Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
69mies
profiilit
69mies
69mies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta+tuo+on+ihan+normaalia+mitä+kumppaniltasi+vaadit,+tai+minkä+tyyppistä+miestä+etsit.+Ei+ensi+tapaamisella+pidä+esittää+mitään+mitä+ei+ole+tai+sitten+sitä+roolia+on+vedettävä+sillonkin+kun+se+oikea+mies+tulee+vastaan,+ei+pidemmän+päälle+onnistu.
Ei+se+ehkä+ihan+ensi+tapaamisella+ole+hyvä+juttu+jos+puhuu+exsistä+ja+ainakaan+sillon+jos+on+katkeruutta+vielä+heitä+kohtaan.+Näin+minä+miehenä+ajattelen!
Mutta+myöhemmin+onkin+parempi+puhua+niistä+exsistä+tai+paskoistakin+kokemuksista+ja+noin+yleensä+asioista.+
Itseäni+ei+eletty+elämä+haittaa+jos+on+ollut+vähän+rankempaakin,+niin+on+ollut+itselläkin.
Sama+homma+on+tietyn+naistyypin+kanssa,+kun+sanon+että+olen+istunut+vankilassa+joitain+vuosia+nuorempana+ja+tehnyt+rikoksia,+automaattisesti+tulee+leima+että+olen+rikollinen+edelleen+vaikka+sanoisi+että+siitä+on+12v+aikaa+ja+elämä+on+muuttunut+kokonaan.
Kyllä+sinä+vielä+sopivan+miehen+löydät!+Erottelet+ne+kateelliset+ja+katkerat+heti+alussa+pois,+opettelee+lukemaan+ihmistä..
04.11.2017 07:56
Maalaisnainen! Tykkään itsekkin maaseutuelämästä ja luonnon läheisyydestä, vaikka kaupunkilainen olenkin. Itsestä tuntuu että maalla eläneillä naisilla on enemmän käytännön kokemusta eri asioista, ovat luonteeltaan erillaisia kun kaupunkilaiset. Muodotkaan ei minua haittaa, kun en tykkää missin mallisista naisista.
06.10.2015 19:04
Kyllä oikea ihminen on parempi kuin itsetyydytys. Saahan sitä itsekseenkin jonkunlaisen tyydytyksen, mutta minusta oikeanlainen seksikumppani antaa paremman nautinnon..
Voihan sitä aina itselle vakipanon hommata, jos ei seurustelut kiinnosta...
06.04.2015 15:46
1 / 1