ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 140
- 040
MIKSI RENNY HARLINILLA EI SÄNKYHOMMAT SUJU?
No tietenkään siksi, että sielläkin Renny vain ohjaa ja Geena näyttelee.040MITÄ YHTEISTÄ ON SUOMELLA RUOTSILLA
Norjalla Tanskalla Ja Islannilla? Ne ovat pohjoismaita.039AMMTINVAIHTO OPPISOPIMUKSELLA
Minun pitää vaintaa ammattiani ja haluaisin tehdä oppisopimuksella. Olen siis työtön varastonhoitaja. Varastotöihin ei e039MIKSI PAAVO VÄYRYNEN SAI POTKUT EDUSKUNNASTA?
Hän oli aina ihan väyryllään.038MAAILMAN SANASOKEIN
Olipa kerran piha, jossa oli auto. Sen vinkkarit olivat rutussa ja vilkut erittäin mutaiset. Piha oli kuitenkin niin li038SEKSI ON PUNAISTA JA MAKEAA
Ihanaa ja inhottavas sen itse lopetamme tämän tästä. Seksi on jotta miettisimme "keneen" paketoimme mantelimme.037- 037
PÄIVÄN PIDENTÄMINEN
Herätin itseni tarkoituksella tänäänkin 8:00. Onko tämä järkevää teidän meilestänne?036ARPAJAISET RKIOSKILLA
Kerran, kun latasn liittymäsaldoa, sain arvan rkioskilea, joten olivat ärräarpaijaiset eli ärpajaiset. Siis rpajaiset.036JOS KERRAN ILOMANTSI ON KARJALAN A
Niin mikä sitten on Kalrjalan B? No tietysti se on Jokistati.036- 035
- 034
- 029
MITEN SAAN AUTON MYYTYÄ?
Edunvalvoja on sitä mieltä, että auto pitäisi myydä, mutta miten saan sen myytyä?028- 026
NIIN KAUAN KUIN ON SINKKU
Seurustelussahan pitää olla mahdollisimman rehellinen ja tutustua toiseen kunnolla ennen kuin menee pintaa syvemmälle va324PARAS LÄÄÄKÄRIVITSI IKINÄ
Sanelma meni lääkäriin ja alkoi valittaa vaivojaan. Siinä menivät samalla tiedot lapsista ja lasten lapsita. Ynnä muista122