Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arvi69
profiilit
arvi69
arvi69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai niin... Ja minä en ole,tuon linkin "takana" oleva kuvaaja...Mutta harrastan kuvausta ja jne..
03.02.2009 08:28
He,he !!! Viestistäsi selvästi "näkee" että,et itse harrasta kuvausta ja ikää taitaa olla yläasteen verran.. Noh,kyllä se siitää ;)
Mutta,kummallakin kuvaajalla on silmää ja ok..Mutta toinen muokkaa aika kovalla kädellä kuvia..?? Ja missä kulkee raja..??
Makunsa kullakin...
02.02.2009 06:40
tästä...
http://www.kimmolahikainen.com/
28.01.2009 15:54
Vakaaja on hyvä apu,mutta ei se autuvaaksi tee..
Jos on hyvä kohde..niin,anna mennä sarja "tulta" .. Nikonhan ottaa 3 kuvaa,sek..
Kyllä se vakaajan korvaa...
16.01.2009 08:35
Ahaa... Kiitos sinulle..Taas on uusavutonta jeesattu,kiitos :)
13.09.2008 07:54
"Julkaisukelpoisia kuvia et huonommissa valoitusolosuhteissa pokkarilla yksinkertaisesti saa" Ka niin...voihan se olla noinkin..?? mutta,esim tämän vuoden luontokuva ei ole mistään terävimmistä...Kaikki on niin suhteellista..Mikä on kellekkin tärkeintä..Tekninen 100% onnistuminen ( sitten vain kuva palstoille ja odottaa kehuja..) vai kuvan sisältö..Ja tulevaisuudessa kameroita vaihdetaa joka tapauksessa..sitä vartenhan niitä uusia tehdään.. :) Tuosta jälleen myytiarvosta viellä sen verran että itse maksaisin hyvästä: Nikon+kitti 250-280e Ja tuosta panasta 200-250e
Eli ei ainakaa minua paljoo huimaa...
Toivottavasti saatte selvää..( toinen silmä laputettu :(
24.05.2008 17:38
Niin..Mullakin oli hollilla Panasonic DMC-FZ18..
Sitten rupesin ajattelee et,tarviinko välttämättä sitä super zoom..Koska nää mun kaupunki lokit on jo nähty :) :) Ja villi petoja ei täällä ole ja kun en omista autoa niin,ei varmaan tule heti olemaankaan lähi tienoilla..Eli tuosta D40:sestä voisi olla isompi hyöty..Kun se maisema kuvaus kiinnostaa..
15.05.2008 21:07
Hmm..Mielenkiintoista..Juu,käväsin tossa kylillä ja kopeloin tota D40..Hyvin se kouraan käypi :) :) Ja ebtä se nopeus tuohon pokkariin verrattuna :) :) Onko näissä perus paketeissa sitten tuo kitti laadultaan edes OK..?? Jostain olen muistaakseni lukenut että,esim: Canon D400..olisi aika heppoinen kitti..?? Mutta kun olen ensimmäistä järkkärii ostamassa niin, näistä asioista minä en tiedä :( ..
City Marketissa 399e sisältää SB-400 salaman.
KIITOS.. jo nyt vastanneille :) :)
15.05.2008 14:29
1 / 1