Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sirpavm61
profiilit
sirpavm61
sirpavm61
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
102
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
8kg käsimatkatavaraa, 23 kg ruumaan.
Kyllä comfort-luokan mukavuus ja palvelu oli mahtava vaikka suolainen hinta olikin.
Parasta siinä oli tietenkin ne penkit jotka sai eri asentoihin. Jalat sai pitää ylhäällä ja sai makuuasentoonkin. Ja tilaa oli eikä tarvinnut miettiä takana istuvaa kun oli ne omat kapselit.
29.01.2014 22:30
Meillä on lähtö 22.2.
02.01.2014 08:35
Me oltiin viime talvena Nai Yang Beachissä Dewa Phuketissa kolmiossa.
Tasokas hotelli rauhallisessa kylässä tosi lähellä lentokenttää. Kansallispuisto vieressä sekä paljon paikallisväestöä, mm koulu ja luostari vieressä.
Hotellin pikkubussilla pääsi ostariin ja Patongiin.
10.11.2013 09:03
Aamuja taitaa olla jäljellä 100 ja risat joten aamukampaa en vielä tee. :)
Toista kertaa matka Thaimaahan.
10.11.2013 08:56
Me olimme yllämainitussa perhospuistossa viime talvena. Kiva paikka. Paljon perhosia, tulevat päähänkin istuskelemaan. Puistossa voi syöttää perhosia ja kaloja. Lisänä museo yms.
Me teimme tuonne omatoimiretken Nai Yang Beachistä ja käytiin samalla reissulla ostarissa.
06.11.2013 20:18
Meitä lähteekin kai 2 aikuista ja 2 lasta. On kivempi taistella täällä kylmää vastaan kun on mitä odottaa.
16.10.2013 21:34
Olemme menossa Si Kaoon helmi-maaliskuussa. 3 aikuista ja 2 lasta.
Innolla odotetaan matkaa. Kolmas matka Thaimaahan. Rauhallisia paikkoja
ovat aiemmatkin olleet. Nai Yang Beach ja Bangtao Beach&Laguna.
13.10.2013 09:31
Ollaan menossa myös samaiseen paikkaan helmikuussa. 1 aikuinen, 1 lapsi.
Varasimme täysihoitoateriat hotellista. Onko kokemusta siitä?
Entä nuorten kerhosta jonka Finnmatkat järjestää?
20.09.2013 15:34
Minä ostin aikuisen sisäänpääsyliput netistä sembon sivuilta samalla kun tilasin majoituksen Legoland hostelliin. Liput oli 50€/2pv. Lapselle saan ilmaisliput kun ostettiin Lego-cd ja siinä on lasten ilmaislippu mukana. Ei vaadi samalla aikuisen lipun ostoa.
Näin siis saatiin viidelläkympillä liput kahdeksi päiväksi 1 aikuinen, 1 lapsi.
30.06.2013 18:33
Saatatte olla jo matkalla, joten hyvää matkaa! Minä olen varannut lennot heinäkuussa 8v pojalle ja itselleni. Otin menolennon Kööpenhaminan kautta.
Kööpenhaminassa ollaan vain puoli päivää. Saman päivän aikana jatkolento Billundiin. Siellä on majoitus 3 yöksi Legoland Hostellissa. 2 päivää ollaan Legolandissa. Muuten katsellaan lähiympäristöä, ehkä vesipuistokäynti. Paluulento on Oslon kautta.
Mekin ollaan tuolla ekaa kertaa. Kivaa varmaan tulossa.
20.06.2013 16:19
Ainakin viime kesänä järjestettiin retkiä Baloksen laguunillekin.
En tiedä vain, onko retkiä keväällä.
23.02.2013 19:07
Me lähdetään sunnuntaina Nai Yang Beachiin mutta Finnairin koneella.
Matkatavaraa saa olla enemmän ja tällä kertaa makuupaikat eli comfort-luokka.
22.02.2013 22:41
Puerto de Moganiin menevä bussi.
20.02.2013 22:15
Me oltiin viime kesänä 2vk Almyridassa Kreetalla. Varasin matkan tammikuussa ja saatiin matka alle tonnilla. 2 henkeä, 2vk, puolihoito, 4 tähden hotelli.
Yks pariskunta siellä sanoi että olisivat halunneet äkkilähdöillä 2vk, mutta oli tarjolla vain 1vk matkoja. Siis olimme siellä 2.-16.6.2012.
13.02.2013 22:47
Olen käynyt Elafonissiksessa 2 kertaa. Kerran 20v sitten ja toisen kerran viime kesänä. On siellä upeaa ja matka sinne mielenkiintoinen kun tie mutkittelee sinne tänne vuoristossa. Ekalla kerralla mentiin vuokra-autolla, viimeksi Apollomatkojen retkellä.
Jos on hyvä tuuri, voi keli keväälläkin olla jo lämmin. Elafonissiksella on niin matalat rannat että vesi lämpenee nopeasti.
Me ollaan oltu tuolla kesäkuussa. Voi olla että aikaisin keväällä retket on vielä tiukassa.
Kannattaa retkeillä joihinkin pikkukyliin, näkee paljon enemmän. Mielestäni esim Plataniaksen seutu on jo ihan pilattu.
Me oltiin kesällä Almyridassa ja nähtiin kivoja pikku kyliä.
13.02.2013 22:43
Olen ollut kerran Los Gigantesissa muutama vuosi sitten.
Paikka oli rauhallinen, emme olleet sesonkiaikaan. Hyviä ruokapaikkoja oli monia mutta vain muutama menomesta. Nimiä en enää muista mutta Gigantesissa oli yks suosittu brittipubi, Santiagossa oli karaokebaari lähellä Barceloa.
Arenan rannan lähellä oli joku disko jossa oli paikallisväestöä paljon.
Americasiin matkasivat bilettäjät Los Gigantesistakin.
13.02.2013 22:31
Kovin kauaa ei merivedessä tarkene puljata talvella. Inglesin päärannalta kun kävelee vasemmalle päin, tulee suojaisia laguuneja joissa vesi on lämpimämpää.
10.02.2013 20:38
Ihana toi 19 sekuntia. =D
09.02.2013 17:35
Monissa ravintoloissa on ruokalistat joissa on annosten kuvat, ainakin ravintolan
edustalla.
Matkasanakirjoissa on ruokasanastot myös.
Tietysti muutaman sanan opettelu englanniksi tai mieluummin espanjaksi parantaa palvelua. Saksaakin osataan matkakohteissa hyvin. Itse innostuin espanjan opiskelusta kun matkustin ekaa kertaa
Teneriffalle ja lehtikioskin mummo yritti kovasti haastella.
Nykyään pärjään espanjalla matkoilla eikä tarvi englantiin turvautua.
09.02.2013 12:12
Viime vuonna olin Kreetalla ja toissa vuonna Samoksella. Hintataso oli ihan kohtuullinen suomalaiselle. Palvelu oli hyvää.
Samoksella rassasi 3 taksi- ja bussilakkoa 2 lomaviikon aikana.
Olen just miettinyt että tänä vuonna en ehkä mene Kreikkaan ollenkaan.
03.02.2013 20:48
2 / 6