Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lassi.pekonen
profiilit
lassi.pekonen
lassi.pekonen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+mulla+on+muitakin+papereita+mutta+en+ole+niistä+tilivelvollinen+sinulle+herra+merikapteeni😂.
Jos+niistä+olet+kiinnostunut+niin+ota+selvää.
Sen+verran+paljastan+että+
On+mulla+tiskikoneenkuljettajan+ammattitutkinto😂😂😂😂.
Helpottiko+tää++tieto+yhtään+sun+elämääsi.
14.10.2020 23:42
Minä+en+sitä+sun+nimeäs+tarvitse+,+ihmettelen+vaan+kun+anonyyminä+levittelet+tuollaists+paskaa+täällä.
Kun+sua+kerran+kiinnostaa+niin+voin+kertoa+että+Janne+on+suorittanut+sen+laivuri+kurssin/+pätevyyskoulutuksen++Savonlinnassa,+kurssin+järjesti+Kotkan+merenkulkuoppilaitos+tai+mikä+se+nykyään+onkaan+nimeltään.
Toivottavasti+sait+nyt+paskanjauhamisen+tyydytetyksi+ja+et+enää+stressaa+itseäs+muiden+pätevyyksillä.
+Ja+jos+niitä+vielä+epäilet+jonkun+kohdalla+niin+menr+kysymään+itse+ja+kommentoi+vasta+sitten.
Ja+todellakaan+et+ole+mies+kun+et+uskalla+nimeäsi+tuoda+julkisuuteen.+Huutelet+ja+esität+valheita+julkisella+keskustelukanavalla.
Aiheutat++vaan+haittaa+itsellesi.
Mitä+pelkäät?+
Rohkeasti+vaan+nimi+esille+ja+ehkä+olis+myös+aiheellista+esittää+oikaisu+väitteiseesi.
Ja+mun+nimihän+löytyy+aiemmista+kommenteista.
Milloin+näemme+sinun+nimesi?
14.10.2020 23:36
Hän+ei+ole+pyytänyt+minua+kysymään+nimeäsi.
Ihan+vaan+tiedoksesi.
Rohkaise+mielesi+ja+vastaa+nimelläsi.
Vai+onko+häpeä+liian+suuri.
Lassi
14.10.2020 20:54
Ahaa,+eli+nyt+et+enää+väitäkkään+että+on+vain+kuljettajakirja1.+
Kai+se+on+ihan+sama+missä+se+on+suoritettu,+jos+paperissa+on+viranomaisten+nimet+alla+niin+silloinhan+se+on+pätevä+paperi.+Vai+väitätkö+toisin?
Etkö+uskalla+kertoa+nimeäsi.+Huutelet+vaan+nimettömänä.
Ja+en+usko+että+Janne+on+velvollinen+sinulle+sitä+todistelemaan.
Ja+mun+mielestä+jos+kyseenalaistat+ja+syyttelet+pätevyyden+puutteista+niin+sun+pitäisi+olla+se+joka+todistaa+sinun+tekemät+väitteet+oikeaksi.
Ja+jos+huomaat+että+olet+ollut+väärässä+niin+kai+sulla+on+munaa+myöntää+se.
Laitan+tähän+nyt+vielä+kerran+oman+nimeni+ja+toivon+että+sinäkin+vastaat+nimelläsi.
Jos+et+sitä+rohkene+tehdä+julkisesti++niin+ole+hiljaa.
Mun+yhteystiedot+voi+tarkistaa+vaikka+Fonectalta+niin+tiedät+että+olen+oikeasti+olemassa.
P.S.
Joko+tsekkasit+onko+kansimiespätevyyteni+voimassa😂😂😂.
Lassi+Pekonen
14.10.2020 20:51
Juu.+ei+sulla+muuta,+herra+anonyymi😂😂.
Ei+näköjään+löydy+noita+nimellään+kommentoivia.
Mutta+"seilataan"+näin🙂
14.10.2020 19:22
Entisenä+savonlinnalaisena+ja+entisenä+keittiömestari/+kokkina+seuraan+välillä+Savonlinnan+"tapahtumia"+täällä.
Luin+huvittuneena+näitä+Janne+Leinoseen+ja+laivoihin+liittyviä+keskusteluja/+kommentteja.
Itse+olen+ollut+useampana+kesänä+töissä+kokkina+näissä+laivoissa,+Punkaharju,+Paul+Wahl,+Savonlinna,Puijo,+Blue+White+Eagle+ja+Queen+R+muun+muassa+Sekä+Savonlinnassa+että+Kuopiossa.
Tunnen+molemmat+Leinoset+aika+hyvin+sekä+Karin+että+Jannen+ja+tiedän+varmasti+että+kumpikin+heistä+on+erittäin+taitavia+laivamiehiä.
+Varsinkin+höyrylaivojen+kanssa.
Olin+tänään+keskiviikkona+14.10+viimeksi+yhteydessä+Janneen+näiden+juttujen+vuoksi.+Ja+hän+sanoi+että+tuskin+merenkulun+tarkastajat+tai+muut+vastuuviranomaiset+antaidivat+lupaa+ajaa+noilla+laivoilla+ellei+"pahvit"+olisi+kunnossa.
Tiedän+myös+että+Jannella+on+pätevyyskirjat+kunnossa.
Virallista+nimeä+tälle+Jannen+pätevyyskirjalle+en+tiedä+mutta+tämä+jutun+aloittanut+merikapteeni+herra+varmaankin+sen+kertoo.
Eli+Jannella+on+Kotimaan+liikenteen+laivurin+pätevyys,+mikä+sitten+lie+virallinen+nimi+sille+pätevyyskirjalle.
P.S.+
Itselläni+on+kansimiehen+pätevyys,+haluaako+herra+merikapteeni+varmistaa+sen🙂.
julkaisen+tämän+omalla+nimelläni+toisin+kuin+jutun+aloittaja+joka+ei+näemmä+uskalla+julkistaa.
Terveisin+Satakunnasta
Lassi+Pekonen
14.10.2020 18:17
ei+toimi.+
eilen+oli+taas+tehty+jotain+päivityksiä.+ilmeisesti+taas+sellainen++insinööri+tekemässä+niitä+että+kaikki+meni+taas+päin+v....a.
30.09.2017 19:45
moi
mulla olis haulikko Simson 12 cal ja olettaisin että on 1940-1950 luvulta peräisin. tarpeeton kapistus minulle, vimeksi olen sillä ampunut yli 30 v sitten.
jos kinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostilla : lassi.pekonen@suomi24.fi
24.07.2012 00:29
1 / 1