hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Reipas kävely
Onko reilun tunnin mittainen lähes jokaaamuinen reipas kävely millaista harjoittelua? En jaksa juosta, koska syön beryta961Laajan unitutkimus
Eikö Suomessa tosiaan ole unilaboratoriota, joka tekisi laajan unitutkimuksen? Vitalmediä lukuun ottamatta. Aln olla oll059- 159
Operaattorin määräaikainen sopimus
Voiko operaattorin kanssa tehdyn määräaikaisen sopimiuksen nykyään irtisanoa kesken sopimuskauden?158Mitä tehdä?
Elämäni on aivan solmussa, Ei töitä, asumuserossa vaimostani, alkoholin liikakäyttöä, liikunnan laiminlyöntiä, ruoakailu158Levozin
Söin Levozinia annoskoolla 150 -200 uneen noin neljä kuukautta. Sitä ennen saman ajan pienemmällä annostuksella. Nyt keh05710000-20000 €
Mula oli kerran tonin hintainen Mitsu Lacer. Sillä ajlei vuoden päivät Venäjällä ihan ilman huolta. Jospa pistäisi rahaa157Unilabrat
Olen käynyt v. 2010 Vitelmedin unilabrassa. Sain sieltä lääkkeistä mm. Voxra ja Sifrol. Ne vaan eivät sopineet minulle.056Lapsiperheen onnellisuus?
Asun asumuserossa perheestäni. Alaikäiset lapseni ovat 6 v. ja 14 v. Käyn heillä melkein joka päivä kylässä. Lapset eivä056Piilolinssit
Onko moniteholinssit hyvät käytössä? Sis sellaiset, että toinen silmä näkee lähelle ja toinen kauas. Minulla on lievää h056Näin Jussina
Minun mielestäni kaunis nainen löytyy toki Suomestakin, jos silmällään hakee. Mutta niihin törmää Venäjällä. Ei tarvi me055PrimeDate
Onko kellään kokemusta PrimeDatesta? Minulla ainakin on suuria vaikeuksia päästä ko. deittipalusta eroon. Laskuja tulee,154Edullinen auto alkometrillä
Ostan edullisen auton, jossa on EU:n hyväksymä alkometri. Koko Suomi.154Lamictal
Minulle psykiatrini määräsi Lamictalia alakuloisuuteen. Toimiiko teillä? Kaksialaista mielialahäiriötä en tunnista itses153dystyymisesti masentunut
Onko kukaan diagnisoitu dystyymisesti masentuneeksi? Mikä siihen on auttanut? Minulle nämä oireet sopivat lähes kaikki,051Mihin laittaa?
Mihin kannattaa sijoittaa tuollaiset 20 000 €? Jos tilanne muuten on se, että ylimääräistä rahaa ei ole ja työttömyys uh250Lasika Fabia
Mitä voi tehdä 1.4 laikskalle Fafialle? Ohittaminen vaatisi karttaa ka kompassia/lähes mahdodonta noilla tehoilla. Voiko249Millä peristeella?
Millä perusteella sarausvakutuskorvuuksella pääsee unitutkimukseen? Jos on pari viikkoa nukkunut juuri ollankaan, riittä048Huonommuuden tunne unissa
Näen nykyisin paljon unia, jotka liittyvät oman minän huonouden tunteeseen. Esim. olen reserviupseerikoulussa ja en pärj248Lääkkeet ja alkoholi
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden048