Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
norde
profiilit
norde
norde
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Myynti/markkinointi Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heippa olen itsekin juuri matkalla budapestiin mistä lennän suomeen 7.10.tällä hetkellä kosovossa ja huomenna serbiaan.olin muutaman yön monte negrossa ja alabaniassa.ainakin sarande ja tirana on ihan ok paikkoja.olen yleensä mennyt albaniaan kreikan tai italian kautta, mutta tällä kertaa tulin kroatian kautta.en oikein lämmennyt ainakaan dubrovnikille ja albaniassa hintatasokin on ihan ok.täällä sisämaassa on hieman viilämpää.ohrid järven ranta prodgares ja makedonian puolella ohrid ihan kivoja paikkoja.ekkä joku saari siinä kroatian vieressä voisi olla kivase hyvä puoli täällä kosovossa ja montenegrossa, ettei tarvitse vaihtaa euroja.
hostell istanbull r-aseman vieressä ok.
27.09.2014 16:53
burgasin lentokentältä ei ainakaan kannata vaihtaa.täältä sunny bechilta saa parista paikasta (pankista)195 yl.kurssi 191.en ottaisi riskiä sen automaatin kanssa
18.05.2013 13:22
kiitoksia vastauksista.tosin ne tulivat liian myohaan silla olen jo taalla etelassa.tulin sielta tampereen rautatieasemalta.ryanairin kone on muuten ihan ok.istumapaikankin saa valita koneessa.
28.05.2011 20:57
Ja samahan tuo on mihin yritys veronsa maksaa,suomeen vai saksaan,tai mikä on tuotteen laatu,väsääkö pikkulapset jossain kalkutassa nippeliä johonkin lidlin myymään turhakkeeseen,tai purkitetaanko viimeiset tonnikala t lidlin hyllyille.johonkinhan se halpa hinta perustuu.Ikeoita lisää suomeen ja wallsmart niin saadaan lisää halpaa .
01.09.2010 01:22
ehkä se työ ja myös siitä saatava tulo pitäisi jakaa tasaisemmin ja oikeudenmukaisemmin kuin tällä hetkellä.kuinka paljon pitäisi olla esim siivoojan ja kansdanedustajan välinen palkkaero.pitäisikö palkkatuloja ja pääomatuloja verottaa samalla tavalla.miksi ne kansan edustajat ja ministerit luopuisivat ansaitsemistaan palkkiosta kun kansalaiset tyytyvät sitä vain sivusta katsomaan.
kohta me jälleen äänestetään sinne eduskuntaan ne samat urpot jotka siellä ovat ennenkin istuneet + muutama julkkis jotka eivät eivät enää pärjääkään esim. urheilussa tai heidän lööppiarvonsa seiskalehdessä on himmennyt.ja rahan takiahan he sinne menevät,eikä sen takia ,että haluaisivat vaikuttaa yhteiskunnan asioihin.etkö menisi itsekin jos sinulle maksettaisiin vajaa 6000E/kk palkkio.
Työn iloa
11.05.2010 00:45
toivottavasti siellä on hyvä sosiaaliturva jos jäät työttömäksi.ruotsissa englannissa ja saksassa kuulemma potkivat ulkomaanpellet ensimmäisin pois
07.05.2009 01:05
minä muutin sinun ikäisenä pk seudulle kun työttömyys ynnä muu alkoi landella vituttaa ja täällä olen vieläkin.töitä täältä voi saada vielä ilman koulutustakin ,mutta vuokrat on aika kalliit,mutta parempi täällä on aloittaa ikään kuin puhtaalta pöydältä.
22.01.2009 00:58
1 / 1