Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuppunen
profiilit
tuppunen
tuppunen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä määrittelemätön syömishäiriö on lääkäriltä saatu "diagnoosi", ei siis mikään oma keksimä nimitys=)
Ja itse olen hyvin päässyt eroon ruokailun täytteisistä ajatuksista, oireilen vielä toisinaan, mutta parempaan päin.
Ja minulla tähän "määrittelemättömään" sh:n ei niin totaalisesti ole koskaan liittynytkään ruoka- asiat, ehkäpä sen takia siis onkin määrittelemätön. Itse huomaan toisinaan bulimistiset ajatukset vieläkin nostavan päänsä, mutta ne eivät enään rajoita elämääni milläänlailla=)
Ja siis apua olen aikoinaan hakenut bulimiaan ja nyt tähän määrittelemättömään sh:n ja sitä suosittelen kaikille=)
25.07.2011 14:04
Kovasti tsemppiä teille kaikille!!! Päätöksestä se kaikki lähtee, kunhan vaan muistatte olla armollisia itsellenne, takapakkia ja huonoja hetkiä ihan varmasti tulee olemaan, mutta ette saa luovuttaa vaan uskoa tulevaisuuteen!
Itsellä tuntui aikoinaan olevan; yksi askel eteenpäin ja kaksi taaksepäin, mutta sinnikkyys tuotti tuloksia: omakuva parantunut ja "päänsisällä" jotain loksahtanut oikeille paikoilleen. Pitkään se vei, mutta kannatti=)
Suuri käännöskohta oli sairauden myöntäminen ja avun hakeminen, mitään niin vaikeaa en ole vielä eläissäin tehnyt, mutta helpotti paljon sen jälkeen.
Huomatkaa kaikki pienetkin edistysaskeleet ja tavoitelkaa pikkuhiljaa seuraavaa haastetta! Ei pidä odottaa yhtäkkistä parantumista, se vie aikaa...
24.07.2011 17:56
Joo, tukea olikin tarkoitus tarjota, ei todellakaan vertailla! Tarkoitin vertailulla sitä että sh:t pystyy verrata toisiinsa ajatusmaailmaltaan yms.
Ja niinkuin laitoin, tällähetkellä hyvältä näyttää ja positiivisella mielellä tulevaisuutta kohden=)
Mutta hyvä kun laitoit nettiosoitteenkin mistä apua löytyy!!!
Tsemppiä kaikille sh potilaille ( ja tietysti myös läheisille)
24.07.2011 17:23
Hei!
Bulimiasta olen selvinnyt, mutta tällä hetkellä kamppailen "määrittelemättömän" syömishäiriön kanssa, tosin aikas hyvällä mallilla tällä hetkelllä mennään. Luottavaisena tulevaisuuden suhteen, että kyllä tästäkin vielä päästään =)
Kysele ihmeessä tyttäreltäsi jos kiinnostaisi olla yhteydessä, vaikka en itse anoreksiaa olekaan sairastanut, uskon että kokemukset/tuntemukset ovat saman oloisia sh:sta riippumatta ja verrattavissa toisiinsa.
24.07.2011 12:32
Ei helvetti!!!
Jos täytyy vieraissa hypätä niin jokin todellakin on pahasti pielessä!!! Jos haluat vapaan suhteen, sovi se miehesi kanssa, ja jos asia ok kummallekkin niin siitä sitten vaan! Mutta anna miehellesi oikeasti vaihtoehto käydä vieraissa jos kerran sinulle olisi ok ja itse sitä harrastat! Ties vaikka suhteenne paranisi siitä=) Vieraissa hyppääminen ei todellakaan kuulu normi parisuhteeseen, vaan jotain on vialla jos jommankumman näin täytyy tehdä!
Enkä tiedä kertomisesta, mutta miksei toinen osapuoli saisi tietää että teet näin? Rehellisyyshän kuuluu parisuhteeseen, eikö??? Ja mikä on syy taustalla että käyt vieraissa? Huono seksielämä? Siihenkin voi vaikuttaa, esim. välineitä, asuja, yllytystä tai mitä nyt vaan keksii....
Itse pidän pettämistä raukkamaisena, syyt usein löytyy pettäjästä itsestään tai parisuhteen ongelmista mitä ei olla valmiita käsittelemään=(
23.07.2011 22:55
1 / 1