Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

77

1. Kiitokset Supernopeista vastauksista : )
    ..ja täällä aletaan opettelemaan...
    ...ai, niin jos "pääkäyttäjänä" teen tuon varmuuskopiontijutskan tekeehän nuo myös varmuuskopioinnin kaikilta perheen jäsenten tunnuksilta?

T:Jpe
  2. Moit!

Jos sulla on mahdollista, käy liikkeessä katsomassa kajakkeja. Kajakin painoon sinun kannattaa kiinnittää huomiota, jotta jaksat nostaa sen auton katolle. Mun Sit-on-Top kajakin heivaa helposti katolle, mutta liki viisimetrisen lasikuituinkkarin joutuu jo punnertamaan..
    Toinen ratkaistava asia on tilantarve varusteille, yön yli retkeilyä, tai useamman, kalastushärpäkkeet...

Kuljetukseen käytetyt kattotelineet ja kajakkipidikkeet taivuttelee itsekin.

Muovikajakit eivät ole huonoja merellä. Itse melon Sit-on-top kajakilla kalassa sisä- ja merivesillä. Minulla on Teksportin 330 Anglerj oka on erittäin mielyttävä ja suorakulkuinen kajakki.
    Sit-on-top kajakki on minusta mielyttävämpiä kuin perinteiset aukkopeitteellä suljettavat kajakit. Aukkopeitteellisessä vartalo kylpee hiessä navasta alaspäin aurinkoisella kelillä.
    Perinteinen kajakki on nopeampi kulkuinen. Mutta kyllä sit-on-top'llakin kehtaa meloa sen pari mailia rannasta ongelle...ja pitempiäkin retkiä..