Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sauna_timppa
profiilit
sauna_timppa
sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
2185
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pahinta tässä aloituksessa on se ettei se nykyään ole edes vitsi
21.12.2023 14:23
Aloitus ei ole Keijon mutta ensimmäinen vastaus on. Ne kaikki tunnistaa käsialasta
20.12.2023 17:29
Pallomahasta tulikin mieleen että kerran kun kauniina kesäisenä iltana koitin ottaa kuvaa mun uljaasta ajoneuvosta niin joku pulsu ponkas jakkara kädessä eteen. Tuommonen lyhyt ruipelo joka nielassut rantapallon. Tietääkö kukaan kuka tuo tyyppi on https://aijaa.com/jnRssX
20.12.2023 16:57
Perheen perustaminen ei taida onnistua kun Kylmiksen penis on työkyvyttömyyseläkkeellä
20.12.2023 09:21
Käsittääkseni olen antanut olla ukon kaikessa kauhassa
20.12.2023 09:18
Aika hiljaista on. Mihin vuorokauden aikaan tahansa aivan kellä tahansa on turvallista liikkua eikä poliisejakaan näy. Puohitie paljon siistiytynyt vuosien aikana. Vielä kyllä yks törkyturpapulsu on jäljellä, mutta se on aivan harmiton pieni pallomahainen pörröpää jolle lapsetkin nauraa. Yksityisyydensuojan takia en kerro hänestä enempää
20.12.2023 00:31
Hyvin rauhallista. Lapsiperheitä lähinnä asuu. Poliisi ei edes ota todesta jos tulee ilmoitus että puohitiellä joku riehuu. Kirjataan pilapuheluksi
19.12.2023 22:47
Annoin sen myös kokea minkälaista on whatsapp ryhmissä ja sitten heitin pois niistä. Saa nähdä viitsiikö törkyturpaa lisätä takas
19.12.2023 12:42
Jos viittaat doping aineisiin niin voihan se olla että joillakin 120kg on jo aivan maksimi mitä saa edes doupattuna. Mutta on maailman ennätykset ollu yli 150kg jo kauan ennen kuin niitä mömmöjä on edes keksitty
19.12.2023 12:41
Vastasin jo kertaalleen mutta rikoin jotain sääntöä. Tarina ei kerro mitä pykälää. Enivei. Tuossa kysyit että miks ei voi kun MINÄ voin sen väkisin viedä. Mutta siitä ei ole hyötyä kuten tuossa jo aiemmassa viestissä sanoin ettei se siihen kykene. Voi sen totta kai sinne viedä mutta vätys ei itse kykene paraneen kun se vaatii henkistä lujuutta. Ei ketään voi pakottaan olemaan sisukas ja vahvatahtoinen jos on henkisesti huono. Yp voisi vaikka vastata sitten mitä sääntöä näissä rikotaan ennen kuin poistaa
19.12.2023 00:29
Aluksi jalat meni tunnottomaksi ja oli vaikeaa kävellä. Muutaman viikon sitä jatkui ja yks ilta sitten nuppi meni sekaisin ja totesin ettei ole kaikki kunnossa. Soittelin amberlanssia ja ne kävi pari kertaa katsoon mutta kohtaukset oli jo ehtineet mennä ohi kun ne tuli ja ei nähny mitä tapahtuu. Lopuksi hätänumerosta ilmoitettiin että jos vielä kerran sinne soittaa niin tulee polliisi ja vie putkaan. No sitten aattelin että en varmaan soita enään 112 ja kärvistelin kotona mutta aamulla oli jo tosi tukala olo. Menin taksilla päivystykseen ja sieltä ohjattiin hourulaan josta yhtäkkiä herään opelsiteissä ja tunsin että silmiä painaa mutta pakko pysyä tajuissaan ettei kuole. Enkä muistanu että oon menny sinne niin en yhtään tienny missä oon. Jossain vaiheessa ne siellä huomasi että on tuolla jotain muutakin kuin alkoholidelirium. Delirium tila kuitenkin (delirium tarkoittaa sekavuutta ihan sama mistä johtuen ja erikseen on delirium tremens). Heräsin noin 1,5-2kk myöhemmin ja kuulin että oon ollu teholla kolmesti, veret vaihdettu jne ja vammaiskodista paikkaa etsittiin mutta ei mulla ollut kyllä aikomustakaan jäädä invalidiksi. Lopuksi noin 4,5kk jälkeen palasin kotia ja jatkoin siellä fyysistä treeniä ja 1kk treenin jälkeen pukkasinkin jo 120kg penkistä. Pää toipui siinä hiljalleen vuoden mittaan mutta eipä siinä hirveästi tehnyt enään mieli juopotella jatkuvasti. Joskus muutaman kerran vuodessa laadukasta jack colaa. Kylmishän oli samaan aikaan myös teholla ja katkolla mutta retkuhan rupes ryyppään heti kun pääsi kotia. Autoimmuuni enkafaliitti tuli ja tusina muuta tautia. Nyt kunto on parempi entä ikinä ennen sairaalaa kun on se alkoholin juonti jäänyt vähemmälle ja 150kg penkki alkaa olla jo ihan mahdollista. Ja hetki sitten vielä etsittiin vammaiskotia. Voittajat ei luovuta ja luovuttajat ei voita. Se iso ero meillä on Kylmiksen kans. En ole vihainen sille vaan pettynyt miten ukko vetää aivonsa ja elämänsä pöntöstä alas
18.12.2023 23:26
Luuleeko kukaan että se vätys siihen pystyisi?
18.12.2023 23:11
Miksi käytät sitä silti itseesi?
18.12.2023 20:49
Voisin minäkin heittäytyä yhtä invalidiksi
18.12.2023 12:13
Huono ennuste on itse aiheutettu. Toiset on syntyneet luovuttaan. Voittajat ei luovuta ja luovuttajat ei voita. Mestarit on epäonnistunu useammin kuin Kylmiksen kaltaiset vätykset on edes yrittänyt. Siks sulla on huono ennuste ja minä oon yhä iskussa
17.12.2023 22:56
Mutta sinähän masennuit kun todettin invalidiks?
17.12.2023 22:53
Valevammainen on myös salarikas
17.12.2023 22:27
Kylmis ei ole edes yrittänyt eikä aikonutkaan parantua
17.12.2023 22:27
Elokuvan juliste on jo valmiina
https://aijaa.com/n68bkR
17.12.2023 22:26
Omasta mielestä kyllä oikeutettu kun on "invalidi". Eli käytännössä kannattaa vain heittäytyä juopoksi ja ryypätä terveys niin on oikeutettu verovaroin kustannettuihin ylellisyyksiin
17.12.2023 21:57
10 / 110