Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.maun
profiilit
tuula.maun
tuula.maun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hello!
Apua,kun itse olen törmännyt samanlaiseen tapaukseen kuin sinä! Ja samantapaiset tunteet mullakin!! Sanon vain että anna mennä täysillä ja nauti tunteesta, aika näyttää toimiiko? Kerro miten kävi!
30.10.2008 01:00
Hyvä konemies!
Itse vast´ikään eronnut (kesällä) ja ehtinyt tavata miehiä moneen makuun ja ihme kyllä varattuja miehiä ollut tarjolla yllinkyllin... Mikähän maailmaa vaivaa kun ei oma riitä vai onko ikäkriisi kyseessä? Toivon että "kylmä" kyyti ei osu kohdallesi! Onnellista elämää Sinulle :)
30.10.2008 00:35
Olen 18v. elänyt rapumiehen kanssa. Suht hyvin on mennyt, hyvä isä jne. Kotia rakastava ihminen ja itsepäinen. Rakastaa lapsia. Jos asioissa sukset menee ristiin, niin menee ja kunnolla... Kumpikin huonoja setvimään ristiriitoja, mol. omat näkemyksensä. Rapu kuitenkin uhrautuu ystäviensä puolesta, aina valmis.. Seksin kanssa vähä niin ja näin, itse kaipaisin enemmän romantiikkaa. Mies haluaa suoraa toimintaa (niinkuin ehkä moni muukin?). Neitsyen "siisteyden into" ja ravun "hälläväliä" voi tuottaa ongelmia.
19.06.2008 04:01
Kyllähän mielipahani heti ilmoitin, mutta mieheni sitä tyyppiä, ettei osaa anteeksi pyytää.. Itse kuvittelee sen hyväksi vitsiksi, sanoi että ajatus oli ostaa ruusu minulle, mutta muuttikin mielensä kesken kaiken?! Sitä en ymmärrä. Miksi? Itse ei osaa moukka kommentoida!! Ystäväni todella hyvä, jo 30v takaisin!! Hyvin tulee toimeen mol. kanssa ja harvoin tavataan, hänen asuessa Ruotsissa.
19.06.2008 01:26
1 / 1