Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Onko erikseen hengellisiä ja muita asioita. Mielestäni kaikilla asioilla on ensin henkinen puolensa ja siten aineellinen tai muu teko joka näkyy toiminnassa ja seurauksista. Se henkinen puoli on ensin sen yksityisen ajattelijan mielessä ja tekee siellä sen minkä arvon ajattelija asialle antaa. Joskus ajatus muuttuu tekemiseksi ja seuraukseksi. Ei ajatus lakkaa olemasta ennen kuin ajattelija on sovinnossa ajatuksensa kanssa. Hetkittäin monet ajatukset tietenkin unohtuvat.
    Kaunaisia ajatuksia pohtiva jakaa kaunaisuutta nykysanonnan mukaan "kehon kielellä" ainakin usein aivan verbaalisestikin, rakastava taas rakkautta.
    Joten ajatuksensa muodon mukaan jokainen kokee elämänsä sen mukaan mitä ja miten kussakin tilanteessa "kylvää" omaan mieleensä mielikuvia ympäristöstään ja ihmisistään.
    Se ei ole oikein eikä väärin. Niin vain on. Se on laki joka ei muutu äänestyspäätöksin.

Päästään loppupäätelmään. Annan ajatukseni sinusta anteeksi itselleni. Tiedän sinussa olevan Jumalan ajatuksen kuten jokaisessa on. Kiitollisena tästä jaan anteeksiantavalla mielellä itselleni ja sinulle hyvinvointia ja iloa joten saan vastalahjaksi sinulta hyvinvointia ja iloa.
  2. Jumala on MIELESSÄSI. Tämä on Jumalan vastaus minulle enkä mitenkään voi edellyttää että kukaan muu ymmärtäisi saati tietäisi mitä tämä lause minulle ja minussa herättää ja vaikuttaa.
    Omatunto on hyvä käsite mutta siitäkin monet sanovat että se on se mitä minulle on opetettu, jolla tarkoitetaan mm. että silloin se ei ole Jumalan ääni minulle vaan niiden opettajien uskomusten mukainen opetus.
    Jumalan ääni on se rakkauden ja hyväksynnän kokemus tässä hetkessä itseäni ja jokaista sinua kohtaan: Namaste on tervehdys jossa mielestäni hyvin kuvataan ett tervehdin Jumaluutta sinussa