Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martti.komulainen
profiilit
martti.komulainen
martti.komulainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
C- mersu on toiminut edelleen ja kovasti olemme tyytyväisiä, erottuu massasta kuten CAPS LOCK netissä. Joskus sokeakin kana jyvän löytää.
30.04.2014 07:00
JR10 :SSÄ OLI SETÄNI YLIK LEEVI KOMULAINEN, OISKO KENELLÄKÄÄN TIETOJA ESIM ONKO MAINITTU MISSÄÄN KIRJOISSA SAMOIN SAMALTA KYLÄLTÄ OLLUT LTN TAI KAPTEENI SEPPO HÄNNINEN JOKA KAATUI ELOKUUSSA 1944.
24.09.2011 20:31
Kiitokset mielenkiinnosta. Noinhan se menee, mutta parempi varmaan treenata lihaksia kun on ensin hyvin ravittu koira sopivilla sapuskoilla. Näyttäs olevan nuo kuivamuonat paljolti koirakohtasia, eron huomaa aika lyhyellä ajalla. Parempilaatuiset ja vähän kalliimmat tulevat edullisemmaksi kun ajattelee esim.tarvittavan ruuan määrää ja vaikutusta koiran vointiin. Muutamia merkkejä olen kokeillut ja erot ovat olleet yllättäviä. Olen kuullut puhuttavan, että ruuan sulamisessa ois eroja riippuen syötetäänkö liha ja kuivamuona samaan vai eri aikaan, syönti varmaan onnistuu molemmilla tavoilla. Näin joutoaikaan on hyvä testailla eväitä ennen metsästysaikaa, sittenhän niitä annoksia on lisättävä kulutuksen mukaan.
17.04.2011 08:40
TERVEHDYS!
KIITOKSIA KOVASTI VAIVANNÄÖSTÄ KYSYMYKSIINI, ITSEKIN OLEN SITÄ MIELTÄ , ETTÄ HILJAA HYVÄ TULEE, MYÖS KASVUASIOISSA. ITSELLÄNI OLLEET KEVYEHKÖT TIIVIIT KOIRAT OVAT OLLEET KESTÄVIÄ METSÄSTYSKÄYTÖSSÄ JA RAAJAT SEKÄ NIVELET OVAT OLLEET PAREMMAT.
SEN TYYPPISILLÄ KOIRILLA PAINONOUSU EI OLE OLLUT ONGELMA, PIKEMMINKIN PÄINVASTOIN JA SIITÄ AJATTELIN AINEENVAIHDUNNAN EROJA KOSKA RUOKINNAT OVAT OLLEET SAMAA LAATUA. TÄYTYY PANOSTAA NYT RUOKINTAAN RASVAISELLA LIHALLA JA KOKEILLA JOTAKIN HYVÄLAATUISTA TEOLLISTA TUOTETTA, VAIKKAPA ROYAL CANIN.
HYVÄÄ KEVÄÄN JATKOA
TV MARTTI KOMULAINEN, KORVENKÄTKÖN KENNEL
23.03.2011 05:51
1 / 1