Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
strap_on_naista
profiilit
strap_on_naista
strap_on_naista
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
73
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+se+tussu+pitäisi+olla+edelleen+ykkönen.+Nimenomaan+vaihtelua+se+peppu+on,+tai+ainakin+pitäisi+olla.++Miehenä+on+ihanaa+saada+tiukkaa+tavaraa+mutta+rajansa+kaikelle,+ei+makeaa+mahan+täydeltä.++Muuten+siitä+tulee+liian+arkista+ja+jokapäiväistä..
01.03.2017 10:21
Punapäät+ovat+seksikkäitä..+Siihen+vielä+hieman+pisamia+niin+avot!+Mistä+sellainen+nainen+löytyisi??
25.02.2017 22:39
Täytyy+olla+pullossa+kasvanut+jos+meinaa+vuokrata+Helsingistä+kolmion+merinäköalalla+muutamalla+satasella..+Haloo+hei??+Vallillassa+pienvaraston+1,5+neliön+koppi+maksaa+69€/kk+ja+siitähän+on+helppoa+siirtää+pilkkua+jotta+voi+tietää+hieman+hintatasoa+Helsingissä.
05.09.2016 01:13
Kyllähän+noita+miehiä+löytyy,+se+ei+ole+mikään+ongelma.+Se,+että+löytää+täyspäisen+niin+voi+olla+sitten+jo+toinen+juttu.++On+vapaita+miehiä+jotka+haluavat+vain+seksiseuraa+tai+jopa+vakituista+seksiseuraa+mutta+jos+tälläisessä+tapauksessa+laittaa+ilmoituksen+johonkin+niin+varmaan+noin+95%+naisilta+tulleista+vastauksista+on+maksullisilta+naisilta.
Minä+olen+liikkunut+ilmeisesti+aina+oudoissa+piireissä+vaikka+olen+mies+ja+olen+töissä+miesvaltaisella+alalla,+niin+koskaan+20+vuoden+työurani+aikana+en+ole+koskaan+kuullut+kenenkään+miehen+kertovan+omasta+seksielämästään,+saatika+parinvaihdoista,+ryhmäseksistä+yms.+enkä+varsinkaan+koskaan+ole+joutunut+tilanteeseen+että+olisi+pyydetty+johonkin+kimppaan+mukaan.+Olen+aina+pitänyt+tuollaista+toimintaa+vain+fantasiana+tai+elokuva-alan+tuotantona.+Mutta+ilmeisesti+se+on+oikeassakin+elämässä+mahdollista??
05.09.2016 00:37
Rehevämpi on seksikkäämpi! On mahtavaa jos rehevä nainen ratsastaa. Ja rehevän naisen viivaa on kiva nuolla ja takaapäin on kiva työntyä sisään, ottaa leveistä lanteista kiinni ja työntyä sisään. Mutta tietysti kaikki muutkin käy.
26.11.2015 22:14
Tuollainen fantasia on ainakin minun mieleen ja haluaisin toteuttaa sen, ja monta kertaa. Itse olen mies, mutta puuttuu vain nainen joka hyväksyisi ja haluaisi tälläisen leikin. Ja siitä voisi myös mennä pitemmälle..;o)
26.12.2014 21:27
Olen 38v vapaa mies jota kiinnostaisi päästä vakiseuraksi naiselle tai parille. Mutta aikaisempaa kokemusta kolmannesta pyörästä ei ole joten miten tälläisessä tapauksessa pitäisi lähteä liikkeelle? No ensin tietty pitäisi löytää pari jonka kanssa synkkaa mutta entä sitten? Ensi katsoa heidän touhua ja sitten itse mukaan? Miten yleensä se ensimmäinen kerta kimpassa tapahtuu?
07.12.2014 23:30
Olen liki 40v vapaa mies joka on saanut elämänsä parasta seksiä vanhemmilta naisilta. Nyt vapaana olisi todella mahtavaa löytää päälle 50v nainen jonka kanssa voisi säännöllisesti harrastaa seksiä. Vanhemmilla naisilla on kokemusta, vapautta ja avoimuutta.
07.12.2014 23:14
Se on vaihtelua seksiin. Oma osa on siinä että sillä saa leikkiä, venyttää ja rentouttaa.. Paljon liukkaria, sormi sitten kaksi ja kolme, ehkäpä joku dildo jne. Ja omakohtaisesta kokemuksesta että on tiukempi kuin A-rappu. Ja tasapuolisuuden nimissä on mahtavaa saada naiselta kumikyrpää.. :o)
02.10.2014 20:41
Vähän kaukana.. Vaikka seksi onkin kivaa, niin ei sen takia viitti hirmuisesti matkustaa. Pk-seutu alueena.
29.12.2013 16:45
Nyt olisi nimimerkkikin jos joku nainen haluaa kekustella lisää aiheesta.. :o) Eli olen keskustelun aloittaja.
21.12.2013 20:44
Ite olen vapaa 37v mies joka haluaisi säännöllisesti peuhata naisen kanssa, mutta jotenkin vakituisen seksiseuran löytäminen on vaikeaa. Oman avopuolison löytäminen olisi kaikista parasta, mutta elämäni on niin kiireistä ja hektistä ettei kukaan nainen sellaista kauaa jaksaisi katsoa, mutta jos vakaiseuran jostain löytäisi.. :o)
21.12.2013 20:39
Aihe on mielenkiintoinen, mutta vielä mielenkiintoisempi on asia että keskustelevatko naiset (työkaverit, ystävät) ihan oikeasti tälläisistä asioista?? Siis kuka harrastaa peppuseksiä ja kuka ei?
Itse olen 37v mies joka pitää peppuseksistä, saavana mutta myös antavana osapuolena, mutta vain naiselle jolla on käsissään tai vyötärölle kiinnitetty dildo. Olen ollut koko työelämäni miesvaltaisella alalla, töissä firmoissa joissa on vain miehiä työntekijöinä, koskaan minulla ei ole ollut yhtään naistyökaveria. Mutta meillä ei ole koskaan ollut mitään tuollaista keskustelua kahvipöydässä tai minkäänlaisessa tilanteessa! Kyllä menisi kahvit väärään kurkkuun jos joku työkaveri aloittaisi tuollaisen keskustelun.. Siksi ihmettelen asiaa..
Mutta avoimuushan on hyvästä.
21.12.2013 20:20
4 / 4