut. Jos mielipiteet eivät käy yksiin keskustellaan niistä, eikä kirjoittajan persoonasta. Ja jos tuntuu että jollekin ei ole sillä suurimmalla kauhalla annettu mutta itsellä on järkeä vaikka muille jakaa, silloin heikkoja pitää holhota ja hoivata eikä sortaa.

Missä on keskustelijoiden kristillinen rakkaus? Enemmistö kirjoittajista pitää kai itseään uskovina, ja ovat niin oikeassa kaikessa että huhhuh ja oksat pois. Jos ehdottoman oikea ymmärryksesi on portti taivaaseen, sen tien olet itse tehnyt.

Tämä on virallinen mielipiteeni ja ohjaa toimintaani täällä. Kun kohtaan pahantahtoisia, toista kirjoittajaa halventavia puheenvuoroja, alan taas karsia niitä pois. Ja jos huomaan linjan jatkuvan ryhdyn muihin toimenpiteisiin.
  2. LOPETA HETI tuo toisten häätäminen. Se EI OLE sinun tehtäväsi. Jos joku visti häiritsee, käytä ilmoituslinkkiä ja perustele poistopyyntösi.