Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
B.Borg
profiilit
B.Borg
B.Borg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
214
Kommenttia
326
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+jättäytynyt+itse+SUT+ry:n+toiminnasta+kauan+sitten+jo+vuonna+2014+eikä+minulla+ole+mitään+tekemistä+tuon+yhdistyksen+kanssa.Syitä+en+viitsi+nyt+tässä+ryhtyä+selvittämään.+Ja+tämänpäivän+SUT+ry:n+kanssa+en+edes+tahtoisi+olla+tekemisissä+enää,sen+verran+hörhöksi+meno+siellä+on+mennyt.
Poikkeus+on+tuo+Havaintotietokanta+josta+en+oikein+pysty+aina+pysymään+erossa+kun+näen+että+sinne+tulvii+ilmoituksia+joille+on+luonnollisia+selityksiä.Kuten+nyt+tuo+viimeisin+1503+jossa+Venus+oli+selitys.
Sen+sijaan+olen+päivittäin+aktiivinen+kansainvälisellä+tasolla+jossa+olen+mukana+monessa+yhdistyksessä+ja+niiden+päivittäisessä+toiminnassa.
Olen+edelleen+MUFONin+Suomen+edustaja+ja+tutkin+MUFONille+Suomesta+tulevia+ilmoituksia.+Vuonna+2016+minua+pyydettiin+mukaan+MUFONin+huippuryhmään+Star+Team+joka+tutkii+erittäin+vaikeita+tapauksia+huolimatta+siitä+mistä+maasta+ilmoitus+on+tullut+ja+tässä+ominaisuudessa+minulla+on+pääsy+MUFONin+kaikkien+maiden+tiedostoihin.
Lisäksi+olen+mukana+Ranskan+avaruushallituksen+uudessa+CAIPAN-ryhmässä+ja+monessa+muussa.
Joten+tutkin+kyllä+ufoja+edelleen.
Ja+kaikkia+omia+kirjojani+olen+päivittänyt+ja+tarkoituksenani+on+julkaista+niitä+mutta+en+ole+pystynyt+päättämään+että+laitanko+ne+ulos+paperimuodossa+tai+julkisesti+nettiin.
Tulossa+ovat,+se+on+varma,+ja+nehän+edustavat+kokonaisuudessaan+massiivisinta+ufopakettia+mitä+Suomessa+ikinä+on+julkaistu+tuhansine+sivuineen.
Joten+tekemistä+riittää.
Ja+yllätys,yllätys:+Onhan+minulla+monta+muutakin+harrastusta+jotka+eivät+liity+ollenkaan+ufoihin.
Saaristossa+olevasta+kummitustorpastanikin+kirjoitin+kirjan+joku+aika+sitten.Käsikirjoitus+on+eräällä+kustantajalla.
22.02.2017 13:18
Ahaa.Kuten+jo+kerroin+niin+en+ole+vielä+nähnyt+ko.+kirjaa+joten+arvelin+että+kyseessä+on+minun+tekemät+analyysit+ja+tilastot.
Mielenkiinnolla+tulen+katsomaan+millä+tavalla+niitä+on+käsitelty+Närvän+toimesta.
Mitä+tulee+viiseisimpään+Uforaporttikirjaan+niin+minulla+on+yleensä+hyvä+muisti.+Ja+muistan+että+minua+puyydettiin+tekemään+uutta+Uforaporttia+josta+kohteliaasti+kieltäydyin+sillä+kertaa.
En+nyt+tähän+hätään+löydä+ihan+sitä+viestiä+mikä+minulla+on+mielessä+mutta+kun+katson+vanhoja+viestejä+niin+näen+että+kyseessä+on+ollut+pitempi+keskustelu+jota+on+käyty+SUT:n+hallituksen+ja+tiettyjen+henkilöiden+kanssa.
Löydän+esim.+tämän+viestin+jonka+olen+lähettänyt+Sirpa+Kuroselle,+Jaakko+Närvälle+ja+SUT:n+hallitukselle+14.11.2014:
14.+marraskuuta+2014+15.50+Björn+<b.borg@kolumbus.fi>+kirjoitti:
++++Olen+oppinut+sen+vuosien+varrella+SUTissa+että+aina+kun+joku+ehdottaa+jotakin+niin+pitää+samalla+kysyä+että+KUKA?
++++NIMI+please!.
++++KUKA+hoitaa+tuon+tai+tuon+jutun+käytännössä?
++++Kun+jo+aikaisemmin+tänään+Marko+peräänkuulutti+seminaaria+ja+Jaakko+nyt+Uforaporttikirjoja+niin+täytyy+kysyä+että+KUKA+ryhtyy+veTämään+ne+projektit?
++++Siis+KUKA?
++++Nimi+please!
++++Viime+vuosien+varrella+olen+toimittanut+tai+kirjoittanut+7+kirjaa+ja+kuten+olen+Jo+aikaisemmin+ilmoittanut+niin+mielestäni+kiintiöni+on+täysi+sillä+alalla.
++++Kirjan+tekeminen+on+nimittäin+valtavan+iso+työ!!!!!!
++++Alkaen+käsikirjoitusten+metsästämisestä+oikovedosten+hyväksymiseen+saakka+jonka+päälle+tulee+vielä+kirjan+mainostaminen+ja+jakelu.
22.02.2017 12:40
Edelleen+tuosta+viimeisimmästä+Uforaportista+hauska+juttu:
Vaikka+en+ollut+mukana+sitä+toimittamassa,tilaamassa+tai+muuta+niin+kuitenkin+tallinnalainen+kirjapaino+lähetti+laskun+siitä+minulle+5.12.2016.
Se+vaati+sitten+vähän+selvittämistä+etten+minä+ollut+ko.+kirjan+tilaaja+tai+maksumies.
21.02.2017 22:45
Vielä+noista+analyyseistä+ja+tilastoista:Niiden+tekemiseenhän+meni+vuosikausia+ja+vaati+usein+paljonkin+työlästä+selvitystyötä+ja+tutkimustyötä.
Ei+"uusia"+analyysejä+tehdä+perästäpäin+"+tuosta+vaan"+tai+hihasta+vetämällä.
Joten+ainakin+vielä+oletan+että+kyseessä+on+minun+analyysit+ja+tilastot+jotka+jo+aikaisemmin+on+julkaistu+monessakin+paikassa+vuosien+varrella.
21.02.2017 22:23
Kyllä,kyllä,+niinhän+siinä+lukee.Totta.+En+ole+vielä+nähnyt+ko.+kirjaa,+mutta+senhän+minä+tiedän+että+minähän+noita+ilmoituksia+analysoin+menneinä+vuosina+ja+tein+niistä+tilastoa+jonka+lähetin+Suomen+Tietotoimistolle.+Tekemäni+analyysit+ja+tilastot+julkaisin+myös+SUT+ry:n+Jäsenpostilistalla+ja+foorumeilla.
En+muista+että+Närvä+olisi+milloinkaan+tutkinut+tai+analysoinut+ainuttakaan+tapausta+minun+aikanani.
Joten+hyvällä+syyllä+oletan+että+kyseessä+ovat+minun+tekemät+analyysit+ja+tilastot.
Jos+Närvä+on+tehnyt+uusia+omia+analyysejä+niin+olisi+varsin+mielenkiintoista+nähdä+jos+ne+eroaa+minun+analyyseistä.
Asiahan+selviää+kun+saan+tuon+kirjan+joskus+käsiini.
21.02.2017 22:17
Minua+pyydettiin+kyllä+tekemään+seuraavaa+Uforaporttia+mutta+en+jaksanut.+Olin+jo+toimittanut/kirjoittanut+7+kirjaa+SUT+ry:lle+ja+katsoin+että+kiintiöni+oli+täysi+tässä+asiassa+varsinkin+kun+minulla+oli+useita+omia+kirjoja+työn+alla.
Joku+taisi+suuttuakin++tästä+ilmoituksestani.
Uusimassa+Uforaporttikirjassa+on+kyllä+näköjään+mukana+analyysini+Havaintotietokannan+ilmoituksista+nro.+375-850.
21.02.2017 18:58
En+tiennyt+tuosta+lentokentästä+ja+mielessäni+oli+toinen+ratkaisu.
08.02.2017 10:31
Olisikohan+nyt+ilmoittajalle+sattunut+pieni+virhe+tuossa+tekstissä?+Tai+jopa+2?
07.02.2017 22:48
Todettakoon+tässä+taas+että+nuo+CIA:n+raporteissa+mainitut+valokuvat+vuodelta+1954+ovat+mukana+kommentteineen+teoksessani+"Outoja+kohteita+Suomen+taivaalla"+joka+toimii+SUT:n+tutkijoiden+kuvapankkina.
25.01.2017 15:14
Näyttää+yhä+enemmältä+että+kyseisessä+infrapunavideossa+näkyy+tavallinen+lentokone.
Leslie+Kean+on+julkaissut+asiasta+uuden+artikkelin+jossa+hän+mm.+tuo+esille+että+hänen+ensimmäisessä+artikkelissaan+oli+puhdas+virhe.+Kohde+oli+helikopterista+katsottuna+sen+oikealla+puolella+eikä+vasemmalla+meren+yllä+kuten+ensimmäisessä+artikkelissa+kerrotaan:
http://www.huffingtonpost.com/entry/the-chilean-navy-ufo-video-is-it-a-plane_us_587e7277e4b06a0baf6490ef
19.01.2017 22:02
Skunk+Works+liittyy+ufologiaan+sillä+tavalla+että+on+olemassa+ihmisiä+jotka+väittävät+että+ufomalli+"se+ja+se"+on+rakennettu+Skunks+Worksissa+(esim.+väitetty+TR-3).
Tai+yleisesti+että+siellä+rakennetaan+ufoja.
10.01.2017 19:25
Tuo+annettu+linkki+on+kyllä+oikea+mutta+välillä+se+toimii+ja+välillä+ei:
https://www.metabunk.org/explained-chilean-navy-ufo-video-aerodynamic-contrail-flight-la330.t8306/:
08.01.2017 14:02
Tuo+chileläinen+IR-filmi+on+aiheuttanut+valtavasti+keskustelua+ufopiireissä+ympäri+maailmaa.+Itselleni+oli+yllätys+että+jopa+eräs+ryhmä+kansainvälisessä+ufo-organisaatiossa+jossa+itse+olen+mukana,+oli+analysoinut+tuon+videon+chileläiselle+CEFAA-järjestölle+jo+aikaisemmin.
Nyt+on+tullut+esille+uusia+analyyseja+tasaiseen+tahtiin+ja+kovaa+keskustelua+käydään+ufopiireissä+asiasta.
Yllättävää+näissä+analyyseissä+on+se+että+ne+kaikki+tuovat+esille+sen+että+kyseessä+on+ilmeisesti+matkustajakone.
Tämä+tuodaan+esille+mm.+tässä+linkissä:
https://www.metabunk.org/explained-chilean-navy-ufo-video-aerodynamic-contrail-flight-la330.t8306/:
Se+ettei+kohde+näkynyt+yhdessäkään+tutkassa+selitetään+sillä+että+kohde+olikin+oletettua+kauempana+eivätkä+tutkakäyttäjät+ymmärtäneet+katsoa+tarpeeksi+kauas.
Tätähän+sopii+miettiä+erikseen+että+jos+tällainen+selitys+tarjotaan+vuosia+tapauksen+jälkeen,+niin+mitä+se+tarkoittaa+ufotutkimuksessa....?
08.01.2017 13:53
Lisäyksenä+edelliseen+että+Chilen+CEFAA-järjestöstä+olen+kertonut+aikaisemmin+SUT+ry:n+jäsenlehdessä+Yhteys+nro.+1/2014.
06.01.2017 23:37
MUFONista:
Kiitos,kiitos+kehuista.
Minähän+noita+MUFONille+tulevia+raportteja+tutkin.+Aina+kun+tulevat+Suomesta+niin+tulevat+automaattisesti+minulle+tutkittavaksi.
Nykyisin+sattuneesta+syystä+myös+välillä+Ruotsista.
Harmi+vaan+ettei+tuossa+MUFONin+tilastossa+näy+tutkimuksen+lopputulos.Sen+näkee+MUFONin+jäsenet.
31.12.2016 19:22
Kirjastani+"Tosiasioita+ufoilmiöstä":
7.+joulukuuta+2012+(+Venäjän+pääministeri+Dmitry+Medvedev+ja+ufot+):
Medvedeviä+haastateltiin+7.12.2012+viiden+venäläisen+televisioaseman+toimesta+ja+varsinaisen+haastattelun+jälkeen+Medvedev+lausui+seuraavaa:
Medvedev:+”+Kyllä,uskon+Pakkasukkoon+(+Venäjän+vastine+Joulupukille).+Mutta+en+liian+paljon.+Mutta+en+kuulu+niihin+ihmisiin+jotka+pystyvät+kertomaan+lapsille+ettei+Pakkasukkoa+ole+olemassa”.
...............................
Eräs+toimittajista++kysyi+jos+presidentille+annetaan+salaisia+asiakirjoja+liittyen+avaruusolentoihin+samalla+kuin+hänelle+annetaan+salkku+jota+tarvitaan+Venäjän+ydinaseiden+aktivoimiseksi?
Medvedev+leikkisästi:+”+Ydinasesalkun+ohella+Maan+presidentille+annetaan+erityinen+
”+Huippusalainen+”-mappi.+Koko+mappi+sisältää+tietoja+avaruusolennoista+jotka+ovat+käyneet+Maapallolla.+Tämän+ohella+hänelle+annetaan+raportti+joka+kertoo+siitä+absoluuttisen+salaisesta+palvelusta+joka+valvoo+niitä+avaruusolentoja+jotka+ovat+meidän+maassamme...Saatte+lisää+tietoja+tästä+aiheesta+tunnetusta+elokuvasta+jonka+nimi+on+”+Men+in+Black”....En+kerro+kuinka+monta+niitä+on+koska+se+voisi+aiheuttaa+paniikin+”.
BB:n+kommentti:+Uutistoimistojen+mukaan+Medvedev+ei+huomannut+että+hänen+mikrofoninsa+oli+edelleen+päällä+varsinaisen+haastattelun+jälkeen.
Yksikään+mainituista+televisioasemasta+ei+julkaissut+Medvedevin+kommenttia+mutta+se+annettiin+Reutersille+josta+se+vuoti+mm..+Youtubeen.+1558).
22.12.2016 19:19
Nylon+on+polyamideihin+lukeutuva+tekninen+muovi,+joka+keksittiin+28.+helmikuuta+1935+DuPont+-yrityksessä+Delawaressa,+Yhdysvalloissa.+
(Eli+12+vuotta+ennen+Roswellia).
05.11.2016 18:31
Itse+tutkin+kaikki+ilmoitukset+tapauskohtaisesti.
Ennen+vanhaan+julkaisin+kerran+kuukaudessa+tilaston+josta+ilmeni+SUT+ry:lle+tulleiden+ilmoitusten+selitykset+ja+niiden+prosenttiosuudet+selityksistä.
Joku+aika+sitten+minut+kutsuttiin+mukaan+MUFONin+Star+Team-huippuryhmään+joka+tutkii+erityisen+vaikeita+tapauksia+huolimatta+siitä+mistä+päin+maailmaa+raportti+on+tullut.
Joten+ainakin+MUFON+luottaa+tutkimuksiini.
Saahan+nimimerkki+"voi-voi-voi"+tietysti+myös+kertoa+mitä+mieltä+hän+on+jostakin+havainnosta.+Siitä+vaan.
27.10.2016 19:25
Faktatietoja+ufologiasta+olen+pyrkinyt+tuomaan+esille+jo+kymmeniä+vuosia.
Aikaisemmin+"+vastapuolena+"+olivat+skeptikot.
Nykyisin+"vastapuolena+"+ovat+"uskovaiset"+jotka+hankkivat+"tietonsa"+netistä.
Näin+se+maailma+muuttuu.
27.10.2016 14:17
Eiköhän+Niinistön+mielessä+ollut+ne+"oudot"+vihreät+miehet+jotka+valtasivat+Krimin.
Myöhemmin+selvisi+sitten+että+Venäjältähän+ne+olivat+kotoisin.
21.10.2016 12:04
11 / 17