Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
peepingtommi
profiilit
peepingtommi
peepingtommi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
445
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+vastapuoli+tee+ihan+samaa?
05.02.2018 19:38
Omilla+aivoilla+ajatelu+sulkee+pois+monet+propakanda+höpötykset.
Esim.+10-11v+tajusin+uskonnon+suuren+huijauksen,+uskokoon+kuka+haluaa+mihin+uskontoon+haluaa+ei+se+ole+minulta+pois.
Historiaa+on+koko+historian+ajan+vääristelty,+jokaisen+vallassa+olevan+ja+voittajan+tarpeiden+mukaisesti.
05.02.2018 19:37
Hauska+keskustelu+suvakit+vastaan+isänmaalliset/uusnatsit+:)
Joku+mummo+siellä+suvakki+tapaan+heitteli+kehiin+natsi-isänmaalliset+kortit+ja+myöskin+tuli+valehtelukortti+jaettua+;)+Hauskaa+sinäänsä+suvakit+eivät+halua+et+histori+kirjoitettaisiin+tositapahtumien+peusteella.+Uusnatsit/isänmaallisit+tarjovat+totuutena+"omia+totuuksia"+joista+osa+onkin+totuutta+;)+Onneksi+ei+tarvitse+paljoa+välittää+kummastakaan+osapuolesta,+jos+haluatte+historian+uusiksi,+niin+unohtakaa+vanha+historia+jolla+teidät+on+aivopesty+koulussa+ja+televiossa/elokuvissa.
Ainakin+koulussa+ekalla+luokalla+aloitettiin+uskonnolla+aivopesu+:(+Perässä+seurasi+sitten+historia+aikanaan.
Yleensä+isänmaallisiltä+tulee+linkki+tai+perustelu,+suvakeilta+lentelee+nimttelyä+ja+kaikenmaailman+rasismikortit-natsikortit+unohtamatta+idioottikortit+jne.
Kyllähän+natsitkin+syyllityvät+nimettelyyn,+mutta+kun+vertaa+tätä+hiiri-kissataistelua,+niin+kortit+/nimittelyt+suvakkien+arkea+:(
05.02.2018 15:13
En+ole+aapo,vaikka+kuinka+haluat+sitä.+Sinulla+päässä+suuri+vika.
24.01.2018 11:47
Etkö+kertonut+aikaisemmin+omista+ongelmastasi++joka+helpotti+2014+ja+on+taas+akuutti.
24.01.2018 11:39
Kysy+samalla+miksi+FYB+on+homo+eikä+bisse?+Ja+miksi+hän+trollaa+usealla+rek+ja+aliaksilla!
23.01.2018 21:05
Mitä+tämä+tarkoittaa+;+
"FuckYouBitch
21.1.2018+11:19
Kun+kerran+tätä+nyt+eräät+pakkomielteisesti+nostelevat+esiin+niin+tehdään+tilanne+katsaus.+Ketjun+aloituksesta+on+nyt+n.7v+ja+asiat+ovat+todella+muuttuneet+tänä+aikana+paljon+parempaan+suuntaan.+Sain+ongelmat+hallintaan+2014+pitkän+ja+kivisen+taistelun+jälkeen,+jonka+jälkeen+elämä+on+ollut+tasaista.+"
Siis+sinä+vastaat+"minun?"+viestiin+vuosien+takaa+ja+sanot+sinulla+on+kaikki+hyvin+:D+Olet+enempi+sekaisin+kuin+seinäkello.
Raasuressu+ei+edes+tiedä+onko+yö++taipäivä.+Oletko+unohtanut+mitä+kirjoitit+2pv+sitten?
23.01.2018 17:25
Jees+sain+tekstarin+jossa+kerrotiin+sinun+vahvistaneen+omasi+vanhan+peepingtommi+viestettelyt+vaikka+joku+vuosi+sitten+väitit+et+ne+olisi+minun+postauksia,+aika+rullaa+ja+mikä+nyt+oletkaan+se+mulle+ihan+sama,+kun+nyt+osasit+tunnustaa+omat+vanhat+aliakset.
Nyt+tiedämme+kumpi+on+se+masennustapaus-itsemurhatapaus.............
23.01.2018 13:03
Onko+se+riidan+haastamista,+jos+en+usko+sinun+kirjoituksia+ja+sanon+niitä+valheiksi?
24.06.2017 20:38
Vai+olet+saanut+2+innokasta+jäsentä?+Ruotsalaisen+ja+suomalaisen?+
Vai+onko+uudet+jäsenet+sinun+omia+uusia+aliaksia?
24.06.2017 20:23
Kummallista,+kun+en+löydä+niitä+"totuuksia"+löydän+vain+valheita.
24.06.2017 20:01
Miksi+valehtelet?
24.06.2017 16:13
Vai+olet+sitä+mieltä.
Valitettavasti+jos+on+päävika,+niin+vian+ei+tarvitse+olla+iso+ja+hyvin+helposti+se+näkyy.
Ainakin+huomasin,+ettei+qruiserin+bearfani+klubissa+ole+yhtään+jäsentä.
Siinä+oikein+kulttihenkilö,+joka+ei+edes+pääse+qruiseriin+jäseneksi.
Ihan+kiva+kun+aapoksi+luulet+minua,+se+onkin+selitys+sinun+"viasta".
24.06.2017 15:50
joo+:)
Onpa+hieno+keskustelu.
24.06.2017 15:41
Hauska+bearin+keskustelu+bearin+useilla+nickeillä.
On+bearin+tili+täälläkin+bannattu?+
Banaanikauppiailla+menee+hyvin+Keski-Suomessa.
24.06.2017 15:30
En+tunne.
Mutta+kysymys,+olet+itse+bear?
Se+millainen+hän+on+muuten+kysymys.
Miksi+sinua+kiinnostaa+millainen+hän+on?
24.06.2017 13:31
Missä+leimattu?+
Eikö+bear+olisi+itse+voinnut+olla+aloittaja?
Minä+uskon+että+ainakin+bear+on+tuonut+tämän+keskustelun+uudestaan+esille+ihan+itse+ja+on+vielä+tuonut+useita+jossa+on+maininta+hänestä,+eikö+sellaiset+teot+kerro+"miehestä"+paljon+millainen+hän+on?
24.06.2017 12:44
Eikö+bear+tiedä+kuka+on?
24.06.2017 12:37
Ainakin+niissä+sinun+8:ssa+viestissä+mainitsit+useasti+aapo+lapin.
Kun+katsoo+tätäkin+viestiketjua,+niin+jonkun+on+tarvinnut+ilmoituksia+tehdä,+eihän+ne+viestit+kai+ihan+itsestään+poistu.
Vai+luuleeko+piippari+lapsen+tapaan,+että+ylläpitäjällä+on+aikaa+luea+jokainen+viesti+suomi24:ssä?
Sinun+ja+bearin+tavat+tuntien,+ei+tarvitse+paljoa+epäillä+ketkä+ovat+yhdeydessä+ylläpitoon.
Anteeksi,+kun+vastasin+qruiseriisaolen+puolesta.
Älyvapaa+tai+ei,+on+ainakin+suomi24+gaysivuja+toplistalla.
Miksi+muuten+sanoit+älyvapaa?+Etkö+tykkää+tästä+keskustelusta?+Kun+et+tykkää+miksi+et+poissa+keskustelusta?
Kun+et+tykkää+miksi+teet+keskustelusta+ilmoituksia+ylläpitoon?
Olivatko+ne+7+keskustua+myös+älyvapaita,+kun+ne+on+poistettu?+Ja+varmaan+olet+ollut+sen+takana.
Tietysti+oli+muitakin+vastauksia+tullut,+ihme+ja+kumma+ne+keskustelut+ovat+vielä+olemassa,+mutta+sinä+et+olekaan+niihin+osallistunut.+Tästä+herää+kysymys+miksi+keskustelut+johon+sinä+osallistut+aina+katoavat+täältä?
Olisi+toivottavaa,+ettet+osallistusi+missään+mihinkään+keskusteluun+netissä,+saisi+silloin+olla+keskustelut+rauhassa.
Etkö+sitä+ihan+bearin+kanssa+hae?
Katsoin+äsken+peiliin+en+nähnyt+aapo+lapin+näköistä+vanhaa+ukkoa.
24.06.2017 12:16
En+tunne+tapausta,+mutta+jos+bannattu,+niin+varmaan+se+on+tehty+aiheesta.
Varmaan+tunnet+bearin+ja+miksi+ihmettelet?
24.06.2017 01:39
18 / 23