Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
peepingtommi
profiilit
peepingtommi
peepingtommi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
445
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Bear+haluaa+esille+:)+uppia+ole+bear+:)
23.06.2017 17:53
Bear+ja+piiptommi+teillä+molemmilla+suuria+ongelmia.
23.06.2017 17:40
Etkö+saa+näkyvyyttä+qruiserissa+muualla+kuin+ylläpidossa?++Verifioi+itsesi+bear+ehdit+jonkun+kommentin+heittää+silloin,+vai+etkö+uskalla?+
Voit+täälläkin+ihan+bear+nimellä+kirjoitella.
23.06.2017 17:36
Bear+en+ole+aapo+lappi+:)+
Just+eilen+tein+pitkästä+aikaa+uuden+qruiseri+profiilin.
Mikä+sinua+kismittää?
Ihan+haluat+takaisin+qruiseriin?++
Miksi+haluat+minusta+saada+jonkun+silver+wolfin?+
Jos+minä+olen+silver+wolf+;)+niin+kuka+on+jacens?
Minusta+tuntuu+että+bear_nick2:lle+on+ottanut+kovasti+bannit+niin+kuin+aikoinaan+tommille+kävi+ja+siitä+te+kaksi+jaksatte+vielä+:D+Ihan+tommi+kieltää+edelleen+kaikki+entiset,+olisitte+edes+kunnon+miehiä.
Minäkin+olen+tommin+mielestä+kaikkien+peepingtommin+postauksien+takana+ja+12+vuotiaana+vielä+eronut+vaimostani++ja+jättynyt+hänelle+lapset+:)+
Sinun+mielestä+olen+jo+yli+50v+ukko+:)
Odota+bear+että+ensin+tulisi+30+ja+40+sitten+sen+jälkeen+voisi+juhlia+50v+ja+pyydän+sitten+sinut+mukaan+jos+elät,+tietysti+tommi+voi+tulla+myös+:D
Eikö+nyt+sovittaisi+yksi+asia+että+olen+vielä+reilusti+alle+30v+:)
Ja+voin+sanoa+ettei+sinun+tai+tommin+ikäiset+kiinnosta+ja+eikä+aapo+lapit+senkään+vertaa+:D
ps+mitä+olet+kopioinut?++oman+tekstisi?+reistaako+muisti?
23.06.2017 17:14
Jokainen+saa+pyöriä+minkä+ikäisen+kanssa+mitä+haluaa.+Se+on+eri+asia+mitä+tekee+:)+ja+siitä+ei+kannata+huudella+:D
23.06.2017 13:21
Nallenen+ja+jaakkonen+nyt+ihan+saa+täällä+näkyvyyttä+kun+ei+kumpaakaan+näy+qruiserissa+:)+
Huomasin+että+om+ärsyyttä+ihan+kybällä+jaakkoa+;)+olisko+Jaakon+ihonvärillä+siihen+asiaa?+vai+onko+jaakko+rasisti+uskonto+asioissa+kun+ei+hyväksy+toisten+uskomuksia+ja+uskontoa+:D
23.06.2017 12:27
hehee+eihän+sinulla+edes+yhtään+viiraa+vaikka+olet+ihan+tälle+sivulle+eksynyt+kommentoimaan+:D
23.06.2017 12:17
Unohdin+kertoa+että+kaikki+ovat+1.5.+2017+lähtien+olevia+keskusteluja.+
Sekopää+mikä+on+aina+sekaisen+se+on+ja+tulee+aina+olemaan.
22.06.2017 23:53
Hieno+homma+:D+Se+samanlainen+kuin+jacens/piippari1,++piipparin+8+viimeisistä+vastauksista+7+keskustelua+poistettuja+se+kertoo+siitäkin+idiootista+kaiken.+
Ihan+voisi+tehdä+nyt+uuden+qx+tilin+ja+katsella+mitä+bear+raukka+touhuaa+nyt+kun+on+bannattu+ja+samalla+näkisi+piijacensin+uudet+kirjoitukset,+vastaako+ne+identtisesti+tämän+joka+kieltää+olevansa+se+:D
22.06.2017 23:13
Niin+mitä+itse+juuri+teit?
25.05.2017 20:55
Näin+kuulusin+tommi+jauhaa+omaa+agentaansa+:)
25.05.2017 17:25
Milloin+tämä+raver-jacens+piippari+tommi+uskoo+kuka+hän+on?
25.05.2017 11:29
Jos olisit ollut aikuinen mies, olisit jo lopettanut, mutta kun olet vajakki jolla on suuria mielenterveys ongelmia et osannut lopettaa.
Onhan sinulla vajakilla suuri ongelma siinä vastauksen saamisessa vaikka olet saanut sen ja vieläkin jaksat siitä jankuttaa siitä, jopa siitäkin huomaa sinusta että olet oikea kusipää.
Kuka on aaponeiti ?
Onko sinulla jokin ongelma jos et saa omasta mielestäsi sopivaa vastausta, että silloin pitää ihan uudestaan kysyä samaa ja niin kauankun saa omasta mielestään sopivan vastauksen. Osaako äitin ja isän pikku tommi raukka vasta siihen ? Vai sanooko äitin ja isin pikku tommi sekopää isille ja äitille #tuo poika kiusaa minua#
Kerro lisää seuraavassa viestissäsi millaisia mielenilmaisuja tuottavat päävammaset ongelmasi meille koko Suomen kansalle.
Mitä oikein ymmärrät järkevyydestä ?
Lopputulos on tästä peepingtommiykkösestä, että hän on tommi bäckm.. eli tommi raver jacenc ja hänen muut ne tuhat millä hän trollaa someissa.
Ja edellisessä peepingtommi1:sen viestissä olikin erittäinpaljon"aikusien miehen" viestiä, jälleen kerran kielsi kaiken mitä on vuosien varrella viestitellyt suomi24:ssä, aika hyvin on pallo hukassa tällä idiootilla, kun ei tajua että koko Suomen kansa tajuaa hänen valheensa. Itsehän olet sanonut, että koko Suomen kansa lukee tätä saittia, joten kiitä itseäsi siitä, että äitisi ja isäsi saavat olla ylpeitä siitä kun heidän vajakki pikku tommi on kuuluisa.
Tulihan Tommista sentään kuuluisuus, vaikka oli jo 15 veenä täysin sekaisin ja vasta silloin vanhemmat huomasivat sen, tietysti penikka on ollut koko ikänsä sekaisin kuten äiskä ja iskä, mutta eihän idiootti vanhemmat voi vajakki lapsestaan sitä huomata kun ovat itsekin vajakkeja.
03.05.2016 00:24
Olipa lapsellinen kommentti muka aikuiselta.
Etkö osaa lukea vai etkö tajua mitä luet, olen jo kolmesti vastannut kysymykseesi.
Toimintasi onkin haastaa riitaa kyselemällä jatkuvasti samaa, vaikka siihen on vastattu, ei yksikään järjissään oleva tee sellaista.
Nytkö koko Suomen kansa lukee Suomi24:n gay palstaa ? Jos niin on oletkin suuri kuuluisuus, olethan useita vuosia täällä viestejä pukannut koko kansalle.
Ei kenenkään ole pakko vastata kenenkään kysymyksiin jos ei halua ja kun kysyjä on vajakki sitä paremmalla syyllä voi jättää vastaamatta.
Sinua ei voi edes pyytää käyttäytymään, koska et tiedä mitä se tarkoittaa.
Hyvin annat esimerkkiä miten "aikuinen vajakki" toimii netissä, kun saa itkupotkuraivarit.
02.05.2016 12:48
Niinpä, nyt on sekin nähty miten mielisairas (aikuinen ? mies?) saa itkupotkuravari kohtauksen, kun ei saa mieleistään vastausta kysymykseensä, jota on jankkaamalla jankuttanut ja kerjäämällä kerjännyt.
01.05.2016 21:43
Sinähän se olet vasta jankuttava puupää, nyt vastaan kolmannen kerran, vittuako se sinulle kuuluu.
Eikä kiinnosta kusipäitä tuntea.
01.05.2016 19:57
Olen siihen vastannut, etsi vastaus jostain keskustelusta. Ei täällä tarvitse kenenkään tehdä tiliä siitä miksi on rekisteröinyt jonkun nimimerkin, etenkään sellaiselle joka on itse käyttänyt samaa nimimerkkiä anonyyminä, miksi itse et rekisteröinyt sitä aikaisemmin,,,,, ja nyt kiukuttaa se niinkin paljon että ruikutat siitä.
Suosittelen lukemaan mitä bear_nick2 kertoo sinusta ja tutustumaan sinun aliakseen rekisteröitymättömään peepingtommi1:seen, http://keskustelu.suomi24.fi/t/13726800/koitetaan-tehda-asiallinen-keskustelu#comment-80272803 peepingtommi1
2.8.2015 20:22
peepingtommi1
2.8.2015 20:24
peepingtommi1
3.8.2015 19:02
bear_nick2
6.8.2015 12:16
Sinullahan ei pitänyt olla mitään historiaa ennen rekisteröitymistä, mutta kummasti niitä peepingtommi1:n viestejä löytyy täältä ja ihan samanlaista tekstiä hänelläkin kuin rekisteröidyllä, oliko unohtunut ne ilmiantaa ylläpidolle.
30.04.2016 18:12
Et ole skeptinen olet vainoharhainen mielisairas. Eikö ollutkaan niin helppoa se kuvanmuokkaus, mutta minun olisi pitänyt olla se joka osaa ja muokkaa kuvia.
Onpa kovinkin uskottavaa sinun tarinasi "poistetuista keskusteluista ja viesteistä" hyvin järjestelmällisesti on kaikki keskustelut ja viestit pyritty poistamaan missä selviäisi sinun historiasi. Ei tunnu yhtään luotettavalta uskoa sellaisen mielisairaan sanaan, joka on pyrkinyt tuhoamaan täydellisesti historiansa,koska ei halua olla se seinähullu idiootti peepingtommi joka tuhansilla viesteillään sekoili, onneksi hän on niin tyhmä, että jatkaa tunnistettavalla tyylillään uudella rekisteröidyllä nimimerkillään, koska mielisairat olisivat olleet fiksuja. Uskon että niitä löytyy vielä tämän bear_nick2:sen lisäksi useita, vaikka ilkut ylimielisesti voiton varmasti, ettei kukaan pysty tunnistamaan sinun historiaasi, mutta näillä omilla typerillä tarinoilla vain varmistat olevasi juuri se miksi sanon sinun olevan.
Rajallinen käsityskykysi jonka ilmaisit siinä kuvankaappauksessa, että kuva olisi rakeinen on täysin tuulesta tempaistu, kuvaa voi suurentaa reilut 50% ennen kuin tulee havaintoja ensimmäisistä pikseleistä.
30.04.2016 09:46
Katso tämä, bear_nick2
6.8.2015 12:16 , tässä keskustelussa oleva "me muut" tietää kuka olet vai onko sekin minun jokin "tunnetusti voi muokata omiin tarkoitusperiin sopivaksi" muokkaama viesti ihan suomi24:n keskusteluissa ?
Tietysti voit ilmiantaa bearin viestin ylläpidolle, koska se varmaan loukkaa sinun yksityisyyttäsi, mutta se vain varmista sinut valehtelijaksi.
Se olikin yksi minun faktoistani, jonka haluat pikimiten saada pois tästä keskustelusta, ettei aikaisempi sinun "minäni" paljastuisi, vaikka se on jo paljastunut.
29.04.2016 21:39
Ei minulla ole kahta rekisteröityä nimimerkkiä, on vain tämä yksi ja se riittää meitsille. En ole koskaan vänkäillyt anonyyminä itselleni enkä toisille.
Nyt ei peepingtommi1:n tunnusta näitä hänen viestejä omaksi ja väittää, että ne ovat minun, hauskaahan se on, että olen 12 vuotiaana eronnut ja jättänyt lapseni ex-vaimolleni, ymmärsin "peepingtommin" kirjoituksista, että lapsia olisi kaksi, joten olisin noin 7-8 vuotiaana "saattanut vaimoni" raskaaksi joka varmaankin on maailman ennätys kuten myöskin kahden lapsen "isänä" eronnut 12 vuotiaana. Hauskinta onkin se, että olisin n.8 vuotta ennen syntymääni 15 vuotiaana seonnut mieleltäni ja potenut erilaisia mielisairauksia tähän päivään mennessä n.25 vuotta. Kumma ettei minusta ole mainintaa Guinnesin ennätystenkirjassa.
Bear nyt on tämän sinun kirjoituksesi tulevaisuus vaakalaudalla, hyvin todennäköisesti peepingtommi1 tulee ilmiantamaan sen ylläpidolle ja viestisi poistuu, sehän on vain peepingtommi1:n tapa siivota jälkiään, ettei kukaan voisi yhdistää häntä siihen mikä hän todellisuudessa on.
Peepingtommi1:lle tässä vastaan yhdelle niistä sinun "me muut" joka tietää, että käytit aikaisemmin rekisteröitymätöntä nimimerkkiä peepingtommi, onko nyt sinulla kiire ilmiantaa bear_nick2:n viesti ylläpidolle ? Se olisi merkki siitä vain kuka todellakin olet ja lisää sinun sanasi epäluotettavuutta.
29.04.2016 21:30
19 / 23