Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

1285

1. "Älä+syytä+poikaa+isän+synneistä."Tämä+sai+minut+hymyilemään.+Synti+ei+ole+reaalimaailman+ilmiö,+mutta+epäeettiset+menettylytavat+ovat+tuomittavia.Syytekirjelmässä,+jossa+Trumpin+perheyhtiötä+syytettiin+rotuun+perustuvasta+syrjinnästä+vvuokrausotiminnassa,+mainittiin+nimeltä+Fred+Trump+Sr,+Fred+Trump+Jr+ja+Donald+Trump.+Donald+on+kuulunut+perheyhtiön+johtoon+vuodesta+1973+alkaen,+joten+hän+oli+osallinen+syrjintään.+Fred+Trump+Jr+juopotteli+itsensä+hengiltä,+jolloin+perheyhtiö+jäi+epääeettisten+menettelytapojen+jälkeen+yskin+Donaldille.+Fred+Jr+perikunnalle+ei+jäänyt+käteen+paljon+mitään.Donaldin+ja+Fred+Jr+sisko+(nimeä+en+muista)+oli+New+Jerseyssä+tuomarina.+Tuo+nainen+joutui+jääväämään+itsensä+aika+monesta+jutusta,+koska+hän+tavalla+tai+toisella+tunsi+aika+monta+syytettyjen+penkillä+istunutta+Donaldin+ystävää+ja+liiketuttua.Varsinainen+konnakopla+koko+perhe.
  2. George+L,Oikein+mielelläni+käyn+pitkät+tekstisi+läpi+vaikka+lause+kerrallaan.+Tuollainen+tekstin+vyöryttäminen+on+kovin+tuttua+kreationistien+kanssa+keskustelusta:+esitetään+niin+monta+absurdia+väitettä,+että+aika+ja+voimat+riitä+käymään+niitä+kaikkialäpi.+Minulla+on+kyllä+aikaa+ja+kommentoin+voimieni+mukaan.Mistä+siis+aloitetaan?+Yritetään+pitää+kommentit+kohtuullisen+lyhyinä,+jotta+muutkin+pääsevät+osallistumaan+keskusteluun.Minä+aloitan+nyt+vaikka+tästä:+Washington+Post+ei+nyt+millään+tavoin+ole+vasemmistolainen+lehti,+ei+edes+demokraattipuolueen+äänenkannattaja+kuten+virheellisesti+esitätt,+sillä+se+on+sitoumaton+lehti.WP:n+omistaa+nykyään+Amazonin+Jeff+Besoz+ja+hän+jos+kuka+on+oikein+kunnon+kapitalisti.+Kun+lehti+oli+Graham+suvun+omistuksessa,+niin+jo+silloin+WP+sivalsi+kunnolla+skeä+republikaaneja+että+demokraatteja.+Saatat+muistaa+Bob+Woodwardin+ja+Carl+Bernsteinin+Watergate-uutisoinnin.+Toinen+heistä+oli+republikaani,+toinen+demokraatti.Tuolloin+Ben+Bradleen+päät.oimittaja+kaudella+kyytiä+saivat+niin+demokraatit+kuin+republikaanit.+Yhdessä+New+York+Times+kanssa+WP+julkaisu+ns.+Pentagonin+paperit,+jotka+olivat+aika+raskauttavia+demokraattien+Vietnamin+sotaa+käsittelevän+poliitikan+kannalta.Myöhemmin+WP+mäiski+republikaaneja+Reaganin+aikaisen+Iran-Contra+skandaalin+tiimoilta+ja+demokraatteja+Billi+Clintonin+aikana+ensi.+ns.+Whitewater-skandaalin+tiimoilta+ja+tuo+skandaali+poiki+Clintonin+seksiskandaalin.+Sama+meno+jatkuu+nykyään.Mitä+tulee+minun+toimimiseeni+demokraattien+äänitorvena,+niin+huti+tulee+siinäkin.+Minä+kun+satun+olemaan+sitoumaton.+Olen+äänestänyt+niin+republikaaneja,+demokraatteja+kuin+sitoumattomia+ehdokkaita,+minulla+kun+nyt+sattuu+olemaan+äänioikeus+tuossa+maassa.MInkä+aiheen+haluaisit+ottaa+seuraavaksi+käsittelyyn?+Ole+mahdollsimman+spesifi,+jotta+pääsemme+asiassa+eteenpäin.+Vai+arvotaanko+seuraava+talking+point?+Onko+muilla+lukijoilla+mitään+mielipidettä+siitä,+mikä+George+L:n+esittämistä+seikoista+olisi+pohtimisen+arvoinen?
  3. Donald+Trumpilla+on+rasismista+pitkät+perinteet.+Oheinen+Washington+Postin+juttu+vaalikampanjan+2016+ajoilta+kertoo,+kuinka+Donaldin+isä+Fred+Trump+oli+KKK:n+kannattaja+ja+joutui+klaanin+järjestämän+mielenosoituksen+jälkeen+pidätetyksi.+Aikoinaan+Fred+ja+Donald+saivat+syytteet+myös+syrjinnästä,+kun+he+kieltäytyivät+vuokraamasta+asuntoja+mustille,+vaikka+nämä+täyttivät+kaikki+kriteerit.+Fred+ja+Donald+kiemurtelivat+syytteistä+irti+rahalla,+mutta+jatkoivat+samaa+syrjintää+vähemmän+näkyvästi.https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/02/28/in-1927-donald-trumps-father-was-arrested-after-a-klan-riot-in-queens/?utm_term=.1e1681f1c6f8
  4. "Oikeistolaisia+aatteita+ovat+muun+muassa:+pieni+valtionhallinto,+matala+verotus,+yksilönvapaus,+sananvapaus,+vahva+armeija/maanpuolustus+-+mitä+pahaa+näissä+aatteissa+on?"George+L,+näihin+seikkoihin+sinulle+ja+muille+olen+vastannut+jo+aiemmissa+ketjuissa.+Olen+myös+tuolloin+selvittänyt,+miksi+tuo+republikaanien+hellimä+ajatus+pienemmästä+hallinnosta+ei+oikein+voi+edes+toimia+liittovaltion+tasolla.+Edelleen+trickle-down-+talous+ei+ole+toiminut+missään+eikä+koskaan,+eikä+ole+viitteitä+siitä,+että+asiaan+olisi+tulossa+muutos.Sellaisena+kuin+oikeistolaisuus+esiintyy+nykyään+Yhdysvalloissa,+niin+sananvapaus+on+ensimmäisenä+tulllinjalla.+Nykyinen+amerikkalainen+oikeistolaisuuus+ei+juurikaan+kunnioita+vapausoikeuksia+vaan+on+päämärältään+totalistaristinen.++Nykyinen+Yhdysvallat+on+toimeenpanovallan+osalta+demokratian+irvikuva.+Lainsäädäntö-+ja+tuomiovalta+vielä+jotenkin+toimivat,+mutta+kun+vallanjakoperiaatteen+mukaisen+yksi+tekijä+pyrkii+ajamaan+maan+banaanitasavallaksi,+niin+kovin+hyviä+pisteitä+ei+voi+antaa.+Jokainen+taantuva+suurvalta+on+viime+vaiheissaan+ollut+militaristinen.+MIlitarismi+on+näppärä+menetelmä+legitimoida+epäeettiset+sisäpoliittiset+menettelytavat+vetoamalla+ulkopoliittisen+ja+sotilaallisen+uhkaan,+joka+ei++tavallisesti+ole+edes+todellinen."Ikuisuus+on+pitkä+aika+miettiä+mitä+tuli+tehtyä,+samalla+kun+tuska+ja+piina+on+sietämätön/.../Eikä+oikea+Pyhällä+Hengellä+täyttynyt+kristitty+voi+olla+rasisti!+Oikeat+rasistit+Jumala+heittää+varmasti+tuliseen+järveen,+kuten+kaikki+muutkin+väärämieliset."Nämä+sitaatit+on+kai+tarkoitettu+vakuuttamaan+minut+argumenttiesi+pätevyydestä+vai+miten+nuo+liittyvät+Charlottesville+tapahtumiin?