hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Kilpirauhassairaudet
Milloin kannattaa hakeutua kilpiraustutkimuksiin? Unettomuus, haluttomuus, väsymys, poissaoleva olo, mielenkiinnon puute276Työ ilman palkkaa!
Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on176Voiko?
Voiko äiti viedä lapsen pois Suomesta kotimaahansa ilman isän Tahtoa/lupaa. Erotilanteessa kun avioero astuu voimaan? Ty076Labratulokset
Tuohon edelliseen olisin voinut liittää vielä yhden kysymyksen. Kauanko labratuloksissa näkyy pari kolmen, neljän illaan076Katkolla?
Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda576Maksa-arvot
Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?176Tolvon lääke
Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te076- 275
Lukio ja tutkinto
Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...075Diesel vai bensiini
Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel475Minun mielipiteeni
Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi174Lääkkeet?
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden073Laihdutus
Painoin v. 2012 75,5 kg. Olin joi yli 50 -kymppinen. Minulla ei koskaan pano ollut noussut yli 70 kg. Kaiken aikaan alko073Lääkeiden alasajo ostaolla?
Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö071Aluvanteiden kiillotus
Millä kiillotan pinttyneet aluvanteet jälleen kiiltäviksi? Entä kannattaako v. 2004 muuten hyvän maalipinnan käsitellä e071NEAT Motive SE 2
Omistan NEAT Motive SE 2 /lattiakaiuttimet. Ne ovat hieman huomaamattomat. Onko teill' samoja kokemuksia.071Puhelinmyynti
Mikä on paras puhelinmyyntiä harjoittava yritys aurinkoranikolla? Mieleni tekisi kokeilla siipiä Espanjassa. Suomessa ol071Perinnnön jako
Vanhempani eivät ole halukkaita maksamaan perintöä puolisolleni. Voiko perinön kohdentaa minulle niin, ettei puolisoni s771Lyrica
Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?070Työtä?
Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p270