Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
B.Borg
profiilit
B.Borg
B.Borg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
214
Kommenttia
326
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
PS. Tuli vielä mieleen että onhan tuo Stantonin illallistilaisuus olemassa videollakin SUTin arkistossa joten siitä ilmenee aika selvästi että porukka oli kyllä hyvällä tuulella mutta ei ketään juovuksissa.
19.07.2015 04:32
Minähän Stantonin kutsuin Suomeen ja hän tulikin mielellään koska tunsimme toisemme mm. MUFONista ja Academie Ufologiesta ennestään.
Se olikin aikamoinen reissu koska Stanton joutui käyttämään jopa 8 lentokonetta sillä reissulla.
Minä se myös ehdotin että Stantonista tehdään SUTin kunniajäsen ja ojensin hänelle sen ufon pienoismallin johon on kaiverrettu että hän on SUTin kunniajäsen.
Illallispöydässä oli illalla sitten vain kutsuvieraita joten tiedän tarkkaan ketkä olivat mukana siinä eikä yksikään ollut juovuksisssa.
Käsitykseni mukaan ei ole olemassa mitään syytä miksi ei Stanton saisi edelleen olla SUTin kunniajäsen.
19.07.2015 04:29
Heeeh....
Mistäköhän tällaiset jutut oikein lähtee liikkeelle?
Voin kertoa etten ikinä ole kirjoittanut Randille yhtään mitään.
En ole myöskään ikinä tavannut Randia joten en ole myöskään ikinä keskustellut pikaisesti hänen kanssaan.
Joten luulen ettei Randilla ole ikinä ollut minkäänlaista vaikutusta suuntaan eikä toiseen kun puhutaan suomalaisesta ufotutkimuksesta.
19.07.2015 04:20
Kirjaani " Tähtitieteilijät ja ufot " olen kerännyt tietoa tähtitieteilijöistä jotka ovat sanoneet jotain ufoista, puolesta tai vastaan.
Nopeasti laskettuna niin löydän hakemistosta 14 suomalaista tähtitieteilijää, näiden joukossa muutama harrastelijatähtitieteilijä.
16.06.2015 02:23
Syventymättä sen kummemmin asiaan tässä vaiheessa niin katselin tähtikartasta että 1.9.2008 keskiyöllä(klo 23.55) Jupiter oli azimuthissa 213 astetta eli noin lounaassa ja 1 asteen korkeudella ( eli nipin napin horisontin yläpuolella).
Hellsten ei kuitenkaan kerro tuossa haastattelussa missä ilmansuunnassa ja millä korkeudella kohde oli.
14.06.2015 11:20
Tietääkseni SUT ry ei ole tutkinut tuota tapausta sen takia ettei siitä tehty ilmoitusta SUTille, ainakaan minun tietääkseni.
Sen sijaan tiedot siitä ovat kyllä mukana teoksessani "Outoja kohteita Suomen taivalla " numerolla 102a-b.(Toimii nykyisin SUTin tutkijoiden kuvapankkina).
Mutta muistan että jossain luki että joku " ufotutkija" oli ollut yhteydessä Hellsteniin ja uteliaisuudesta soitin itse Hellstenille ja kysyin että kuka tuo " ufotutkja" mahtoi olla?
Hellsten ei kuitenkaan osannut sanoa sitä nimeä.
Koska minulle kerrottiin että joku " ufotutkija " jo oli asian kimpussa niin asia jäi osaltani sitten siihen.
"Outoja kohteita Suomen taivaalla" teoksesta löydän tällaisen kommentin, mutta en enää muista mihin se perustuu:
" B.B.:n kommentti: Kuulin tästä asiasta palattuani Helsinkiin lomaltani syyskuun lopulla 2008. En ole tätä kirjoittaessa syventynyt asiaan mutta olen kuullut että SUT ry on tutkinut asiaa ja tullut siihen tulokseen ettei asia anna aihetta toimenpiteisiin. Syytä tähän suhtautumiseen en tiedä vielä tätä kirjoittaessani 30.9.2008."
13.06.2015 22:59
17 / 17