ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0898
PARISKUNTA
Odotti lasta ja suvun jatkumiseksi kumpikin toivoi tietysti poikaa. Kuinka ollakaan, se olikin tyttö. Tämä taisi katkero0876- 3873
SAVOLAINEN NÄKI HIRVE METSÄSSÄ
Mitä nää tiällä? Hirvi kysyi? Oun hirvimehällä. No, mitä nää hirvellä? No, en kae mie nyt jänikselle sitä ruppee sanomma0851MIKÄ ON RUOTSIN KANSALLISLINTU?
Tietysti varis. Miten niin? Ruotsalaisethan oppivat Ruotsiin tullessaan variksilta sanan "bra".0849MANSEN KAVERIT TULEE RAVEISTA.
Ei saatu mitää. No mitä me ny sillä kaakilla oltas tehtykä?3846KEITOSSA ON MULTAA
Alokas on palvemassa isänmaata eikä silloin saa valittaa ruoasta. Herra luutnantti, olen kyllä tullut palvelemaan isänma0844NAINEN OSTI PAPUKAIJAN
Se oli ilotalossa ennenkuin tuli tänne ja puhuu senmukaisia. Nainen vie papukaijan kotiinsa. Perillä lintu huusi: Uusi t0839- 0836
MITÄ EROA ON
Blondilla ja kännykän SIM- kortilla? SIM- kortti muistaa nimet paremmin, sillä se tallentaa ne.0831UUSIN RUOTSALAISVITSI
Anteeksi, mutta minähän olen ruotsalainen. No, ei se mitään. Voin kertoa vitsin hi- taas- ti.0825MITEN ALOITTAA?
Pitäisi jotekin ilmaista tunteeni, mutten toistaiseksi keksi mitään muuta kuin sen vahan kunnon perinteisen tykkään sust5824ALOKAS
Ei halunnut armeijaan ja päätti esittää sokeaa. Katsokaa tuohon seinätauluun, lääkäri kehotti. Millä seinällä? Alokas ky2818OLI AIKONAAN LAULAJA KIRKA
Hän ei kuitenkaan voinut mennä lasitehtaalle. Miksi=? Siellähän tehdään KIRKASTA lasia.2811LIIAN VOIMAKAS MINULLE?
En tiedä, mikä tässä janottaa. Mutta ilmeisesti hän on sittekin liian voimakas minulle. En voi sopeutua enää muihin. TUU0811- 0808
ASINAJAJA KUOLI
Ja meni taivaan portille. Pieterilla oli pitkä lista asianajajan synneistä: Houkutteli kerran juopon valehetelemaan oike3804KALLE 100-VUOTIAS MUMMO
Lähti yksin Helsinkiin. Mummon näössä ei enää ollut pahemmin kehumista. Poliisi huomasi, että vanhuksella on vaikeuksia4800- 2800
POIKA OLI JUURI ALOITTANUT KOULUN
Kesälomalla hän meni mummolaan ja tiesi, ettei siellä ole tietokonetta maillahalmeilla. Hän kuitekin löysi vajasta kirjo2794