Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maailma+on+illuusio+-+virheellinen+havainto++-+hologrammi.+Kukaan+ei+näe+samaa+maailmaa+kuin+hänen+kaverinsa.
Koetappas+mennä+kaverisi+silmämuniin+jota+näkisit+saman+minkä+hän.+Koetappas+ottaa+muutama+askel+hänen+saappaissaan.
Ei+tätä+kukaan+usko+niin+itsestäänselvää+kuin+tämä+onkin.
Anteeksianto+on+tarjolla+oleva+ja+ainut+ratkaisu.+Niin+kauan+kuin+uskomme+olevamme+erillisiä+tarvitsemme+anteeksiantoa.
Olen+aina+jonkun+"edessä"+jonkun+"tiellä"+aina+käytän+väheneviä+luonnonvaroja+itsekkyyteni,+erillisyyteni+ylläpitämiseksi.
Aika+hyvä+tarina+on+tuo+Epärehellinen+huoneenhaltija+kertomus.+Te+jotka+olette+lukeneet+Raamattua+tietävät+mistä+on+kysymys:
Anteeksiannosta!!
30.06.2021 10:51
Tärkeintä+näyttää+olevan+että+ymmärretään+vastapuolen+olevan+väärässä.+Mistä+saadaan+vastapuoli+jos+ollaan+samaa+mieltä
Saatat+uskoa,+että+olet+vastuussa+siitä+mitä+teet,+
mutta+että+et+ole+vastuussa+siitä,+mitä+ajattelet.
Todellisuudessa+olet+vastuussa+siitä+mitä+ajattelet,
koska+ainoastaan+ajattelun+tasolla+voit+tehdä+valintoja.
Se+mitä+teet,+on+peräisin+siitä+mitä+ajattelet.
Siunattua+Juhannusta+joka+puolelle+ja+myös+kokonaisuudelle
25.06.2021 16:56
Usko+Jumalaan+joka+haluaa+tappaa+lapsiaan,+on+lähtökohta.
Seurauksena+on+usko+että+tappamalla+ihmisiä+voidaan+jokin+ajattelutapa+hävittää+olemattomiin.
Lopulta+loputon+tappaminen+tuo+oivalluksen,+ihmisen+tappaminen+ei+ole+mikään+ratkaisu.
Sen+tietää+myös+Jumala.
Kristillisyys+joka+vakuuttaa+Jumalan+tappaneen+poikansa+joutaa+rpomukoppaan.+Sitten+voidaan+miettiä+onko+ihmisellä+oikeus+tappaa+toista+ihmistä
04.06.2021 14:05
Totuus+ei+taistele+illuusioita+(harhoja)+vastaan,+eivätkä+illuusiot+(harhat)+taistele+totuutta+vastaan.+Illuusiot+(harhat)+taistelevat+ainoastaan+keskenään.+T-23.I.7:3-4
24.05.2021 17:21
piti+olla+++-+elämä+on+luomista
10.05.2021 17:32
jokainen+valitsee+itse+eli+jokainen+opettaa+itse+itseään,+kertotaulu+on+itse+painettava+mieleensä+jne...
09.05.2021 13:07
Kumoaa+tai+ei.+Se+on+lukijan+mielessä+minkä+tekee.
Kuten+raamatun+tekstit,+nekin+ovat+sitä+miten+tekstien+kirjoittajien+on+ollut+mahdollista+kuulemansa+ymmärtää.
On+merkillinen+uskomus+että+opettamalla+voidaan+määrätä+miten+yksilö+ajattelee,+kyllä+jokaisen+ajatus+kulkee+aina+omia+polkujaan,+lukipa+raamattua+tai+mitä+tahansa.
Tällätavoin+todistin+jo+ennen+koronapiikkiä.+Mengle+uskoi+pystyvänsä+rakentamaan+alaisensa+ajatukset+haluamallaan+tavalla,+no+ehkäpä+nykyinen+eurooppa+on+juuri+siksi+selainen+kuin+on,+kiitos+Menglen+tai+raamatun+tai+Veikko+Lavin+jokainen+valitsee+itse
09.05.2021 13:05
noin+kuukauden+päivät+ihmeteltyäni+omastapuolestani+totean+että+johonkin+on+kuitenkin+luotettava.
Ilman+luottamusta+elämä+on+mahdotonta.+raha+perhe,+omat+voimat,+oma+järki,+oma+elämä,+tulevaisuus+jne...+johonkin+näistä+tai+tähän+suuntaan+on+jonkinlainen+luotamus+oltava
Osa+ihmiskunnasta+sanoo+luottavansa+Jumalaan,+mitä+se+lieneekään,+osa+taas+tieteeseen+vaikka+sekin+pakenee+joka+sekuntti+taas+uuteen+vielä+viisaampaan+selitykseen
Oma+uskontunnustukseni+on+Uskon+Rakkauteen+joka+minun+mielikuvissani+tarkoitta+uskon+Jumalaan.+Jumala+on+Rakkaus.+Rakkauteni+pyrin+ilmaisemaan:+Hyväksyn+jokaisen+sellaisena+kuin+hän+on.
Olen+itse+jäävi+mittaamaan+kuinka+paljon+ajatuksissani+on+epäilyä?
02.05.2021 15:17
jatkuu...
On+olemassa+kirja+nimeltä+”Christ+in+Contrete”+😊+”Kristus+valettuna+betoniin”,+kirj.+Pietro+di+Donato,+ei+suom.).+Se+on+kuin+elämä+kuolleessa+muodossa,+kuin+pysähtynyt+kuva+jostakin+jatkuvasti+muuttuvasta.+Jos+kehität+täydellisen+selkeän+selityksen+Kurssin+tarkoituksesta+tai+mistä+tahansa+totuudesta,+silloin+menetät+totuuden.+Se+on+kuin+valokuva+joesta;+se+mikä+näkyy+kuvissa,+on+kauan+sitten+mennyt+menojaan.+
Totuus+on+sinussa.+Se+on+elävä.+Se+on+muuttuva+–+joka+ilmentää+ikuisesti+itseään+olemisesi+täyttymyksenä.+Tulet+kokemaan+monia+heräämisiä,+kunnes+Kurssi+ei+enää+lisää+selkeyttäsi+sen+ilmaistessa+itseään+sinulle.+Toisin+sanoen,+Kurssi+ei+ole+niin+kapea-alainen,+että+voisit+käydä+läpi+vain+osan+heräämisprosessistasi,+minkä+jälkeen+Kurssista+ei+olisi+sinulle+hyötyä.+Totuus+on+kuitenkin+sisimmässäsi.+Se+ei+ole+Kirjassa.+Kirja+on+olemassa+tukeakseen+selkeämpää+kokemusta+Totuudesta,+siitä,+mikä+sinä+olet.+Sinä+olet+Totuus+kirjoitettuna+isolla+alkukirjaimella;+yksilöllisyydestäsi+tulee+Jumalan+Läsnäolon+läpäisemää.+++
Älä+anna+minkään+kirjan+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+kirkon+opin+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+filosofian+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+tieteen+tulla+keskipisteeksi.+SINUN+kokemuksesi+Kristuksen+kaltaisuudesta,+sinun+kokemuksesi+Omasta+Todellisuudestasi+vääristymättömänä+Isän+Läsnäolona;+sen+pitää+pysyä+keskipisteenä.+Tieteen,+uskonnon+ja+filosofian+tulee+tukea+sitä.+Muutoin+niitä+käytetään+Todellisuuden+kieltämisen+tai+siitä+harhauttamisen+välineinä.+Pyhä+kirja+on+kirja,+joka+paljastaa+kaikkinaisuutesi.+Sinä+olet+se,+joka+on+ihailun+ja+kunnioituksen+arvoinen.+Pyhä+kirja+on+vain+paperia+ja+mustetta,+mutta+sen+ajatuksissa+on+elävyyttä+silloin,+kun+tunnistat+siitä+oman+jumalallisuutesi.+Anna+siis+oman+jumalallisuutesi+tunnistamisen+olla+kirkkaana+keskipisteenä.+
(SaNi)
Linkki+englanninkielisille+sivuille:+
www.nwffacim.wordpress.com
nwffacim.wordpress.com
www.nwffacim.wordpress.com
22.04.2021 21:33
Mitenkäs+tuo+huippu+urheilu.+Lähdetäänkö+voittamaan+epäilemällä.
Kun+halutaan+tuloksia+on+epäilys+haitaksi.+Usko+on+epäilyksen+vastakohta+enkä+nyt+tarkoita+ainoastaan+jumaluskoa,+elämänuskoa.+Kyllä+urheilussa+on+uskottava+itseensä.+Minä+olen+se+joka+on
09.04.2021 17:09
He+ovat+täällä+itseään+varten.+Heidän+kaltaisiaan+on+oltava+koska+Heitä+on.
Vain+taistelemalla+omien+käsitysten+sä+puolesta+jokainen+lopulta+saa+taistelusta+kyllikseen
05.04.2021 14:22
Mistä+ihmisen+mieli+on+lähtöisin?+Niinpä,+aivoista.
Ihminen+on+lähtöisin+aivoista,+siinähän+se+tuli.+Jumalan+aivoista.
Minun+Jumalani+ei+ole+hamaapartainen+ukkeli+pilvenreunalla+vaan+Henki,+Rakkaus,+Ilo
04.04.2021 10:32
Mitä+on+Jeesuksen+kanssa+kilpailu+tai+miten+Jumala+on+sietämätön,+eikö+juuri+nämä+ajatukset+todista+kirjoittajasta.+Ei+kukaan+voi+todistaa+muusta+kuin+omasta+ajattelustaan,+en+ainkaan+minä,+toki+voin+kopioida+mutta+nekin+kopiot+on+minun+valintojani
Rakkaudella
01.04.2021 12:32
Mielestäni+vai+Jumala+eli+kaikenkattva+ikuinen+ajaton+tietoisuus+pystyy+sallimaan+kaikki+mahdolliset+väittämät+eli+unet:
Sovitappa+tätä+kaikenkatavuutta+mihin+tahansa,+lopulta+törmää+valintaan+kahden+voiman+välillä+on+tai+ei+ole+ja+Jumala+on+läsnäolo+molemmille
Raamatun+teksteilä+voidaan+todistaa+mitä+tahansa+puoleen+tai+toiseen,+minulle+on+jäänyt+mieleen+seuraava
Moooseksen+kirjasta
2:21+Niin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+raskaaseen+uneen,+ja+kun+hän+nukkui,+otti+hän+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+täytti+sen+paikan+lihalla.
Hassunkurinen+lause+mutta+kukaan+ei+ole+kertonut+laajemmin+heräämisestä,+joten+voin+päätellä+että+olemme+unessa+ja+uskomme+olevamme+erillisiä.
(Korona+osoittaa+melko+suurta+yhteenkuuluvuutta+(:
01.04.2021 12:28
Jumalan+ja+myös+ihmisten+olemassaolo+todistetaan+kokemusten+kautta
Tässä+on+sellainen+ongelma+että+jokaisen+todistus+pätee+vain+häneen+itseensä+Loputon+väittäminen+jatkuu+että+todistajan+todistusta+vähätellään+jolloin+itse+asiasta+päästään+eroon
Vain+oma+kokemus+on+mahdollinen+todistus,+näin+on.+Siitä+seuraa+kysymys,+minkä+kokemuksen+yksilö+kokee+todistavan+Jumalasta.+Edelleen+vain+yksilö+itse+pystyy+sen+määrittelemään.+Kukaan+ei+voi+toisen+puolesta+kokea+mitään.
Tästä+taas+joutuu+lopulliseen+ristiriitaan+luterilaisuden+kanssa+kun+siellä+Jeesuksen+kokemuksen+väitetään+suorittavan+tai+toteuttavan+ihmisen+pelastuksen.
Miksi+minulla+on+elämä+kun+sen+on+joku+jo+"pelastanut"
Menee+ohi+aloituksen
01.04.2021 10:57
Olisi+hyvin+tarpeellista+ymmärtää+että+raamatun+tekstit+ovat+symboliikkaa.
Mennä+edellä+=+oivaltaa+aiemmin
Älä+katso+taaksesi+muutut+suolapatsaaksi+(Lootin+vaimo)+=+älä+takerru+menneisyyteen,+ethän+autoakaan+aja+eteenpäin+katsomalla+peruutuspeilistä??
Nainen+kaivolla++Mene+älä+enää+tee+syntiä+=+älä+enää+erehdy
mooses5+.+Älä+keitä+vohlaa+emänsä+maidossa.+=+älä+syyllistä+äitiä,+vanhempia,+lapsensa+virheistä
jne.
Ihmeiden+Oppikurssissa+näitä+on+avattu
13.03.2021 17:14
Hyvä+selvennys.+
Toivoa+sopii+että+mahdolliset+uudet+kaivokset+toisivat+myös+tuloja+eikä+ainoastaan+muutamia+pienpalkkaisia+työpaikkoja
50luvulla+jo+tiedettiin+että+jos+työ+olisi+tuloksekasta+herrat+sen+tekisivät
Nykyinen+tiedotuskäytäntö+jumaloi+työpaikkoja+jokin+ristiriita+siinä+on.
06.03.2021 20:31
Empiirinen+tai+kuvitteellinen+tiede+ei+osaa+selittää+mistä+ajatukset+tulevat.
Psykologia+tuntee+piilotajunnan.
Kristinuskon+alkutekijät+siis+ne+jotka+kirjoitivat+raamatun+päättivät+kieltää+"entisen+elämän"+ja+varsinkin+nämä+myöhemmät+tulkitsijat+vahvistivat+käsitystä+yksilön+ainutkertaisuudesta.
Mistä+siis+ajatukset+tulevat,+miksi+joku+osaa+sitä+sun+tätä+ja+toinen+taas+jotain+aivan+muuta+sisarustenkin+kesken.+Empiirinen+tutkimus+ei+voi+tälle+tosiasialle+mitään.+Selityksiä+kyllä+sikiää+ja+jotkut+ovat+aivan+hyviä+selityksenä:
Kuitenkin+kaikki+mitä+tapahtuu+tapahtuu+nyt,+menneisyydessä+ei+tapahdu+eikä+tulevaisudessa+tapahdu+mitään.+Elämä+tapahtuu+nyt.
Yksilö+on+ainutkertainen,+tietoisuus+on+ikuinen+yksilön+ominaisus+ja+kaikille+yhteinen
26.02.2021 10:33
...+Jos+he+kirjoittavat+ohjelmaan,+että+2+2=7,+niin+aina+silloin+kun+näppäilet+2+2+saat+tulokseksi+7.+Jos+ohjelmoijat+jostakin+kieroutuneesta+syystä+kirjoittaisivat+ohjelman,+jossa+joka+kerta+kun+näppäilet+kirjaimen+A,+niin+ruudulle+ilmestyy+E.+Asiaa+ei+auta,+vaikka+kuinka+monta+kertaa+yrittäisit.+Näin+sinun+tietokoneesi+on+käsketty+tekemään.+Tämä+tapahtuu+aina+siihen+saakka,+kunnes+ohjelmaa+muutetaan.+Muutoin+et+koko+aikana+todellakaan+tarvitse+ohjelmoijaa.
Vastaavasti+et+löydä+rauhaa+tässä+maailmassa,+et+yksilönä+etkä+kollektiivisella+tasolla,+jos+syyllisyydestä+tehtyä+ohjelmaa+ei+muuteta.+Mitään+ei+tapahdu,+ennen+kuin+pääset+takaisin+mieleesi+ja+kun+soitat+kyseisen+ohjelman+ohjelmoijalle.+Ellet+pääse+takaisin+mieleesi+ja+valitse+uutta+ohjelmoijaa+nykyisen+mielenvikaisen+ohjelmoijan+tilalle,+jatkat+A:n+näppäilemistä+ja+saat+E:n.+Jatkamme+ajatteluamme,+jonka+mukaan+olemme+rakastavia+ystävällisiä+ja+myötätuntoisia,+kun+todellisuudessa+olemme+vihaisia+ja+arvostelevia.
Tätä+Jeesus+tarkoittaa+Opettajan+käsikirjassa,+missä+on+toinen+vaikeasti+ymmärrettävä+kohta,+kun+Hän+sanoo,+että+se+ei+näytä+ihmisten+mielestä+olevan+samalla+tavalla+hyökkäämistä+ja+vihaa,+jos+esittää+vihamielisen+kysymyksen+(T-27.IV).+Kysymys+on+juuri+siksi+vihamielinen,+koska+se+sisältyy+ohjelmointiimme,+emme+yksinkertaisesti+vain+tiedä+sitä.+Ajattelemme+olevamme+rehellisiä,+tiedonhaluisia,+ystävällisiä+ja+myötätuntoisesti+sympaattisia.+Kuitenkin+aina+kun+näemme+jonkun+toisen+kehon+olevat+erillinen+meistä,+me+sanomme,+että+erilaisuus+on+todellista.+Tätä+kutsutaan+Rukouksen+laulu+pamfletissa+”tuhoavaksi+anteeksiannoksi”+ja+”erilaisuutta+lisääväksi+parantamiseksi”.+Tämä+on+parantumattoman+mielen+tunnusmerkki.+Luulemme,+että+meillä+on+jotakin+sellaista,+jota+jollakin+toisella+ei+ole+ja+vaikka+meillä+saattaa+todella+olla+tiedossamme+se,+mitä+toiselta+ihmiseltä+puuttuu,+tämä+tieto+ei+kuitenkaan+ole+paranna+asiaa.+Ainoa+parantava+asia+on+oman+esimerkin+avulla+opettaminen:+Ainoa+mielekäs+olla+avuksi+parantajana,+on+toimia+esimerkkinä+sellaisesta+ihmisestä,+jonka+oma+suunta+(merkitystensä+ja+päätösten+suhteen)+on+muuttunut+siten,+ettei+enää+hän+itse+usko+minkäänlaisiin+painajaisiin+(T-9.V.7:4).
Tämä+on+parantuneen+parantajan+-+parantunut+mieli.+Mielet,+jotka+eivät+itse+ole+parantuneet+ajattelevat,+että+parantavia+asioita+ovat+heidän+viisautensa,+heidän+kätensä,+se+miten+he+rukoilevat+ja+heidät+erityiset+taitonsa.+Tämä+on+hyökkäävää,+sillä+se+vahvistaa+juuri+sitä+ajattelujärjestelmää,+joka+on+ongelman+lähde.+Tämä+on+syytä+vielä+toistaa:+”Ainoa+merkityksellinen+parantajan+tapa+olla+avuksi,+on+toimia+esimerkkinä+sellaisesta,+jonka+oma+suunta+on+muuttunut+siten,+ettei+hän+enää+usko+minkäänlaisiin+painajaisiin.
Painajaisten+ytimessä,+niin+kuin+kaikissa+ilmiömaailman+kokemuksissa,+on+usko,+että+Jumalasta+eroaminen+on+todellista+ja+että+erillisyys+ja+erilaistuminen+ovat+todellisuutta.+Tämä+tekee+minusta+sinuun+verrattuna+erilaisen.+Jos+olet+sairas,+minä+olen+asiantuntija,+joka+voi+parantaa+sinut.+Jollakin+muodon+tasolla+tämä+saattaa+pitää+paikkansa,+enkä+kehota+sinua+pidättäytymään+avun+antamisesta.+Sinun+ei+kuitenkaan+pidä+ajatella,+että+se+on+parantamista.+Älä+hetkeäkään+ajattele,+että+se+veisi+sinut+kotiin,+tai+että+se+tekisi+tyhjäksi+sinun+syyllisyytesi+ja+mikä+tärkeintä:+älä+ajattele,+että+se+tekisi+tyhjäksi+sinun+uskosi+syyllisyyteen
16.02.2021 13:02
Siilinjärven+Euroopan+suurin+foforikaivos+myytiin+onneksi+norjalaisille+he+osaavat+lyödä+rahoiksi
Saatiin+sieltäkin+muutamalle+puolalaiselle+putkimihelle+TYÖPAKKA
15.02.2021 12:34
4 / 121