Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Kilpirauhassairaudet

Milloin kannattaa hakeutua kilpiraustutkimuksiin? Unettomuus, haluttomuus, väsymys, poissaoleva olo, mielenkiinnon puute
    Kilpirauhassairaudet
    2
    76
  2. Työ ilman palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Laki
    1
    76
  3. Voiko?

Voiko äiti viedä lapsen pois Suomesta kotimaahansa ilman isän Tahtoa/lupaa. Erotilanteessa kun avioero astuu voimaan? Ty
    Monikulttuuriset suhteet
    0
    76
  4. Labratulokset

Tuohon edelliseen olisin voinut liittää vielä yhden kysymyksen. Kauanko labratuloksissa näkyy pari kolmen, neljän illaan
    Alkoholi
    0
    76
  5. Katkolla?

Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda
    Alkoholi
    5
    76
  6. Maksa-arvot

Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?
    Alkoholi
    1
    76
  7. Tolvon lääke

Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te
    Lääkkeet
    0
    76
  8. Lepotila

Kuluttaako tietokone virtaa, kun se on lepotilassa?
    Yleistä tietokoneista
    2
    75
  9. Lukio ja tutkinto

Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...
    Yleistä opiskelusta
    0
    75
  10. Diesel vai bensiini

Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel
    Yleistä autoilusta
    4
    75
  11. Minun mielipiteeni

Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi
    Ihannemies
    1
    74
  12. Lääkkeet?

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    Lääkkeet
    0
    73
  13. Laihdutus

Painoin v. 2012 75,5 kg. Olin joi yli 50 -kymppinen. Minulla ei koskaan pano ollut noussut yli 70 kg. Kaiken aikaan alko
    Yleistä laihdutuksesta
    0
    73
  14. Lääkeiden alasajo ostaolla?

Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö
    Lääkkeet
    0
    71
  15. Aluvanteiden kiillotus

Millä kiillotan pinttyneet aluvanteet jälleen kiiltäviksi? Entä kannattaako v. 2004 muuten hyvän maalipinnan käsitellä e
    Renkaat ja vanteet
    0
    71
  16. NEAT Motive SE 2

Omistan NEAT Motive SE 2 /lattiakaiuttimet. Ne ovat hieman huomaamattomat. Onko teill' samoja kokemuksia.
    Kaiuttimet
    0
    71
  17. Puhelinmyynti

Mikä on paras puhelinmyyntiä harjoittava yritys aurinkoranikolla? Mieleni tekisi kokeilla siipiä Espanjassa. Suomessa ol
    Työ ulkomailla
    0
    71
  18. Perinnnön jako

Vanhempani eivät ole halukkaita maksamaan perintöä puolisolleni. Voiko perinön kohdentaa minulle niin, ettei puolisoni s
    Perintö ja testamentti
    7
    71
  19. Lyrica

Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?
    Lääkkeet
    0
    70
  20. Työtä?

Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p
    Työpaikat
    2
    70