Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marko.oinas
profiilit
marko.oinas
marko.oinas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vittu, etkö tajua.Saatanan siviili. Pullon korkki oli silloin arvokas, saattaa se sullekki tulla arvokkaaksi,toivon ettei tule
05.07.2014 15:38
provo. silloin ku vanhempas oli pieniä, ei ollut kuin kahta juustoa, edam ja emmental. Jogurttia oli myös kaksi lajia, mustikka ja mansikka.Maitoja oli yksi:kulutusmaito. Tämä kertoo huonosta provosta. Coca Colan lasipullokin oli aarre!
05.07.2014 14:14
Ei onnistu pelkän potikan avulla. googleta motor speed control schematic tai osta valmis rakennussarja esim Partcolta(suomalainen),tai osta valmis moottorin säätöyksikkö.
20.03.2012 16:47
Niin totta.
04.08.2011 16:04
Vankeinhoitolaitos valittaa, että vangit tulee kalliiksi. Minulla on ratkaisu. Ulkoistetaan vangit kiinaan tai venäjälle siperiaan. Vuoden tuomio olisi alaraja. Kyllä Vanja vartioi 100 eurolla sen aikaa, mitä täällä 10000 eurolla. Bonuksena tulisi pelote vaikutus.
04.08.2011 15:55
Ne on jaettu jo silloin kun afrikka löydettiin, katso afrikan karttaa. Tietoa löytyy myös KVG afrikan historia.(KVG=katovittugooglesta).
29.07.2011 18:48
jou man!
Afrikassa on ollut nälänhätä niin kauan kuin valkoinen lähetys saarnaaja saapui mantereelle.
Sen sijaan, että syntyvyyttä olisi säädelleet luonnonlait, ulkomaiset "humanitaariset järjestöt" ovat pitkittäneet kärsimystä vuosikymmenestä toiseen, ja luoneet alueen, joka ei yksinkertaisesti pysty elättämään nykyistä populaatiota.
Auttamisesta on tullut teollisuudenala, joka toimii hyvinvoivan ihmisen omallatunnolla, ja eliitti kerää voitot.(Geldof,Bono, MTV3,YLE ja muut veropakolaiset).
Oi Jumal' auta! -70 luvulta asti olen nähnyt tämän toistuvan tasaisin väliajoin.
On järjetöntä tappaa joka päivä lapsia vain sen takia, että järjestön työntekijöillä on töitä ja me muut saamme nukkua rauhassa yöt heittämällä miljardeja ikuiseen kaivoon. vittu, lähettäkää niille edes kortsuja!!
29.07.2011 18:29
Mies joutuu maksamaan loppujen lopuksi, tavalla tai toisella.
29.07.2011 16:50
Keittiöveitset on kiellettävä! (Ylivoimaisesti yleisin tappoväline, ennen oli Mora)
29.07.2011 16:31
Joo, fasismia se on vihreä ja punainenkin fasismi.
29.07.2011 16:16
Minulla oli sama juttu, näin painajaisia, "kaasuihmisiä". Onneksi äitini oli lujahermoinen ihminen, ja rauhallisesti,minulta kysemällä otti yksityiskohtaisesti selvää mitä näin. Kävi selväksi, että hän tietämättään "peilasi" minuun kaikki painajaiset, toiveet ja uskomukset. Äidin ja lapsen "napanuora" ei katkea edes toisen kuoltua. Olen nyt 42v virkamies, ja äitini kuoli aikoja sitten. Silloin tällöin, kun kuumeeni nousee yli 39, näen "kaasuihmisiä", mutta ei niitä tarvi pelätä. Älä sinäkään tee lapselle siitä suurta numeroa. Jos sinä et pelkää, todennäköisesti lapsesikaan ei pelkää.
07.07.2010 20:40
1 / 1