Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anteropeltonen
profiilit
anteropeltonen
anteropeltonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen 67 v ja kärsinyt samasta vaivasta melkein koko ikäni ja koska olen ohitusleikattu en pyynnöstäni ole saanut lääkäreitä kirjoittamaan Priligyä itselleni ja nyt kysynkin että eikö se auttanut ollenkaan kun sitä on niin kehuttu tälläkin palstalla.
Viitsisitkö kertoa tarkemmin
07.03.2014 19:38
Kolmeen päivään en ole päässyt postiini. suomi24 usein häiriöitä, liekö samaa muilla?
19.03.2013 13:55
Kun ei vain olisi samanlainen muoti ilmiö kuin koulukiusaus,-kaikki ovat olleet koulukiusattuja!
Tunnen eräänkin tunnetun Suomalaisen kirjailijan joka väittää olleensa koulukiusattu, vaikka kuului luokan velmuihin ja oli suuna päänä joka asiassa ja ei varmaan ollut koulukiusattu. Olen varmistanut asian kyselemällä muiltakin luokkamme oppilailta, jotka kaikki ovat purskahtaneet nauruun moisen väitöksen kuultuaan, mutta kun on hienoa olla ollut koulukiusattu ja silti menestyä elämässä. Parikkikin ehkä kuuluu niihin itsensä peilaajiin pitkän tukkansa kanssa että epäilen suuresti varsinkin kun saman valmentajan valmentama kuuluisa kolmiloikkaaja kertoi aivan toista! Mene ja tiedä?
01.05.2011 20:21
Olin kiitollinen roacutanin antamasta avusta ja ihmettelin itsekseni että miksi lääkärit eivät suosittele lääkettä jokaiselle aknesta tosissaan kärsiville kun se minusta oli erinomainen lääke ja koska minulla ei ollut mitään haittavaikutuksia. Söin lääkettä kuusi vuotta, tosin pienensin annostusta sitä mukaa kun vaivat vähenivät, mutta lopetta ei kestänyt vaan vaivat palasivat 2-3 viikon sisällä. Sitten apteekkiin tuli nuori harjoittelija joka ei suostunut uusimaan reseptiä ja jouduin menemään ihotauti lääkärille joka kauhistui kuultuaan syömästäni ajasta ja vaihtoi lääkkeen oricykliiniin, on kuulema vaarattomampi aine, sitä minun on nyt syötävä lopun elämämän sillä talirauhas tulehdus päänahassa palaa heti jos lopetan.
Myrkyistä huolimatta kiitollinen avusta molemmille lääkkeille!
12.07.2010 17:36
1 / 1